Kramer keukens staat garant voor een hoogwaardig kwaliteitsproduct.

Vanaf het eerste contact is alles prettig en volgens planning verlopen. Op basis van goede en eerlijke adviezen hebben wij een mooie keuken met uitstekende inbouwapparatuur kunnen kiezen. De plaatsing was in 1 dag rond omdat men bij Kramer Keukens zeer professioneel te werk gaat: alles was keurig aanwezig en kon volgens de eerder gemaakte installatietekening gemonteerd worden.

Zorgeloos

Goed vakkundig advies. Het proces van begin tot eind is goed verlopen. De keuken is van goeie kwaliteit met een luxere afwerking tegenover wat de grote concurrenten te bieden hebben.

• Garantie / nazorg

Goede begeleiding bij aanschaf keuken

Goede afspraken Service goed Nalevering goed Keuken correct geleverd en keurig gemonteerd Ik zou Kramer keukens zeer zeker aan bevelen

Goed meegedacht

Na een afspraak gemaakt te hebben ontving Edwin van Kramer Keukens mij hartelijk en onder het genot van een verse koffie vroeg hij wat de bedoeling was. Daarna heeft hij een schets van de toekomstige situatie gemaakt zodat we een zo handig mogelijke oplossing konden bedenken. Grote keuze aan mogelijkheden. Soort keuken, werkbladen, achterwand of tegels, alles is mogelijk. Ook de apparatuur die erin zou moeten komen besproken en bekeken. Na enkele dagen ontving ik de uitgewerkte schets als 3D tekening met zowel voor aanzicht als zij aanzicht. Uiteraard enkele keren terug geweest om kort wat dingen door te nemen zodat alle wensen en kleine aanpassingen in de offerte en tekening verwerkt konden worden. Uiteindelijk zijn we de aankoop overeen gekomen. 2 monteurs kwamen op de afgesproken datum. Voor de plaatsing waren 2 dagen gereserveerd maar de keuken stond binnen 1, wat langere werkdag. De volgende dag hoefde alleen 1 van de 2 monteurs nog wat kleine dingen na te stellen. Problemen worden altijd z.s.m. opgelost. Tot nu toe zeer tevreden over het hele traject. Ga zo door.

Top bedrijf

Wij zijn heel goed geholpen met het uitzoeken van onze geweldige keuken. Met het plaatsen van de keuken zie je dan ook echt dat het ervaren vakmensen zijn die de keukens installeren. We zijn super blij met kramer keukens.

Kwaliteit. Harde werkers. Netjes

• Garantie / nazorg

Vakkundig meedenkend en vriendelijk.

Bij de eerste afspraak wordt je al vakkundig geholpen, er wordt meegedacht en niet opdringerig. Contact over extra vragen was geen probleem ze nemen de tijd voor je. De plaatsing door de monteur Ko was perfect, vakkundig en ook meedenkend. Omdat het bij ons niet alles recht is, kwam Ko met een oplossing. Top bedrijf waar de klant koning is.

Goed mee gedacht

Goed mee gedacht. Vooral omdat we eerst voor iets anders gingen.. En samen tot een heel mooi resultaat zijn gekomen, waar we heel blij mee zijn. Ook met de monteur waren zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Super blij met mijn nieuwe keuken!

Ik ben heel vriendelijke en professioneel geholpen zowel in de winkel als door de monteur en ik ben heel blij met het eindresultaat.

• Garantie / nazorg

Super fijn team en mooie keuken.

Op advies van een vriendin ben ik naar Kramer keuken gegaan. Loes heeft mij goede advies gegeven en heeft veel uitgelegd wat maakte dat ik een keus kon maken die bij mij paste. Ook qua budget. De keuken werd op de afgesproken datum geplaatst door een ontzettend deskundig team. De monteur was creatief, probleem oplossend en vriendelijk. Mijn keuken staat prachtig en ik zal Kramer keuken aan iedereen aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Keurig en netjes. Alles met overleg

Goed georganiseerd. Duidelijke afspraken. In 1 dag keuken klaar, toppie

Alle tijd voor advies

Eerste bezoek was ter oriëntatie en gelijk vriendelijke ontvangst zonder opdringen. Daarna afspraak gemaakt waarbij we goed en vriendelijk geadviseerd werden waarbij er ook de tijd genomen werd. Bij tweede afspraak goede tekening en alle tijd voor onze vragen en kleine wijzigingen. Ook het inmeten ging deskundig, vriendelijk en snel, net als de plaatsing van de keuken. We zijn erg blij met Kramer Keukens!

