voor een top tuin moet je bij visiovireo zijn

goede kwaliteit en vakbekwame mensen die weten waar een mooie tuin aan moet voldoen. Er wordt ook goed gecommuniceerd en verantwoording afgelegd voor de keuzes die gemaakt zijn.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Geweldige uitbreiding woon- en leefplezier!

Al sinds ons wonen hier waren we blij met ons stenen tapijt, ons tuintje. Maar die mocht nog eens getransformeerd worden in een gevarieerd levendig en speels geheel. Visio Vireo heeft ons meegenomen in het tot stand komen van onze wensen en ons een mooi plan voorgeschoteld. Dat heeft enkele maandjes in onze gedachten geleefd en is toen in een paar dagen met vakkundigheid en ervaring gerealiseerd. Het was tof om veel mee te hebben kunnen werken, zo mee te bouwen aan een super uitbreiding van ons woon- en leefplezier! We genieten elke dag enorm van onze tuin, zelfs in deze natte herfst! Van het bedenken tot het uitvoeren onder betrokken begeleiding hebben we als top ervaren!

Toptuin door topmensen!

Deze zomer hebben wij voor de tweede keer onze tuin laten aanleggen door Visio Vireo. Dat is ons wederom uitstekend bevallen. Een prachtig ontwerp hebben ze met vakmensen gerealiseerd. Heel fijne samenwerking: er werd geluisterd naar onze wensen en met ons meegedacht. Ze leveren vakwerk op alle vlakken: zowel met het straatwerk, de bouw van de overkapping met tuinhuis, verlichting en natuurlijk ook de beplanting. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe tuin. Het is prachtig geworden! En we laten de tuin natuurlijk ook met een gerust hart bij Visio Vireo onderhouden. Bedankt Visio Vireo voor zo veel tuingeluk! Groetjes van Peter, Anja, Stan en Fynn Neele

• U kent ons van: Internet / Google

Vakmensen met oog voor (tuin) detail!

De eerste 2 weken van juni heeft Visio Virio Tuinen onze verwachtingen overtroffen met de aanleg van een pracht van een achtertuin. Een zeer professionele organisatie, altijd meedenkend met de wensen van ons als klant en ook nog eens prettig in de omgang! Kan Visio Virio van harte aanbevelen bij iedereen die op zoek is naar een betrouwbare 'tuin-partner' met een duidelijk oog voor detail!

Verzorgd tot in detail

Zeer aan te raden. Leveren vakwerk, komen hun afspraken altijd na en alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Fijn personeel met mentaliteit. Heel blij met onze mooie tuin!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Evelien, Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel fijn om te vernemen dat je zeer tevreden bent over het team en het vakmanscnap dat is geleverd. We wensen je heel veel plezier van de tuin en veel tuingeluk!

Met veel plezier zitten we weer in ons tuintje

Na 18 jaar was het voor ons tijd om de voortuin opnieuw aan te laten leggen, in het verlengde van onze achtertuin. Onze achtertuin is 4 jaar geleden aangelegd voor Viseo Vireo, waardoor de keuze nu ook weer voor Viseo Vireo is gevallen. Met deskundigheid is er een ontwerp gemaakt, waarna we in realiteit in overleg toch een iets andere uitvoering hebben gekregen. Nog mooier dan op de schets! Met 2 zeer vriendelijke tuinmannen hebben we de afgelopen dagen kunnen zien dat ons voortuintje steeds groener werd. We zijn er heel blij mee!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste familie van Kaam, Hartelijk dank voor de mooie beroordeling. Fijn dat u ook voor de aanleg van de voortuin wederom gekozen heeft voor Visio Vireo Tuinen en dat de tuin nog mooier is geworden dan op papier! We wensen u veel plezier van de tuin. Veel tuingeluk!

Een professioneel bedrijf met passie voor hun vak.

Viseo Vireo heeft voor onze nieuwbouwwoning in Bergen op Zoom de tuin gerealiseerd. Een tuin in de vorm van een driehoek. Van begin tot het einde is alles vlekkeloos verlopen. Als er vragen zijn werd hier direct op gereageerd en in meegedacht. Het proces werd van het begin tot en met het einde tot in de puntjes doorgenomen met ons. De werknemers zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Kortom een betrouwbaar en vakkundig bedrijf.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Professioneel, prettig contact en mooi eindresultaat!

