Prima werk geleverde

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil
  • U kent ons van: Advertentie

Hovenier met professionals met liefde voor de natuur, die afspraken nakomt

Vaste aanspreekpunten Simon in de tuin en op kantoor Dick werkt erg goed. Als ik nog een advies mag geven: Voor sommige leden van de Tuincommissie (niet voor mij) is het wel belangrijk dat Dionysios iets zichtbaarder zou zijn. Zeker eens per jaar voor evaluatie o.I.d.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Internet / Google

Weer prima werk geleverd!

In de voortuin van mij en mijn naaste buren heeft Wilmer in zijn eentje in twee-en-halve dag de zaak opgehoogd, goed vastgetrild en de zware tegels (60x40x4) goed aangesloten en spiegelglad teruggelegd, daarbij lettend op de juiste richting van afwatering. Ik ben over het resultaat zéér tevreden. In mijn achtertuin heeft Aardoom ook tegels gelegd, die na vier jaar nog steeds strak en glad erbij liggen.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Website Appeltern.nl

Professioneel en zeer klantgericht bedrijf

Erg prettige ervaring met Aardoom Hoveniers. Het hele proces, van begin tot eind wordt zéér professioneel begeleid. Er is aandacht voor de klant en er wordt goed geluisterd naar de klantwens. Een bedrijf dat ik iedereen van harte aanbeveel! Dionysios neemt ruim de tijd om de thuissituatie te bekijken, stelt een tuinontwerp op en spreekt zijn ideeën aan de hand van een 3-D presentatie met je door. Hierbij merk je dat hij goed aanvoelt wat bij je past. Hierbij is er alle ruimte voor aanpassingen en eigen inbreng. Al hebben we weinig hoeven aanpassen, het ontwerp sloot eigenlijk de eerste keer al 99 % aan bij onze wensen. De planning werd duidelijk gecommuniceerd en werd nagekomen. De uitvoering liep soepel. Iedere dag overlegden de jongens wat er ging gebeuren en of de ideeën nog steeds overkwamen met de daadwerkelijke uitvoering. Zat er even iets tegen, dan werd dit in onderling overleg op een nette manier opgelost. Hierbij wil ik zowel de jongens (Arjan en Wilmer) als Dionysios en Dick voor bedanken. Geen vraag was teveel, altijd bereidwilligheid om mee te denken. Ook de netheid van werken was opvallend. Platen neerleggen waar het materieel overheen rijdt, alles dagelijks netjes aanvegen en opruimen, en niet alleen in onze tuin, ook bij de buren. Ik wil het hele team dan ook bedanken voor hun inzet, hun nette manier van werken en het prachtige resultaat! We hebben een tuin met een mediterraan tintje en een klimaatvriendelijk karakter (zoals flagstones met voegen of kruiden die water doorlaten, een wadi in de voortuin en sedum casettes op het schuurdak). We kijken uit naar de beplanting op korte termijn, maar het is nu al genieten! Nogmaals dank, we zijn er blij mee!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Internet / Google

Een hoop werk in korte tijd verzet

Binnen een paar minuten werd mij al duidelijk dat Raymond snel en efficiënt werkt. De tuin is weer op orde en al het groen is direct afgevoerd.

• Kwaliteit organisatie*
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • U kent ons van: Internet / Google

Professioneel bedrijf, prettige communicatie, uitvoering is Top

In 2019 mijn voortuin opnieuw laten indelen. Aardoom gaf goede tips en kwam met een geheel nieuw ontwerp. Het resultaat is erg mooi geworden. Sindsdien laat ik zowel mijn voor- als achtertuin ieder jaar in het voorjaar weer klaar maken voor het nieuwe jaar (snoeien, composteren & Verharding schoonmaken). De werkzaamheden worden altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd en de hoveniers zijn vriendelijk, geven tips en werken vakkundig.

