We hebben dankzij Stadhouders een prachtige nieuwe tuin. Mooi ontwerp, netjes aangelegd en alles volgens afspraak. We zijn nu heel benieuwd hoe alles gaat groeien in het voorjaar.
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Dank je wel voor het prachtige cijfer. Fijn dat we jullie blij hebben kunnen maken met jullie nieuwe tuin. Met het voorjaar en de zomer voor de deur zal de tuin heerlijk opbloeien en hopen wij dat jullie veel TUINGELUK mogen ervaren. Hartelijke groeten, Anita Walraven

Het was erg prettig om samen met Jan Hein te sparren over onze natuurspeeltuin. Het enthousiasme spatte ervan af. Afspraken werden nagekomen en uiteindelijk is het een super speelterrein geworden.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud

Fijn dat je zo enthousiast bent over het ontwerp en de aanleg van de natuurspeeltuin. Het was voor de mannen ook een mooie project om te maken. Het is altijd fijn om met natuurlijke materialen te mogen werken. Wij hopen dat de kinderen nog veel plezier mogen beleven in deze prachtige speeltuin. Hartelijke groeten, Anita Walraven

• Het gaat hier om: tuinaanleg

Zo, dat zijn wel hele mooie cijfers... dank u wel daarvoor! Fijn dat u zo tevreden bent. Het was mooi voor de jongens om een stukje ouderwets handwerk te mogen maken met basalt-kinderkopjes. Wij wensen u veel Tuingeluk toe. Hartelijke groeten, Anita Walraven

Prettige samenwerking, accuraat, afspraken nakomen, leuke ideeen etc
  • Verbeterpunten: Geen idee

Hartelijk dank voor de mooie punten Saskija! Ook de mannen hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Het was een feest om jullie tuin te mogen aanleggen en de oplevering was al even fantastisch :-). Wij hopen dat jullie veel mogen genieten in jullie prachtige tuin. Hartelijke groeten, Anita Walraven

Zeer tevreden over de werkwijze en expertise van het groot onderhoud aan onze tuin. Het was een grote klus maar was zeer snel geklaard.
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud

Dank u wel voor de prachtige beoordeling en ja... vaak als mensen aan hun tuin willen beginnen, dan willen ze daar geen weken op hoeven wachten. We zullen dus altijd proberen het snel zo snel mogelijk in te plannen en op te pakken. Fijn dat u tevreden terugblikt op het groot onderhoud aan uw tuin. Veel Tuingeluk toegewenst. Hartelijke groeten, Anita Walraven

Betrouwbaar, en kwaliteit
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie

Wat een prachtig punt, dank voor de mooie beoordeling! Het was voor onze hoveniers een prachtig project om in samenwerking en samenspraak te maken. Veel plezier gewenst in het nieuw aangelegde stuk tuin. hartelijke groeten, Anita Walraven

Noodgedwongen moest ik het snoeiwerk uitbesteden. Daar heb ik geen spijt van. Ieder zijn eigen vak zeggen ze wel eens maar daar hebben ze wel gelijk in. Alle afspraken werden nagekomen en vakkundig personeel , wat zeer netjes werkte, geeft alle redenen om de volgende keer wederom in zee te gaan met de firma Stadhouders. Ook was het contact met de receptie bijzonder hartelijk en attent te noemen. Gewoon een klasse hoveniersbedrijf.
  • Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud
  • Verbeterpunten: Ik zou het niet weten. Anders zou ik het wel zeggen.

Wauw, wat een uitmuntend cijfer en een mooie complimenten! Heel fijn dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Uw complimenten ga ik zeker intern doorgeven. En nu maar genieten van uw mooi gesnoeide tuin :-) hartelijke groeten, Anita Walraven

Persoonlijke betrokkenheid bij de klant. Problemen (verzakking bestrating, schimmels beplanting, insectenplagen etc.) worden snel en adequaat aangepakt en opgelost. Komt afspraken altijd na. Toen op 24 december een enorme spar in onze tuin was omgewaaid werd deze nog dezelfde dag door Stadhouders in stukken gezaagd en opgeruimd. Kort daarna ging hij met ons langs boomkwekerijen om bomen uit te zoeken ter vervanging van deze spar.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Verbeterpunten: We wisten niet bij de aanleg van onze tuin dat Stadhouders ook het verlichtingsplan zou kunnen maken en aanleggen. De traptreden in onze tuin hadden dan beter verlicht kunnen worden. We waren tot deze zomer ook niet op de hoogte van de vakantieservice (maaien gazon als klant op vakantie is) anders hadden we hiervan ook in de voorgaande jaren zeker gebruik gemaakt.

