Echte vakmensen

Onze tuin wordt netjes bij gehouden door dit bedrijf, tuinmannen zijn altijd vriendelijk, keurig op tijd en de tuin ziet er altijdweer uit om door een ringetje te halen.

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Inmiddels al 17 jaar is Theo Denanijere met zijn team degene die zorgt voor de perfecte uitstraling van ons kantoor.

• U doet zaken met ons als:* Zakelijke klant
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Top tuinontwerp en uitstekende uitvoering

Door Theo en team zowel tuin als later zwembad laten aanleggen. Mooi en creatief qua ontwerp en uitstekend in de uitvoering. Denken mee en laten zich niet uit het veld slaan door verrassingen die je altijd tegenkomt in dit soort projecten. Zeer oplossingsgericht. Mensen in de uitvoering kundig, betrouwbaar en vriendelijk. Zeer aan te raden.

• U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar met een sterk en consistent team.

Heel goede ervaring met zowel aanleg, regelmatig onderhoud als periodieke aanpak van onze tuin. Zeer tevreden klant op vlak van deskundigheid, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid.

• Website* N.v.t.
  • U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Genieten van een prachtig aangelegde tuin !

Vorig jaar is onze tuin volledig opnieuw aangelegd, met mooie borders, mooie bakken, super terrassen en een coole lounge hut. We zijn er heel blij mee, zeker nu alles zo prachtig mooi na elkaar in bloei staat. Ook de bijen, vlinders en vogels weten ons goed te vinden.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Excellent work, highly recommended.

We first met to discuss the work we wanted done--in English because ik sprek geen nederlands. They worked to replace 150 sq m of brick and rock with grass--the children wanted a place to run and play. We added some trees and bushes, trimmed back some untended landscaping. We also relaid the brick in the driveway to make it smooth again. After the work was done, we changed out minds and had them come again to take even more brick out. Everything was done exactly as we wanted. The guys who did the work were even willing to engage with my 6 year old and have him "help" them. That level of customer care is greatly appreciated. And the end result is *exactly* what we wanted!

Ze verstaan hun vak!

Theo en zijn mannen hebben de voor- en achtertuin van onze kloosterwoning ontworpen en aangelegd. Heel vriendelijk, deskundig en ervaren. Ze verstaan hun vak! Ze denken graag mee om alle wensen vorm te geven.

• U kent ons van: Internet / Google

Mijn ervaring met het bedrijf Theo Denayere is heel plezierig

Het bedrijf van Theo komt al meer dan 15 jaar 1 of 2 keer per jaar bij ons om de tuin te snoeien. Hoewel onze tuin niet groot is, zijn we altijd weer verbaasd hoeveel snoeiafval we hebben (wat zij overigens netjes meenemen). Zelf zijn we altijd veel te voorzichtig met snoeien, maar zij hebben het overzicht en de middelen om alles goed te snoeien; de hagen, struiken en de hoge bomen. Daardoor blijft alles mooi in balans. In de loop van de jaren hebben we ook de nodige aanpassingen in de voor- en achtertuin laten uitvoeren door het bedrijf van Theo. Zij hebben daarvoor hele creatieve ideeën aangeleverd; een origineel ontwerp én een duurzame manier om het plan uit te voeren, o.a. door het hergebruik van planten en stenen. Daarnaast hebben ze het werk keurig uitgevoerd; alles ziet er nog steeds perfect uit! Verder zijn het allemaal plezierig medewerkers; heel aardig én deskundig. Ik kan het bedrijf iedereen aanraden die optimaal van zijn tuin wil genieten!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Geweldige tuinman

Van ontwerp tot aanleg en onderhoud alles strak en creatief geregeld. Theo en zijn mensen zijn altijd welkom in onze tuin!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Vrijdag is de tuinman weer geweest, onze tuin ziet er weer top uit en klaar voor de winter. Jaren geleden is onze tuin door Theo ontworpen en aangelegd. Hij voelde goed aan wat we wilden, vooral genieten van de tuin en niet te veel onderhoud. We waren en zijn nog steeds heel happy met het resultaat. We kunnen het goed bijhouden maar in het voor- en najaar komt een van de mannen van Theo voor het echte werk zoals snoeien. Dit is het behoud van onze tuin. Theo en zijn mannen zijn echte vaklui die meedenken, met goede adviezen komen en ze zijn ook nog eens heel aardig en prettig in de omgang.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Wat een fantastische stadstuin hebben we!

We hebben de samenwerking met jullie bedrijf als zeer persoonlijk en professioneel ervaren. Het idee wat we al hadden helemaal uitgewerkt op maat en daarbinnen serieus oog voor het te besteden budget. Zeer gezellige werknemers in dienst die keurig werken en alles wordt geregeld..je hoeft niet thuis te blijven. Kortom we hebben een heerlijke tuin met veranda, het gevoel dat je buiten leeft maar toch midden in een woonwijk.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Fijn bedrijf!

Toegegeven het is mijn schoonzoon, maar zijn personeel is super. Vriendelijk, netjes en weten wat ze doen. Mijn kleine tuin wordt twee keer per jaar goed bijgewerkt (rest doe ik zelf) en dat is heel fijn. Gewoon echt fijn!

• Website* N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde werk*
  • Kwaliteit materiaal* N.v.t.
  • Kwaliteit organisatie*
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • U kent ons van: N.v.t.

Wow...

Thanks-a-great-bunch Jeroen, Sander en Arjan voor het in mijn voortuintje plaatsen van de nieuwe omheining. Wat een werk(drift), en wat een precisie! Ik had gekozen voor ‘boomstammen’ en het resultaat? Laat ik het dan zo zeggen: wij heten hier dan misschien wel ‘straat’ de hele tijd, en toevallig kwam de burgemeester van Heemstede langsgefietst, stapte af en kon niet anders dan stamelend uitbrengen “och, is zó mooi, gaan wij nu omdopen tot Boulevard”. By far mooiste voortuintje van heel Kennemerland dan ook in ene keer :o)

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk
  • U kent ons van: Internet / Google

Supervriendelijke vaklieden die hun vak verstaan!

Van ontwerp tot uitvoering zeer tevreden. Uitvoering door zeer vriendelijke en vakkundige mensen.

• U kent ons van: Website Appeltern.nl