Gewoon top

Snelle service maar ook veel geduld. Je word gezien als mens en niet als een nummer.

• Garantie / nazorg

Top alles volgens afspraak.

Alleen de indeling van de vaatwasser valt tegen. Veel steunen om borden en schotels te plaatsen. Daardoor weinig ruimte voor pannen en schalen.. mis eigenlijk bovenin een plateau voor messen etc. Het vorken en keelamandelen is eigenlijk een sta in de weg.

geweldig

Je wordt goed begeleid met de aankoop van een keuken. Er wordt geluisterd naar je wensen. De montage was uitstekend, Dhr werkt netjes. Ziet wat er eventueel fout is en besteld nieuwe.

Professioneel advies en realisatie

We zij goed geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Ook de plaatsing en nazorg is goed geregeld. Geen mooie verkoop praatjes, gewoon goed geregeld.

• Garantie / nazorg

Gezellige en goede vakman.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Professioneel en eerlijk

Tijdens het uitzoeken van de keuken ben ik erg prettig geholpen. Er werd rustig de tijd voor mij genomen. En poe, wat een keuzes moet je maken bij het verwezenlijken van je droomkeuken. Nooit geweten! Het duurde even voordat mijn nieuwe keuken geleverd en geplaatst kon worden, maar uiteindelijk is het zelfs eerder gebeurd dan gepland (complete verrassing). Er waren wat foutjes na de installatie, maar die waren snel weer opgelost. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe keuken. Koken is nu een feestje :)

superieur

Erg vriendelijk en deskundig geholpen. Alles op tijd binnen en vakkundig geplaatst. AANRADER !

Zie opmerking

Ik ben heel tevreden over Kramer keukens, ik vond dat ik goed werd geadviseerd. In het bijzonder viel me op dat voor deze betreffende situatie , een mantelzorgwoning, heel adequaat werd ingeleefd in bewegingsruimte enz. nu lopend maar ook denkend in mogelijkheden met een rolstoel. Kortom: vooruitkijkend en richting gevend in dat opzicht. Ik was blij met het aanbod van een demonstratie keuken, voor deze fase in mijn leven in hele goede keuze. Wat ik voor mijn situatie minder handig vond was het achterblijven van enorm veel verpakkingsmateriaal, voor mij was dat eigenlijk een belasting die ik liever niet had gehad. Deze enquete biedt me de gelegenheid om attent te maken op dit feit en wellicht voor andere mantelzorgbewoners dit op te lossen. Ik plaats daarom maar deze opmerking, verder niets dan 'lof'.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Een fijne begeleiding en top service

Begeleiding naar de aankoop keuken is zeer goed gezien dat het erg moeilijk is om keuzes te maken. Maar met de goede hulp van Erwin en Loes kom je er wel uit. Wij bedanken dit top team en ga zo door.

Zeer deskundig en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en de weg er naar toe! Goede uitleg over de mogelijkheden en materialen en daardoor de juiste keuze kunnen maken. Er wordt niet alleen aandacht besteed aan de verkoop, maar juist veel aandacht gegeven aan de juiste afwerking. Problemen bij oplevering worden keurig verholpen en ook de tips zoals de kookworkshop voor de nieuwe oven zijn heel waardevol. Ik zou iedereen die een nieuwe keuken zoekt doorsturen naar Kramer Keukens!

• Garantie / nazorg

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken van Kramer Keukens.

Onze vorige keuken kwam ook al bij Kramer keukens vandaan. Dus bij het zoeken van een nieuwe keuken als eerste een afspraak gemaakt om bij Kramer Keukens te gaan kijken. Daar direct gevonden waar we naar opzoek waren en de keuken en de apparatuur besteld. De keuken is keurig op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd en door ons in bedrijf genomen. Ook een stukje nazorg middels handige tips en de attentie t.a.v. gratis apparatuur garantie verlenging en kookworkshops dragen wat ons betreft bij aan een zeer tevreden gevoel over onze aankoop.