• U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Heel erg fijn

Fijn hoveniersbedrijf die je goed opweg helpt om een mooie tuin af te leveren. Geven goede en duidelijke tips en staan open voor allerlei vragen. Nemen de tijd voor je en zijn netjes en betrouwbaar in de omgang. De hoveniers zijn harde werkers en hebben keurig werk afgeleverd. Helemaal volgens afspraak en zoals wij het wilden. Al met al een heel fijn bedrijf. Met een top resultaat.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • U kent ons van: Internet / Google

Groot oplossend vermogen en innovatief

We zijn zeer tevreden over de verleende diensten van Aardoom Hoveniers. We hebben tijdens het eerste gesprek een tekening aangeleverd en onze specifieke wensen om onze oprit te renoveren kenbaar gemaakt. Tevens zijn de uitvoering en oplevering van de oprit tot volle tevredenheid van ons. Dinie & Marlon.

Mooie Japanse Tuin

Na eerst met een andere hovenier in gesprek geweest te ijn. Zijn we uiteindelijk bij Dave van aardoom gekomen. Heldere en duidelijke communicatie. Het resultaat is prachtig. De hoveniers die het werk kwamen doen nette heren die in overleg aan de slag gaan om de laatste puntjes op de i te zetten.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Dinsdag 27 Juli is onze tuin naar alle tevredenheid opgeleverd, de aanleg is van begin tot het einde perfect verlopen, vakkundig en professioneel personeel, werkt zeer nauwkeurig en netjes. Wij zijn zeer tevreden met onze voor- en achtertuin en kunnen niet wachten tot in november de beplating komt. gr. Peter & Jacolien.

• U kent ons van: Internet / Google

Een prettige ervaring van begin tot eind

Een prettige ervaring van het begin tot het eind. Met als resultaat een mooie tuin waar we heel blij mee zijn!

• U kent ons van: Website Appeltern.nl

Geweldige ervaring van begin tot einde. - Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Het eerste ontwerp was daarom meteen naar onze zin. - Duidelijkheid t.a.v. de kosten. Deze weken niet af van vooraf besproken budget en goedkopere opties waren mogelijk binnen het ontwerp. -We werden perfect op de hoogte gehouden van wachttijden. - Heel vriendelijk en beleefd uitvoerend personeel. - Goede adviezen t.a.v. onderhoud, compleet met plantenboek met informatie over alle planten - Perfecte ondersteuning en nazorg bij problemen na de aanleg zelf. Kortom een echte aanrader en de 5 sterren meer dan waard.

Fantastische werkmensen

Jan en zijn maat hebben bij ons de voortuin opnieuw ingericht. De mannen hebben een geweldig resultaat geleverd. Wij zijn zeer tevreden en raden anderen dit bedrijf ook aan.

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.

Goed gewerkt!

Opnieuw een goede ervaring met Aardoom Hoveniers. Tuinmannen werkten - 'no nonsen' - netjes & hard. Puntjes om aan te werken: (1) Contactpersoon zou op de dag van uitvoering het werk zelf komen doorspreken met ons/mij & tuinmannen. Helaas is hij niet zelf gekomen - en - moest ik e.e.a. met de tuinmannen bespreken. Niet onoverkomelijk maar het werkt beter als de contactpersoon - waarmee de werkzaamheden zijn besproken - ook ter afstemming aanwezig is. (2) Afronding werk: Misschien 'detail gezeur' maar niet met de 'bladblazer' het grind uit de 'grindbak' in de borders blazen. Ik beveel dit bedrijf aan!

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk

Deskundige vakbekwame mensen

Voor een mooi dakterras moet je bij Aardoom zijn! mooie materialen en deskundig en net personeel!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Meedenkend en komen afspraken na

Via de site van de Wilde Weelde ben ik op zoek gegaan naar een milieuvriendelijke hovenier in de buurt van Barendrecht. En ben zo bij Aardoom Hoveniers beland. Zetten je ideeën om in een goed uitvoerbaar plan. Denken mee en geven advies. Zijn milieuvriendelijk bezig en hebben oog voor de wensen van de klant. Door de sneeuw liep het niet volgens plan, maar het eindresultaat mag er zijn. Ik overweeg nog om een regenton te laten plaatsen, de uitvoering zal ik zeker door Aardoom Hoveniers laten doen.

