Wow...

Thanks-a-great-bunch Jeroen, Sander en Arjan voor het in mijn voortuintje plaatsen van de nieuwe omheining. Wat een werk(drift), en wat een precisie! Ik had gekozen voor ‘boomstammen’ en het resultaat? Laat ik het dan zo zeggen: wij heten hier dan misschien wel ‘straat’ de hele tijd, en toevallig kwam de burgemeester van Heemstede langsgefietst, stapte af en kon niet anders dan stamelend uitbrengen “och, is zó mooi, gaan wij nu omdopen tot Boulevard”. By far mooiste voortuintje van heel Kennemerland dan ook in ene keer :o)

• Totaal indruk*
  • Website*
  • Kwaliteit geleverde werk*
  • Kwaliteit materiaal*
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerker*
  • Nakomen afspraken*
  • U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk
  • U kent ons van: Internet / Google

Supervriendelijke vaklieden die hun vak verstaan!

Van ontwerp tot uitvoering zeer tevreden. Uitvoering door zeer vriendelijke en vakkundige mensen.

• Totaal indruk*
  • Website*