Goed geregeld.

Alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Heel goed!

Klantvriendelijk en snel

• Garantie / nazorg

Alles goed geregeld volgens afspraak.

Top monteurs, die onze keuken hebben geplaast.

Perfecte service

Service is echt perfect. Paar kleine foutjes in de bestelling, maar is allemaal keurig opgelost. Extraatjes zo geregeld. Is misschien niet Kramer zelf, maar de installatie door Ko... petje af, wat een vakman.

Zeer goed en professioneel

Wij bijzonder goed geadviseerd. Keuken is door Ko Groot perfect geplaatst. Zeer tevreden met het eindresultaat. Kortom een mooie keuken.

geweldig

Met zorg de oude keuken gesloopt en ook met dezelfde zorg de nieuwe keuken geplaatst.

• Garantie / nazorg

Hele goede service en monteurs die meedenken

Wij zijn in de showroom prima geholpen. Samen alle opties bekeken en doorgelopen. Na de offerte genoeg bedenktijd gekregen. Tijdens de montage hadden de monteurs voor kleine probleempjes goede oplossingen gevonden. Al met al zijn wij uitstekend geholpen voor een prima prijs en zeer tevreden over onze nieuwe keuken.

• Garantie / nazorg

Gewoon echt top, service en product ongekend hoog niveau

In 2006 de eerste keuken bij Kramer Keukens gekocht en toen dachten ze al super mee en dat is bij de tweede keuken in 2021 zeker weer het geval, vanaf de eerste schets tot de laatste montagewerkzaamheden in 1 woord perfect. We hadden ook al Kramer Keukens bij vrienden van ons aanbevolen en hier was ook alles prima voor elkaar Nog bedankt voor deze service en onze prachtige nieuwe keuken Groeten Toon en Syl Westerhof

super goed

wordt goed naar je geluister welke wensen je hebt. ze zijn niet moeilijk, zijn erg vriendelijk.

prima geregeld allemaal!

Goede praktische adviezen voor keukenkeuze en plaatsing keuken

Top top top

4 minuten geledenNIEUW Positief: Kwaliteit, Professionaliteit Na een vakkundige hulp van Loes een op tekening mooie keuken kunnen samenstellen in juni. Deze werd na eerst door de vakman Ko Groot de benodigde aanpassingen in een kale keuken (leidingen, elektra en stucwerk) in de week van 20 december geplaatst. Wat een vakwerk is er geleverd en wat werd er door Ko meegedacht. Hierdoor is de keuken precies zo geworden als we op tekening zagen. Net voor de kerst was de keuken klaar. Al hebben we van Kramer keukens nu een leen oven (i.v.m. een tekort aan chips nog niet de bestelde oven) toch een kerst diner kunnen maken. Wat zijn we blij met deze service en vakwerk zodat wij als gezin nu kunnen genieten van een fantastische keuken.

Heel tevreden.

In de showroom ging het wel heel snel. We hebben thuis op internet moeten bekijken wat er nu eigenlijk voor apparatuur voor ons was uitgezocht. Prima keuze, maar daarover had in de showroom meer duidelijkheid gegeven kunnen worden. Het aanrechtblad hebben we op kleur en uiterlijk uitgekozen. Hierbij is niet duidelijk aangegeven dat het keramiek was en wat de voor- en nadelen hiervan waren. Was dat wel gebeurd, dan hadden we mogelijk voor de uitvoering met de beschermrand gekozen. Toch zijn we ook blij met wat we nu hebben. De plaatsing door Ko Groot was fantastisch en alles was in 1x goed.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Persoonlijk, kundig en volop keuze

Hier zijn wij wel van. Geen onderdeel van een grote keten, maar persoonlijke aandacht. Genoeg keuze en vakkundig geïnstalleerd. Heel blij met onze keuken!

Over CBW Erkend