Prachtig ontwerp en kundige uitvoering

Vanaf het begin denkt Teun helemaal mee met het ontwerp van de tuin en bestaande beplanting. Hij werkt het ontwerp schriftelijk uit, maakt foto's met een drone en vervolgens bespraken we de tekeningen en foto's. Af en toe stelden we ongetwijfeld zijn geduld wat op proef, hij bleef vriendelijk en positief. Daarna gingen de hoveniers aan de slag. Zeer vriendelijke en kundige mannen, denken mee en zorgden ervoor dat het terrein van de achterbuurman ondanks de regen, het grondverzet etc. altijd netjes bleef. Aanpassingen en toevoegingen waren altijd mogelijk en konden zij ook goed over adviseren. Teun is altijd goed bereikbaar en beantwoordt vragen razendsnel. Het resultaat: een prachtig aangelegde tuin. We kunnen niet wachten tot het voorjaar wordt en het nóg groener wordt met een bloemenzee. Wij raden De Lingebrug daarom van harte aan!

• U kent ons van: Website dutchqualitygardens.nl

Beste Geraldine en Roel, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over het traject van ontwerp t/m uitvoering/ nazorg. Wij hebben het met veel plezier gedaan en hopen dat jullie na deze natte winter een mooi voorjaar tegemoet gaan in jullie prachtige tuin! Groeten Team Lingebrug

Vakwerk in goed overleg

We zijn onder de indruk van de zorgvuldigheid waarmee ons terras en vijver zijn gerenoveerd. Het resultaat mag er zijn! HijPrima afstemming vooraf en bij uitvoering. Doen wat is beloofd en dat geldt ook voor aanvang en doorlooptijd van het project. De medewerkers hadden er duidelijk plezier in om er iets moois van te maken. Teun hield daarbij op een voor ieder prettige manier toezicht. Dank jullie wel voor dit teamwork.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Guus en Ellen, Dank voor jullie mooie woorden. Heel graag gedaan natuurlijk! Fijn dat de renovatie naar wens is verlopen en jullie kunnen gaan genieten van het eindresultaat. Groeten Team Lingebrug

Ik ben heel tevreden met de Lingebrug hoveniers! Ze zijn zeer kundig, overleggen alles heel goed, leveren mooi werk en zijn ook nog heel vriendelijk:-)

• U kent ons van: Website dutchqualitygardens.nl

Beste Christy, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! We geven het door aan de collega's. Geniet van jullie mooie tuin! Groeten Team Lingebrug

Uitstekende communicatie en vakmanschap

De Lingebrug onderscheidt zich doordat ze uitstekend communiceren. Andere hoveniers reageerden niet of traag. Teun van de Lingebrug is altijd bereikbaar en reageert snel. Tijdens de aanleg van de tuin wordt er ook goed gecommuniceerd over mogelijkheden of problemen waar de hoveniers tegenaan lopen en alles wordt netjes volgens afspraak afgehandeld.

• U kent ons van: N.v.t.

Beste Ivo, Mooie woorden.... Hartelijk dank! Veel plezier in jullie nieuwe tuin. Groet, Team De Lingebrug

Vakwerk door betrokken vakmensen

Gedegen aanpak van het vijverproject: goede voorbereiding en planmatige aanpak van de aanleg van onze spiegelvijver met beplanting. Deskundige, flexibele vakmensen die het een uitdaging vinden om het perfecte eindresultaat te bereiken. Gelukt, wat ons betreft!

Beste Peter, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groet Team De Lingebrug

Heel prettig en goed verzorgd!

De hoveniers van De Lingebrug hebben een prachtige zwemvijver voor ons ontworpen en aangelegd. Alle afspraken werden goed opgevolgd en nageleefd. Het contact met de hoveniers was altijd positief. Ze zijn er structureel op uit goed werk te leveren en dat doen ze ook. Niet goedkoop, maar wel heel goed!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Dank voor de mooie woorden. We hebben met veel plezier de mooie zwemvijver en tuin aangelegd op deze prachtige locatie. Geniet van jullie zwemvijver en tuin! Team De Lingebrug.

prima in 1 woord

geen verhaal

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling namens team De Lingebrug!

