Heel blij met onze prachtige voor- en achtertuin!

Goede vakmensen die met je meedenken. Ziet er keurig uit en krijgen veel complimenten uit de buurt. zeker een aanrader! Nu wachten tot de planten gaan groeien ;-)

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prima bedrijf, dik tevreden met het resultaat

Van de 3 tuinen die jullie hebben gerealiseerd voor ons, waren wij de middelste tuin. Naast een schutting en een overkapping over de gehele tuin en ook tegels gelegd. Het was even wennen qua hoogte van de overkapping ,maar we zijn erg tevreden. Alles ging in overleg en ondanks het slechte weer, veel regen en koud, hebben jullie keurig werk geleverd

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Fijne communicatie, goed advies en een prachtig eindresultaat!

Van Breukelen Groenvoorzieningen heeft na goed overleg, advies en het ontwerpen van een plan een prachtige tuin bij ons opgeleverd. Mensen met verstand van zaken, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen. Absolute aanrader voor al uw groenvoorzieningen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Onze tuin is naar volle tevredenheid vervangen door van Breukelen groenvoorziening.

Afgelopen juli is onze tuin gewijzigd en opnieuw aangelegd. We hebben bij de voorbereiding goed advies gehad. De aanleg is volgens de planning uitgevoerd. Tijdens de aanleg werd er netjes en keurig gewerkt. Eventuele aanpassingen of wijzigingen konden tijdens het werk worden besproken en zo nodig worden aangepast. Wij zijn zeer tevreden hoe het werk is uitgevoerd en hebben daarna diverse complimenten uit de buurt gekregen..

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Van Breukelen Groenvoorzieningen voert meerdere keren per jaar onderhoud uit aan mijn tuin. Dit doen ze altijd erg netjes. Ben er heel blij mee

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Van Breukelen Groenvoorzieningen heeft voor ons de tuinrenovatie verzorgt om onze tuin kindvriendelijk te maken. We zijn erg tevreden over de goede service en geleverde kwaliteit. Voor de tuinaanleg kregen we goed advies over de toe te passen materialen en de indeling van de tuin. Naast de aanleg voor Van Breukelen Groenvoorzieningen voor ons ook het jaarlijks tuinonderhoud uit. Wij zouden Van Breukelen Groenvoorzieningen aanbevelen als hovenier.

Prima ervaring!

Wij zijn heel erg tevreden over de samenwerking met Van Breukelen Groenvoorzieningen. In overleg zijn we tot een mooi ontwerp voor onze tuin gekomen. De tuinaanleg door de vakmensen is prima volgens planning verlopen. We zijn zeer tevreden over de goede service en kwaliteit. In het najaar wordt er gesnoeid en de tuin weer winterklaar gemaakt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Prima werk verricht!

Volgens tijd en plan zijn de werkzaamheden verricht en is er goed meegedacht waar dat nodig was.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zeer goede kwaliteit. Komen afspraken goed na. Denken over alles na /mee. Zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Prachtig resultaat, zeker aan te bevelen

Vriendelijke vakmensen die weten waar ze het over hebben!

Geweldig bedrijf!

Een prima advies en zeer vakkundig uitgevoerd! Super blij met mijn nieuwe tuin!!

Heel tevreden

Wij zijn erg blij met onze nieuwe tuin. Prettige vakmensen die weten waar ze het over hebben

dik tevreden

Deskundig en leuke medewerkers. Oplossingsgericht.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp

Prachtig resultaat, alles naar wens

Prettige communicatie vooraf, er wordt een duidelijke offerte opgesteld met een tuintekening en men komt de gemaakte afspraken na. De tuin is keurig afgewerkt en op tijd opgeleverd. De heren zijn vriendelijk, gaan voortvarend aan de slag en kennen hun vak. Een klein restpuntje is dezelfde week nog snel en vakkundig verholpen.

Is helemaal geweldig

Het is echt heel mooi geworden dank daarvoor

Helemaal prima.

Afstemming was zeer goed. Alles volgens planning en binnen de offerte uitgevoerd. Paar kleine punten meerwerk in goed onderling overleg.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Houden zich netjes aan de afspraak, tuin binnen 1 week af. Erg tevreden over het resultaat! Bedankt voor alles!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

geweldig snel en goed en goed personeel

De mensen die het kwamen maken waren zeer bekwaam en vriendelijk. Er is netjes gewerkt

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg

Mooie tuin door ervaren hoveniers

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe tuin. Er is een mooi ontwerp gemaakt op basis van een aantal wensen die we hadden en de communicatie verliep vlot en duidelijk. De hoveniers zijn vriendelijk en vakkundig. Ik kan niet anders dan dit bedrijf aanraden.

Dik tevreden

Opname was duidelijk en uitvoering volgens afspraak. Prettige werknemers en harde werkers ondanks het slechte weer.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Mooi ontwerp en een perfecte uitvoering

Ik ben heel blij met mijn nieuwe tuin. Mooi en praktisch ontworpen in overleg, tijdige uitvoering, vriendelijk personeel.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Deskundig advies en ervaren tuinmannen.

tuinadviseur is langs geweest om samen met mij mijn wensen te bespreken aan de hand van mijn eigengemaakte tekening. Daarna hebben ze een offerte gedaan en ben ik akkoord gegaan voor het leeghalen en opnieuw aanleggen van mijn tuin. Alles verliep voorspoedig en ze hebben een prachtige tuin klaargemaakt in 2 dagen. en nog 1 dag om mijn beplanting aan te leggen. Ben er heel erg blij mee!!!

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Goed, snel en betrouwbaar.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Betrouwbaar, klantvriendelijk en goed werk.

Het bedrijf is klantvriendelijk, geeft duidelijke informatie over de afspraken (inhoudelijk en tijdstip van de werkzaamheden). Het personeel is betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Goede service; flexibiliteit en mooi resultaat

Het terras en de beplanting zijn op verschillende dagen gelegd doordat er tussentijds schuttingen konden worden geplaatst. Ik vind het een mooi resultaat geworden. Bij ons nieuwbouw project ontstond vertraging, maar de planning van de tuin kon meeschuiven. Op de administratie werken mensen met verstand van zaken die snel vragen beantwoorden.

Over Van Breukelen Groenvoorzieningen

Van Breukelen Groenvoorzieningen is een vakbekwaam hoveniersbedrijf, gevestigd in Harmelen. Wij, als hovenier verzorgen met enthousiasme de tuinaanleg, tuinrenovatie of tuinonderhoud in de provincie Utrecht.