Visio Vireo heeft het ontwerp van onze achtertuin aangepast naar onze wensen en ook tijdens het werk hebben de hoveniers nog goede ideeën aangedragen waardoor de tuin nog mooier is geworden dan bedacht. Het contact verliep soepel en de afspraken zijn netjes nagekomen. Wij zijn heel tevreden!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Uitdagend ontwerp voor tuin in Engelse cottage-stijl perfect gerealiseerd

We wilden een Engelse cottage-garden achter ons nieuwbouw huis, en benaderden Visio Vireo met een ontwerp dat we hadden laten maken door een tuinarchitect. We hadden een prettig gesprek, waarin de te verwachten wachttijd het minst aangename punt was. In de praktijk werd die wachttijd door omstandigheden nog een stukje langer, maar uiteindelijk kunnen we concluderen dat het wachten de moeite meer dan waard was. Het contact met de medewerkers van Visio Vireo was meer dan aangenaam. De hoveniers dachten voortdurend mee en kwamen met creatieve en praktische oplossingen en toevoegingen, die het eindresultaat op een hoger plan gebracht hebben. Het was echt mooi om te zien hoe de tuin in een paar weken omgetoverd werd van een woestenij tot een schitterende tuin.

• U kent ons van: Internet / Google

Beste Resi, Bedankt voor de geweldige beoordeling, het delen van jullie ervaringen en het mooie totaalcijfer een 10! We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het eind resultaat van jullie prachtige Engelse cottage-stijl tuin. Maar ook niet onbelangrijk jullie tevredenheid over ons team, werkwijze, samenwerking en service. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en namens ons hele team wensen we jullie veel tuinplezier!

Het grote genieten is begonnen

Beste John en team, Een goede voorbereiding is het halve werk en dus is daar veel tijd in gaan zitten. Gedegen en met veel kennis en ervaring hielden jullie het einddoel goed voor ogen: een groene moderne 'rijke' tuin om in en van te genieten na een drukke dag of lange week. Uitdagingen waren er genoeg: vorm kavel, regels gemeente, drukke opdrachtgevers en wisselvallig weer (inclusief sneeuw en storm). Maar juist op dat soort momenten weten jullie het verschil te maken: vakmanschap, plezier, beroepseer en klantgericht. En nu... Nu genieten wij elke dag van het groen dat de grond uitschiet, de zwemvijver, de terrassen en 's avonds de sprookjesachtige verlichting. Vol nieuwsgierigheid zien wij uit naar al het moois dat de komende jaren gaat groeien en de mooie momenten die we in onze tuin gaan beleven. Mooi om samen dit proces mee te maken en dat we allemaal uiteindelijk trots zijn op het prachtige resultaat. De 2e keer dat wij een tuin hebben laten aanleggen door een Dutch Quality Garden (1e keer Mocking Hoveniers, gelijke ervaring). We bevelen jullie van harte aan!

• U kent ons van: Website dutchqualitygardens.nl

Beste René en Sietske, Bedankt voor de mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaringen. We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het vakmanschap van ons team, maar ook zeker niet onbelangrijk de voorbereiding, afstemming en communicatie. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst u heel veel tuingeluk!

mooie tuinrenovatie

Wij zijn heel tevreden over de tuinrenovatie die bij ons is uitgevoerd. Men komt met ideeën aan waar wij zelf niet over nagedacht hebben. Dit vinden wij fijn, dat men mee denkt voor eventuele oplossingen. Elke dag voor men weggaat wordt alles netjes opgeruimd. Alles is netjes afgewerkt. Wij hebben al diverse complimenten gehad over de voortuin, van mensen die langslopen en buren.

• U kent ons van: Internet / Google

Beste familie Kersten - de Beijer, Bedankt voor de mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaringen. We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het vakmanschap, het oplossingsgericht zijn en de netheid van ons team. Jullie tuin is zeker een plaatje geworden. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst u heel veel tuinplezier!

Heel erg tevreden, geen moment spijt van onze keuze voor Visio Vireo

Door de plaatsing van een zorgwoning in onze tuin kwam een lang gekoesterde wens in een stroomversnelling. Via een advertentie kwamen we bij Visio Vireo terecht. Tijdens de eerste gesprekken, die al vrij snel plaats konden vinden, werden al onze wensen genoteerd en allerlei mogelijkheden besproken. Na enige tijd volgde er een voor ons verassend tuinontwerp. Op een prettige manier gingen de hoveniers aan de slag. Als er iets veranderde tijdens de werkzaamheden werd het netjes eerst overlegd waardoor we nooit voor onaangename verrassingen kwamen te staan. Ook was er elke twee weken terugkoppeling aan de keukentafel wat voor veel duidelijkheid zorgde. Heel fijn was dat jullie erin slaagden de graszoden te leggen daags voor de bruiloft van onze dochter. Na de beplanting eind november werd het helemaal mooi. Regelmatig krijgen we daar complimenten over, ook van wandelaars die langslopen. Wij kijken er naar uit als alles mag gaan groeien en bloeien komend voorjaar! Fam. v. G. Ooltgensplaat