Medewerkers die hun goede reputatie weer hebben waargemaakt

Erg goed gewerkt De 3 sterren onder prijs en kwaliteit zijn voornamelijk voor kwaliteit Wat de prijs betreft vind ik dat die naar verhouding wel erg hoog was Te meer daar ik 2 nieuwe klanten heb aangebracht Wellicht reden voor jullie om een korting aan te bieden

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling, fijn om te lezen dat we worden aanbevolen en dat er kwalitatief goed werk is geleverd. We vinden het vervelend dat u het gevoel heeft dat de aangenomen prijs wat aan de hoge kant was. Graag hadden we dit op voorhand geweten, zodat we daar direct op hadden kunnen anticiperen, bijvoorbeeld door in overleg wellicht wat andere keuzes te maken. Ons doel is altijd om vanaf het eerste contact open en eerlijk te communiceren met onze klanten, juist om een dergelijk gevoel achteraf te voorkomen. We stellen het uiteraard zeer op prijs wanneer men de ervaringen met ons bedrijf deelt met anderen, zeker als dat uiteindelijk leidt tot nieuwe klanten.

Kundig en net bedrijf met vriendelijk perosneel

Vanaf de eerst kennismaking tot en met de afronding zijn we goed geadviseerd, geholpen en hebben we een geweldige tuin gekregen.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Dank voor jullie mooie beoordeling! Ook wij hebben het contact als erg prettig ervaren en het eindresultaat mag er zijn. Laat de lente maar komen!

Prachtig ontwerp van mijn tuin en professioneel aangelegd

Er is veel tijd genomen voor het ontwerp van mijn tuin en zwembad. Met mooie 3D impressies. Er is goed geluisterd naar mijn wensen. Het contact was heel fijn. Alle afspraken zijn nagekomen. De tuin is prachtig aangelegd met goede nazorg.

• U kent ons van: Internet / Google

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Een hele fijne (warme) zomer gewenst om heerlijk te genieten van de tuin, tuinhuis en zwemvijver. Teun Spies/ Team Lingebrug

Geweldige relaxte lui met een erg goede customer service.

Na een grote verbouwing zagen we op tegen het aanleggen van de tuin. We wilden geen beslissingen meer hoeven nemen. Daarom ook veel aan Teun en zijn team overgelaten die wel snel doorhadden wat onze smaak was en op juiste momenten om onze input vroegen en ook hun ervaringen over keuzes melden. Het team bestaat uit allemaal enorm relaxte en vriendelijke jongens. Bij problemen lossen ze het zonder discussie op.

• U kent ons van: Internet / Google

Wat een mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het project naar wens is verlopen en dat jullie blij zijn met het eindresultaat. Wij wensen jullie veel plezier met jullie prachtige nieuwe tuin! Teun Spies/ Team Lingebrug

Fijne mensen die gedegen en fantastisch werk leveren

Alle werkzaamheden werden overlegd en conform afspraak uitgevoerd, iedere dag werd de rommel opgeruimd en besproken wat er de volgende dag volgt. Het eindresultaat was beter dan wij ons aan de voorkant konen voorstellen. Vriendelijk professioneel vakmanschap van alle betrokken medewerkers. Wij zijn heel blij met het resultaat!

• U kent ons van: N.v.t.

Zeer deskundig en betrouwbaar

De Lingebrug hoveniers is een professioneel hoveniersbedrijf met hoge vakkennis en betrouwbare uitvoering. De wens van de klant staat steeds voorop en er worden duidelijke afspraken gemaakt. Origineel en goed tuinontwerp. Goed bereikbaar en snelle reacties.

• U kent ons van: Website dutchqualitygardens.nl

Wat wordt beloofd wordt ook echt gemaakt!

Hebben een erg fijne communicatie ervaren. Zowel in het voor traject als tijdens de uitvoering en oplevering goed contact. De werknemers zijn netjes en beleefd. Zouden jullie zeker weten aan raden bij andere om hun tuin door jullie te laten doen!

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Fijn bedrijf met aandachtig personeel.

Al ruim 30 jaar klant en voor 2 huizen tuinontwerpen laten maken. Dat gebeurt altijd in goed overleg over mogelijkheden, wensen, materiaal en inrichting. Grotere en technische onderhoudsklussen laten wij graag door DL uitvoeren waarbij het prettige contact en aandacht door de medewerkers door ons zeer wordt gewaardeerd. Verder tuinieren wij ook graag zelf.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Levert kwaliteit van ontwerp tm realisatie

Ontwerp gemaakt op basis van onze wensen. Realisatie ging perfect, alles in goede afstemming verlopen, flexibel en zeer netjes gewerkt. Plantmateriaal ging er alleen in als het voldeed aan de kwaliteitseisen. We zijn superblij met het resultaat.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Hartelijk bedankt voor deze prachtige review! Wij zijn er helemaal stil van :)! Wij blijven ons best doen en wensen jullie heel veel tuinplezier! Teun en de rest van het Lingebrug team.