Professioneel, meedenkend en betrouwbaar

Wij hebben een goede ervaring met het uitzoeken van onze keuken bij Kramer Keukens. Loes en Edwin nemen beiden echt de tijd voor de klant, denken mee wat handig is en geven ook ruimte om erover na te kunnen denken. Persoonlijk vond ik het prettig dat ik ook naar Dekker kon om zelf de bladen te kunnen zien. Alles werd netjes gecommuniceerd ook door de leverancier die de keuken kwam brengen en bij montage. Ook dit is zeer goed verlopen.

• Garantie / nazorg

Wij zijn zeer tevreden over hoe alles gegaan is met de aankoop en plaatsing van de keuken. Vriendelijke medewerkers en netjes werkend. Kortom fijne samenwerking

• Garantie / nazorg

Blij met de kennis en kunde van Kramer Keukens.

Het hele proces van uitkiezen, bestellen en plaatsen van onze nieuwe keuken is uitstekend verlopen. We willen alle mensen, die daarbij betrokken waren, hartelijk danken voor hun kennis en vakmanschap.

• Garantie / nazorg

Netjes en goed geïnstalleerd. Nog niet volledig in gebruik genomen.

Keurig afgeleverd, zoals afgesproken.

Helemaal tevreden

Deskundig advies,vriendelijk,prima montage!

• Garantie / nazorg N.v.t.

keuken volledig naar wens tot stand gekomen.

Eerder, in 2019, keukenshowroom bezocht ter oriëntatie. Daarbij ook een prijsopgave ontvangen. Vanwege Corona alle plannen verschoven. Voorjaar 2023 wederom showroom bezocht en een keuken besteld. Prijzen keuken en plaatsen waren weinig veranderd, echter de kosten sloop en ruimen oude keuken, aanpassen water en elektra, waren meer dan verdubbeld (van 1500,-- naar 3088,-- Euro). Dit werk werd door Kramer wel uitbesteed aan een derde. Bij de bestelling is rekening gehouden dat de keuken geplaatst moest worden op de 1e etage. Bij de bezorging is hiermee rekening gehouden door gebruik te maken van de laadkleplift. Keuken is netjes geplaatst en voldoet zeker aan mijn wensen.

• Garantie / nazorg

Een fijne samenwerking met als resultaat een prachtige nieuwe keuken

Samen met Edwin en Loes een prachtig ontwerp gemaakt voor onze nieuwe keuken. Ze gaven ons een vertrouwd gevoel en prima advies. De levering en plaatsing van de keuken verliep volledig volgens plan. Vragen van onze kant werden meteen opgepakt, beantwoord en opgelost. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe, mooie keuken. Wat ons betreft zeker een aanrader Kramer Keukens

In 1 keer alles goed!

Goed geholpen met de keuze stress. Daarna werd de keuken keurig volgens afspraak gebracht en geplaatst. Erg blij!

Prima ervaring met Kramer Keukens

Ik kreeg goede adviezen, en zeer snel de offerte. Van de technische tekening tot aan de controle of de aansluitingen op de juiste plek aanwezig waren, alles werd uitstekend begeleid. De montage werd gedaan doir een ervaren vakman die meedacht met de klant. Kortom dik tevreden met mijn nieuwe keuken.

prima advies en levering

Wij kregen goed advies en de keuken werd ook netjes afgeleverd en gemonteerd.

Heel tevreden

Fijne zaak, begon al met uitzoeken, niet opdringerig. Ook plaatsen door goede vakman. Heel tevreden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

We komen graag bij Kramer keukens

Professionals.

Kramer weet wat er te koop is in keukenland; wat de mogelijkheden zijn tot plaatsing en geven goede voorlichting. Monteurs zijn vaklieden en denken in oplossingen bij problemen

Over CBW Erkend