Goedemiddag Hetty, Hartelijk dank voor de mooie cijfers en complimenten! Ook dank voor het benoemen van de verbeterpunten en u heeft gelijk, op de oude website waren deze punten destijds niet voldoende benoemd, op onze nieuwe website gelukkig wel. Nog heel veel Tuingeluk gewenst. hartelijke groeten, Anita Walraven

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinonderhoud

Dat is een goed cijfer, dank u wel! Mooi ook dat u ons vond via Exclusief Geselecteerd. Intussen is deze naam gewijzigd in Dutch Quality Gardens. Meer informatie vindt u op www.dutchqualitygardens.nl Geniet van uw Tuingeluk :-) hartelijke groeten, Anita Walraven

We zijn erg tevreden
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinrenovatie

Dank u wel voor uw reactie en voor uw mooie punt. Fijn dat u zo tevreden bent over onze werkzaamheden in uw tuin. Wij wensen u veel tuingeluk toe. hartelijke groeten, Anita Walraven

Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en deze worden op creatieve wijze omgezet in praktische aanleg: altijd net even anders dan ik zelf bedenk en dat biedt een ruimere blik en een verrassend resultaat. De praktische uitvoerders zijn prima vaklui, prettig in omgang en harde werkers. Kortom het is weer puur genieten van mijn tuin.
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Het maken van vervolg afspraken mag wat sneller in tijd plaats vinden.

Wat een mooie omschrijving van de toegepaste creativiteit en het compliment aan onze medewerkers. Ook uw genoemde verbeterpunt nemen wij uiteraard mee. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en fijn dat u weer volop kunt genieten in uw tuin. Hartelijke groeten, Anita Walraven

We vonden de snelheid van zowel de eerste reactie als van de herstelwerkzaamheden die we hebben verzocht uitermate positief; zie verder de antwoorden op de onderdelen van het onderzoek.
  • Verbeterpunten: Geen.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Soms is het prettig (en/of nodig) om lekker snel door te pakken en het is mooi dat dit bij jullie zo goed is gelukt. Dank jullie wel voor het mooie cijfer dat jullie ons geven en veel TUINGELUK gewenst! Hartelijke groeten, Anita Walraven

• Deskundigheid medewerker
  • Kwaliteit organisatie N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Dank je wel voor dit mooie cijfer! Dat jullie maar veel mogen genieten in jullie prachtige tuin en als jullie iets nodig hebben.... weet je ons te vinden :-) hartelijke groeten, Anita Walraven

Ik ben op leeftijd en moest dus een aangepaste tuin waar ik nagenoeg geen onderhoud aan heb. Dit is perfect gerealiseerd. De rozen die bij mij in een bak geplant zijn, trekken dagelijks kijkers als deze bloeien!
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Wat een leuke reactie en wat een mooie beoordeling, dank u wel daarvoor. En waar bloeiende rozen al niet goed voor kunnen zijn. Fijn dat u zo kan blijven genieten van uw tuin, zonder zich druk te hoeven maken om het onderhoud. En doet u dat toch? Dan weet u ons te vinden :-) hartelijke groeten, Anita Walraven

Alles wat je vraagt word gedaan, geen omkijken meer naar de gemaakte afspraken. TOP bedrijf
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie

Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling! Eén van Jan-Hein's veelgehoorde uitspraken is: afspraak = afspraak. Fijn dat dit in jullie beoordeling wordt bevestigd. Hartelijke groeten, Anita Walraven

Als de medewerkers komen geven ze een hand en stellen zich voor, nemen de plannen door en gaan aan de gang, alles word met zorg gedaan, zelfs de palen voor de ondersteuning van de bomen worden waterpas gesteld. Gewoon TOP!!!!!
  • Verbeterpunten: Geen, gewoon dit niveau vasthouden