Perfect!

De Lingebrug heeft een schitterend ontwerp gemaakt en gerealiseerd. Ze geven goed advies, communiceren helder en werken erg netjes tijdens de aanleg. Kleine details, aanpassingen en mogelijkheden worden benoemd en besproken. Het resultaat is prachtig!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Wat een prachtige review! Hier zijn we uiteraard heel blij mee :) Namens Teun en de rest van het Lingebrug team: hartelijk bedankt, we wensen jullie heel veel tuinplezier!

Deskundig, flexibel, betrouwbaar, betrokken!

Lingebrug heeft een zwemvijver aangelegd met grote deskundigheid. Ze luisterden naar onze ideeën en vulden deze aan met wat hen dachten dat mooi zou zijn en goed zou passen bij onze situatie (zowel tuintechnisch als in onze gezinssituatie). Gaandeweg konden we ideeën aanpassen en werd er direct gezorgd dat de planning daarop werd aangepast en materialen op tijd geleverd werden. Het resultaat is een prachtige tuin met volop ruimte en een zwemvijver van hoge kwaliteit waar we al veel plezier van hebben gehad. Wat wij ook heel fijn vonden was het plezier en trots die de mannen uitstraalden bij het vormgeven van onze tuin.

• U kent ons van: Internet / Google

Hartelijk dank voor deze mooie review! Hier zijn we heel blij mee, fijn dat we voor jullie een geslaagd project hebben afgeleverd. Veel tuinplezier nog namens het team van de Lingebrug hoveniers.

Prachtig ontwerp en netjes uitgevoerd.

Na een goed gesprek met Teun een erg leuk, creatief ontwerp gekregen. Aanlag was snel geregeld en nu kan ik heerlijk genieten van mijn tuin :D. Super hovenier!

• U kent ons van: Website dutchqualitygardens.nl

Verrassend in ontwerp, punctueel in aanleg

Eigenaar heeft goed geluisterd naar onze wensen en een prachtig ontwerp voor onze achtertuin met meter hoogteverschil gemaakt. Uitvoering heel netjes en binnen verwachte tijdspad, altijd even overleg bij bijzonderheden. Ook in nazorg hebben we goede ervaringen. Top hovenier!

• Totaal indruk*
  • Nakomen afspraken*
  • U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil
  • U kent ons van: Website Dutchqualitygardens.nl

Op een vakkundige en leuke wijze is mijn tuin aangelegd. Enorm blij met het resultaat!

• Totaal indruk*
  • U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Genieten van ons tuinproject begon al vanaf het eerste gesprek met Teun. Al onze wensen werden besproken en vervolgens kwam er een verrassend leuk ontwerp. Na wat heen en weer geschuif van onze kant, kon al op korte termijn de uitvoering beginnen. En die werd zeer vakkundig en in prettige sfeer uitgevoerd door Jan en Leendert! Het resultaat is erg mooi en we genieten er nog elke dag van. Het onderhoud laten we nu ook graag aan jullie over.

• Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg

Schitterend en creatief ontwerp waarbij rekening is gehouden met al onze wensen. Plezierig contact tijdens de aanleg van de tuin. Fantastisch om te zien hoe de tuin van een ontwerp op papier werkelijkheid is geworden.

• Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg

Wat een mooie beoordeling! Beter kunnen we niet wensen, de mannen lopen er weer trots bij :). Hartelijk dank, groet, Teun en Barbie

Eindelijk n schaduwplek op ons terras. Mooi bouwwerk, robuuste balken en n fijn schaduwdoek. We zijn er blij mee

• U doet zaken met ons als: particulier
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Geen

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Brigitte en Ben! Fijn dat jullie blij zijn met de schaduwplek.

Goed meedenkend tijdens het werk en ook flexibel. Zeer prettige samenwerking met diegenen die het werk uitvoerden. Werd ook erg netjes gewerkt en geen rommel achterlatend.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Offerte was 2 keer zo hoog als aangegeven budget, dus veel heen en weer geschuif.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Onze medewerkers zijn erg blij mee :-). mvg, Teun