• U kent ons van: Advertentie

Beste fam. v G., Bedankt voor de prachtige beoordeling en het delen van jullie ervaringen. Geweldig om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het ontwerp, de tuinrenovatie, ons team en ook zeker niet onbelangrijk de communicatie en de service. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en namens ons hele team wensen we jullie veel tuinplezier!

Vakbekwaam, flexibel, klantgericht

Voor onze grote tuinrenovatie (c. 2000m2) zijn we met Viseo Vireo in zee gegaan omdat ze zowel het tuinontwerp als ook de aanleg kunnen verzorgen. We waren daarnaast op zoek naar een kwalitatief goed bedrijf en via familie hadden we positieve verhalen over hen gehoord. Het is een lang traject geworden maar we zijn heel blij met het resultaat van de terrassen, vijver, plantvakken, gazon en oprit en kijken uit naar het voorjaar wanneer alles tot bloei komt! Het gehele team van Visio Vireo typeren we als professioneel, vakbekwaam, klantgericht, flexibel, meedenkend en betrouwbaar. Bovendien, niet onbelangrijk, is hun nazorg uitstekend en samenwerking prettig. Wij raden Visio Vireo van harte aan bij iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en kundig bedrijf voor tuinaanleg, -renovatie of onderhoud!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste DdG, Bedankt voor de mooie beoordeling en het delen van jullie ervaringen. We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de grote renovatie van jullie mooie tuin. Maar ook niet onbelangrijk jullie tevredenheid over ons team, werkwijze, samenwerking en service. Dit zijn allemaal onderdelen die we heel hoog in het vaandel hebben staan. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst jullie heel veel tuingeluk!

Professioneel, flexibel en gewoon leuk!

Zie ook Visio Vireo op Facebook maar het aanleggen van onze tuin was een feestje met dit team. Uitstekende communicatie en er wordt flexibel meegedacht en prettige collega’s om over de vloer te hebben!

• U kent ons van: Internet / Google

Beste Chris, Bedankt voor de geweldige beoordeling en het delen van jullie ervaringen. We vinden het fijn om te lezen dat jullie het aanleggen van de tuin als een feestje hebben ervaren. Je mag gerust weten, dat wij het ook als een feest hebben ervaren om voor jullie te werken en van jullie tuin een prachtig plaatje te maken. We wensen jullie dan ook namens het hele team heel veel tuingenot!

Fantastische tuin

Laatst voor- en achtertuin door dit bedrijf laten aanleggen. Zeer duidelijke afspraken, waar ze zich ook aan houden. Communicatie met de medewerkers was ook heel fijn. Daarnaast zijn wij ook heel tevreden over de service na de oplevering van de tuin. Bij een klein probleem kwamen ze dezelfde dag nog langs om dit te verhelpen! Wij raden Visio Vireo ook aan iedereen aan!!

• U kent ons van: Internet / Google

Beste Thijs, Allereerst bedankt voor de prachtige beoordeling en het delen van jullie ervaringen. Geweldig om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over ons team en ook zeker niet onbelangrijk de communicatie en de service. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en namens ons hele team wensen we jullie veel tuinplezier!

Vakkundige en vriendelijke hoveniers

Een prachtige tuin, opgeleverd volgens planning, vanuit een samen opgesteld plan, uitgevoerd door vakkundige en vriendelijke hoveniers. Elke dag een genot om door de tuin te lopen en te genieten van de planten en struiken die zijn gekozen.

• U kent ons van: Internet / Google

Beste Connie, Bedankt voor de mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaringen. We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met ons team en het eindresultaat van de aanleg van jullie voor- en achtertuin. Het is ook echt een schitterend geheel geworden! Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst u heel veel tuingenot!

Vakmanschap, klantvriendelijkheid & deskundigheid!