• U kent ons van: Internet / Google

een mooi tuinontwerp en een prachtige tuin

Aardoom hoveniers heeft eerst in overleg een nieuwe tuin ontworpen en later de tuin aangelegd. Op mijn verzoek zijn materialen hergebruikt, bomen blijven staan en is mijn terras meer privé, terwijl ik vanuit huis wel zicht op de straat houd.

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinrenovatie

Prachtig Ridderkerkse hoveniersbedrijf

Netjes en correct uitgevoerd!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Advertentie

Wat zijn wij onzettend blij met onze nieuwe voortuin! De mannen werken super netjes, super efficient en het resultaat is geweldig! Luisteren naar onze wensen, tijdens het proces een kleine aanpassing is geen probleem! Bedankt!

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinrenovatie

snel, secuur en sympatiek

Voortuin (-tje) en achtertuin bestaande tegels en borderbeplanting eruit (inclusief hardnekkige klimop), nieuwe tegels erin in nog geen 3 dagen..... hoge temperaturen (>30), maar geen enkele verzuchting! Clean werk, uitermate tevreden.......! Ook goed advies qua tegelkeuze voor het gebruiksdoel, en adequate afvoer van oude bestrating. Zeer aan te bevelen!

Vakwerk!

Wat hebben de mannen van Aardoom vakwerk afgeleverd. Dave heeft ons fantastisch geholpen bij het ontwerp van onze tuin. We hadden maar een paar woorden nodig om uit te leggen wat we in ons hoofd hadden en hij wist dat fantastisch te vertalen naar de mooiste materialen en een creatief ontwerp. Ook tijdens het leggen van de tuin stond hij steeds weer klaar bij vragen en zette hij zelfs nog een stapje extra als er nog een extra wens van ons bij kwam. Vakmannen Cornel en Erik zorgden voor de uitvoering en dat deden ze met veel zorg en precisie. Het resultaat is dan ook prachtig!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Internet / Google

Onze wensen omgezet in een heerlijke tuin

- Dio heeft onze uiteenlopende wensen omgezet in een tuinontwerp waar wij blij van werden. Dat is een kunst op zich! - Aardoom Hoveniers heeft oog voor duurzaamheid en tijdloosheid. - Duidelijkheid en openheid naar elkaar toe op gebied van financiën, planning, verwachting, aanpassingen etc. - Arjan en Jan hebben het ontwerp prachtig omgezet in een heerlijke tuin. Vaklui die zich op een fijne manier gemengd hebben in ons huis, onze tuin en ons gezin.

• Website* N.v.t.

goed en snel gewerkt

Goed en snel gewerkt

• U doet zaken met ons als:* Zakelijke klant
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Hoe fijn op vakantie naar Bali en bij thuiskomst een balkon naar wens verbouwt.

Goede vooraf afspraken met Dave, alles zou gedaan worden tijdens onze afwezigheid. Tijdens de vakantie nog een fototje van de voortgang ontvangen. Mooie vlonder gelegd, plantenbakken geplaatst en verlichting erin. Bij thuiskomst de planten erin en draaien maar, goede uitleg over de noodzakelijke snoei. Alles keurig afgewerkt (goede afwatering) en opgeruimd. Geen beschadigingen bij het transport en niemand tot last geweest (appartementsgebouw 22e verdieping). Ook financieel netjes geregeld met afsluitende factuur na oplevering. Wij zijn er blij mee! Elise en Daan Spanjersberg, Zwijndrecht.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen

Niets dan lof

Aardoom heeft bij ons de tuin grondig aangepakt. Een project dat 5 weken in beslag nam. Er zat enige uitloop in het project maar daar konden ze zelf niets aan doen. Geen gedoe met niet komen want er loop al een ander project. Geen gedoe met extra kosten (die we alsnog hebben gesplitst omdat ze zo'n goed werk leverde). De communicatie was uitstekend, men kwam met goede oplossingen als bleek dat iets net iets anders was dan verwacht en de kwaliteit is buitengewoon hoog. Gewoon een fijne, goede en zeer betrouwbare partner als uw uw tuin gaat aanpakken.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie