Heel positief

Vriendelijkheid, deskundigheid, meedenken wat voor ons goed is en wat bij het huis past !

Professionele aanpak, schitterend gazon! Zeker aan te bevelen!

Goed advies, vriendelijke en hardwerkende en medewerkers die weten wat ze doen!

Goed advies en het goed nakomen van de gemaakte afspraken.

Heb zelf waar mogelijk meegeholpen en dat ging op een heel prettige manier. Ze denken goed mee bv oplossen van problemen ook kosten besparend. Zeer goed werk afgeleverd.

Bijzonder slecht eindresultaat.

Geen opdrachtbevestiging met afspraken gestuurd, wel alvast begonnen met belofte die na te zenden - en nooit ontvangen. Niet op tijd planten besteld. 3 x plantenlijstje moeten doorgeven. Tuinaarde moest op 1ste werkdag nog besteld worden, en is besteld bij bedrijf waarvan ik weet dat er veel onkruid tussen zit - om die reden eerder daar niet zelf gedaan. Bij berekening bedrag werk van 3 man 3 dagen berekend - en 3 dagen met 2 man gekomen. Planten veel te laat besteld en nog later pas geleverd. Bestelde planten en struiken voor 2 borders waren deels niet aanwezig, deels verkeerde soorten, deels veel te pieterig waar ik grote exemplaren verzocht had. Voor de 2e border was helemaal niets aanwezig. Ter plekke madam opgetrommeld - waar zij bij hoog en bij laag ontkende dat dat ook perk zou worden. Het stond echter zwart op wit, ook zo besproken. Gaf het toe. Uiteindelijk de verkeerde struiken en plantjes retour genomen. Het wildebloemenmengsel, dat ik besteld had, werd ongevraagd een bijenvoedermengsel. Tussen de perken in de lage soort gezaaid, (personeel zei 50 cm hoog) in het bos-gedeelte werd het hogere mengsel (70 cm hoog) gezaaid. Dit is echter pure boszandgrond, en gortdroog. Dat in deze arme grond niet alle bloemen even goed aarden, is blijkbaar bij deze hovenier niet bekend. Nu paar zielige plantjes. Daar huur je dan een hovenier voor in! Het stuk tussen beide borders in: Niks wilde bloemen, maar planten met enorme bladeren en 70 % dezelfde prikkende bijenplanten, veel onkruid zoals je ook op akkers ziet die even tot rust moeten komen. De "tuinaarde" zat vol onkruid, dat welig tiert. Wilde bloemenzaad,met lijst zaadsoorten - zijn zo niet geleverd.Wel prijzig! De nota heb ik een stukje naar beneden kunnen krijgen, maar dat heeft me wel 2 stevige brieven gekost en een nare nasmaak. Hoed u voor dit bedrijf! Ik hoop dat Margo alsnog de juiste wilde bloemen wil zaaien en de puinhoop van nu wil verwijderen, of geld daarvan terug. Zo ja, dan meld ik dat.

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud

Keurig werk geleverd, goed overleg met maken planning, proberen vraag en tijd altijd op te lossen, top bedrijf.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Het geleverd hekwerk stagneerde en werd veel later geleverd, dit lag aan t bedrijf wat het hekwerk plaatste en niet aan t Hofje, zij hebben velen malen contact gehad met het bedrijf.

Samenwerking zeer goed en mooie oplossingen ter plaatse
  • Website N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Nvt

Het was een genoegen om met t Hofke te werken. Prettige mensen, goed advies, goed en zorgvuldig werk. Ze hebben echt veel aangeplant en het is vrijwel allemaal prima aangeslagen. Alleen maar positief dus
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie

Alles zeer goed verzorgd
  • Website N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg

't Höfke heeft ons eigen idee en ontwerp in tact gelaten maar precies de juiste elementen toegevoegd die wij misten. Goed en onderbouwd advies werd gegeven, waardoor wij alle vertrouwen hadden in de uitvoer van de werkzaamheden. Erg vriendelijke en vakkundige medewerkers.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: n.v.t.