Na een lang proces zijn wij dik tevreden over Visio Vireo tuinen en natuurlijk vooral over het eindresultaat: onze prachtige tuin! Bij Visio Vireo gaan ze niet over 1 nacht ijs. Alles wordt, van de eerste kennismaking tot het opleveren van de tuin, even zorgvuldig gedaan. Ook aan nazorg wordt gedacht, dat ervaren wij als zeer prettig. Visio Vireo heeft oog voor de klant én oog voor detail. We kunnen spreken van een hele fijne samenwerking waarbij wij als klant 100% zijn meegenomen in het gehele proces. Wat ons betreft is Visio Vireo een absolute aanrader!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Thomas en Jessica, Bedankt voor jullie mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaringen. Geweldig om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de metamorfose van jullie prachtige tuin. We wensen jullie dan ook namens het hele team heel veel tuinplezier!

Uitstekend!

Deskundig bedrijf met medewerkers die passie hebben voor hun vak. Vooraf is uitgebreid en meermalen ruim de tijd genomen om wensen en ideeën te bespreken. De collega's die de aanleg (zelf) deden, waren eveneens vakmensen die met hart en ziel hun werk uitvoer(d)en en zelf ook actief met (creatieve) ideeën kwamen. Verder ook prettig in de communicatie en afstemming. Absoluut een aanrader!

• Website N.v.t.
  • U kent ons van: Internet / Google

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaringen. We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het vakmanschap van ons team, maar ook zeker niet onbelangrijk de voorbereiding, afstemming en communicatie. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst u heel veel tuinplezier!

Uitmuntend hoveniersbedrijf

Van ontwerp tot en met realisatie was er een hele fijne samenwerking met John en zijn medewerkers. Zij hebben goed geluisterd naar mijn wensen, goed meegedacht en mij goed geadviseerd. De kwaliteit die zij geleverd hebben en hun creativiteit waren top. De hoveniers die het werk uitvoerden, hebben passie voor hun vak en verstand van zaken. Wat een fijne ‘ontzorgende’ mensen. Ik kijk er nu al naar uit om volgend voorjaar alles te zien groeien en bloeien. Terwijl de bijtjes vrolijk zoemen, geniet ik dan van mijn tuin met bloemen. Mijn complimenten voor het hele team van Visio Vireo. Hun ‘Kijk op groen’ heeft mij mijn ‘tuingeluk’ gegeven.

• U kent ons van: Beurs

Beste mevrouw Posthumus, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw positieve ervaringen. Zoals u het omschrijft is precies wat we in elke tuin willen bereiken. De klant gelukkig maken met een prachtige tuin. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het vakmanschap ons geweldige team. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst u heel veel tuinplezier!

Een deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Onze wensen werden uitgebreid besproken. Ook werden al onze vragen steeds vriendelijk beantwoord. En alles werd vervolgens keurig vastgelegd. Al met al een positieve ervaring met dit bedrijf. En van het resultaat genieten wij elke dag. Bedankt!

• Website N.v.t.
  • Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

goed werk in een relatief korte tijd

door drukte bij het bedrijf duurde de start wat langer dan gepland. maar uiteindelijk erg blij met het resultaat van de voortuin

Makers van mooie tuinen

We zijn zeer tevreden over het werk wat door de mannen van Visio Vireo is geleverd. Het is nu een genot om in onze tuin te zitten.

Supergoeie ervaring!

Wij zijn uiterst tevreden over het tuinontwerp en de tuinaanleg die visio vireo bij ons heeft gerealiseerd. Wij zijn nu trotse eigenaars van een supermooie tuin en zullen er met heel veel plezier van gaan genieten!

• U kent ons van: Website dutchqualitygardens.nl

Ik ben heel tevreden over het uitgevoerde werk en geniet er elke dag van!

Van voorbereidingsfase tot het eindresultaat ben ik zeer tevreden over Visio Vireo. Men nam de tijd om de wensen goed door te spreken en men dacht goed mee. Vooral het meedenken sprong eruit, ten opzichte van de andere bedrijven die ook hadden geoffreerd. Ook fijn is de inzichtelijkheid van de werkzaamheden vooraf, middels een gedetailleerde offerte. Met aanpassingen/bijkomende werkzaamheden tijdens het werk werd flexibel omgegaan. En altijd werden evt. opties die tijdens het werk voor de dag kwamen goed gecommuniceerd. Na elke werkdag werd het werkterrein netjes achtergelaten. De samenwerking was prettig, met vriendelijk en kundig personeel. Ook de inzet van Visio Vireo in zijn algemeenheid, om tuinen groener en ecologisch waardevoller te maken, kan ik alleen maar waarderen.

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.

Toptuin aangelegd door een Topteam

Vanaf de start van de werkzaamheden een prettig contact en overleg over de uitvoering van de door ons gewenste aanpassingen. Het resultaat overtreft onze verwachtingen.