Wat een heerlijke positieve beoordeling, een 9,5! Daar worden we blij van. Al onze medewerkers zijn ambassadeurs van ons bedrijf, dus we vinden het belangrijk dat ze zich op alle vlakken goed presenteren. Fijn dat jullie daar zo content over zijn :-) Hartelijke groeten, Anita Walraven

Deskundigheid, nkomen afspraken, prettige samenwerking
  • Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Kwaliteit geleverde materialn v..w.b. Planten en struiken is nog moeilijk te beoordelen gezien het late voorjaar Meerdere planten en struiken zullen nog moeten laten zien wat zij waard zijn. We hebben echter alle vertrouwen in goede ontikkeling n zonodig vrvnging

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. We houden de begroeiing goed in de gaten, sommige planten hebben even hun tijd nodig om zich in vol ornaat te laten zien. Wij hopen dat u flink zult genieten van uw prachtige gerenoveerde tuin. hartelijke groeten, Anita Walraven

gewoon erg tevreden
  • Verbeterpunten: geen

Beste Jolanda, dank je wel voor de mooie beoordeling die je ons geeft. Heel fijn dat jullie zo tevreden zijn over het door ons geleverde werk. Het is ook een heerlijke en prachtige tuin om in te werken. Wij hopen dat dan ook nog lang voor jullie te mogen doen. Hartelijke groeten, Anita Walraven

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg|tuinrenovatie

Hallo Esther, dank je wel voor de mooie punten die je ons geeft. zijn we erg blij mee. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de aanleg van de tuin. Het was voor de mannen ook echt een mooi project om aan te werken. Deze zomer kom ik graag een keer foto's maken. Geniet met volle teugen van de tuin. Hartelijke groeten, Anita Walraven

Stadhouders is een betrouwbare en zeer kundige hovenier die altijd bereid is om mee te denken in het ontwerp om uiteindelijk binnen het budget de beplanting aan te brengen. Daarnaast zijn ze creatief waardoor verschillende materialen op een doordachte manier naast/met elkaar worden toegepast.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg

Dank je wel Carlo. Het is altijd weer een uitdaging om binnen het budget te blijven, maar out of the box te denken. Wij hopen nog veel mooie projecten met jullie en voor jullie te mogen uitvoeren! hartelijke groeten, Anita Walraven

Verfrissende creatieve ontwerp ideeën. Houdt rekening met betaalbaarheid van het ontwerp.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Op de website ook jullie medewerkers laten zien. De medewerkers maken mede het bedrijf en werken voor de klanten en hebben klantcontact.

Hallo Johan, dank je wel voor je positieve reactie! En ik ben het helemaal met je eens dat de medewerkers op de website mogen. Zij zijn inderdaad onze ambassadeurs. Nu verschijnen ze al regelmatig op onze facebookpagina. Het is de bedoeling dat zij op niet al te lange termijn ook op de website staan. hartelijke groeten, Anita Walraven update 24-03-2016: Johan, de medewerkers staan nu allemaal op onze vernieuwde website: www.stadhoudershoveniers.nl Hartelijke groeten, Anita Walraven

Goed advies bij verbeteringen aan de door een aannemer besteksmatig aangebrachte groenvoorzieningen bij een nieuwbouwproject, met name ook gericht op toekomstig onderhoud.
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Mooi ontwerp in goed overleg in uitvoering gebracht
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Geen

Dank je wel voor jullie positieve feedback!

Met een mooi ontwerp op zak heeft Jan-Hein met zijn collega's gezorgd voor de realisatie van het plan. Hij heeft uitvoerig overleg gehad met de ontwerper en ons, ook tijdens de werkzaamheden, met als gevolg een prachtige en bijzondere tuin. Bij Stadhouders hoveniers hebben ze oog voor detail en kwaliteit van werk en materiaal!
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Dank voor uw mooie complimenten. Ons team heeft met veel plezier bij u gewerkt! hartelijke groeten, Anita Walraven

Mijn tuin is een sprookje geworden na de renovatie van Stadhouders. Kan zo maar als hortensia-voorbeeldtuin naar Appeltern.
  • U bent voor ons: een vaste klant

Wat een prachtige waardering heeft u ons gegeven, dank u wel! Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over ons werk, dat is voor ons het allerbelangrijkst. Geniet van uw TUINGELUK. hartelijke groeten, Anita Walraven