Vakmensen met creatieve ideeën en een nette prijs!

Medio juni hebben wij contact gezocht met Ronny omdat wij niet goed wisten wat wij met onze tuin aan moesten. Onze tuin is relatief klein (ca. 35m2), maar dit was geen enkel probleem voor Ronny. Hij is bij ons thuis geweest en onder het genot van een kop koffie hebben we alle wensen doorgesproken. Enkele dagen later ontvingen wij een tekening die onze verwachtingen overtrof. Leuke creatieve ideeën zoals een pergola, schuin geplaatste tegels, siergrind en een speelse border, zijn daar enkele voorbeelden van. De collega's van Ronny zijn vervolgens langs geweest en hebben de hele tuin in slechts twee dagen aangelegd. Beleefde, vakkundige hoveniers met een passie voor hun werk. Ook toen wij een van de twee dagen onverhoopt weg moesten leverde dit geen enkel probleem op. Sterker nog, toen wij later nog een aanvullende wens hadden hebben ze dat twee weken later 's avonds alsnog voor ons opgelost. Ik zou Ronny Kroeze zeker aanbevelen aan eenieder die een ofwel advies nodig heeft, een ontwerp(er) zoekt en/of de volledige aanleg uit handen wil geven. Echt een tien met een griffel. Ronny en collega's, ontzettend dank namens Romy en mij (Daniël)!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

We zijn super blij met onze tuin!

Mooi ontwerp en een fijne communicatie.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Super blij met onze nieuwe tuin!

Het team van Ronny heeft ons super goed geholpen met het aanleggen van een nieuwe tuin. Wij hebben een nieuwbouwhuis en waren best laat met de tuin, maar door de flexibiliteit van Ronny werden we snel geholpen en kunnen we nog voor de zomer genieten van de nieuwe tuin. Ze denken allemaal super goed mee en nemen je echt bij de hand, wat fijn is als je er zelf weinig verstand van hebt. Ook na oplevering reageren ze super snel als zaken niet helemaal goed zijn, het hele team wilt echt gewoon een mooie tuin opleveren en de klanten blij maken.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hovenier met uitstekende kwaliteit en service

Hoveniersbedrijf Ronny Kroeze verzorgt al jaren onze groenvoorziening rondom ons bedrijf. Komen altijd de afspraken na en een groot pluspunt is dat altijd dezelfde medewerkers de werkzaamheden uitvoeren. Ook voor ontwerp en aanleg nieuwe tuinen een zeer ervaren bedrijf.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Professioneel bedrijf met heel vriendelijke medewerkers!

Wij werken nu een paar jaar samen met Ronny Kroeze en zijn zeer tevreden. De tuin rondom het hotel heeft er nog nooit zo verzorgd bij gelegen! Aardige jongens allemaal!

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

ontzorgt je voor aanleg en onderhoud

wij laten op ons bedrijfspand op meerdere locaties , en privé aanleg en onderhoud verzorgen door Kroeze naar volle tevredenheid

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Een prachtige tuin waar wij van genieten

Vooraf komt Ronny zelf de wensen opnemen. Wij wilden graag een veranda in een wat kleinere tuin. Toen wij het tuinontwerp zagen waren wij blij verrast. Veel verschillende bloemen, planten en veranda; een tuinontwerp waar aandacht aan besteed is. Ook tijdens de aanleg was de communicatie zeer fijn en hadden wij korte lijntjes. Binnen 1,5 week was de tuin klaar. Het genieten kan beginnen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ronny zegt wat hij doet en doet wat hij zegt

Ronny Kroeze luistert goed naar je wensen en voert die prima uit, zonder onaangename verrassingen achteraf. Dat geldt ook voor z’n ploeg; uiterst correcte, nette en vriendelijke harde werkers. Hij komt met mooie ideeën en suggesties

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.

Wij kennen dit bedrijf al heel lang. Volgens mij voor het eerste keer is deze bedrijf in 2007 door ons ingeschakeld. Daarna, door de verzakking in de polder na veel jaren hebben wij weer deze bedrijf gevraagd om bij ons te komen. Daarna wouden wij graag een voortuin aan te passen, weer dezelfde bedrijf ingeschakeld. Dit jaar hebben weer tuin aangepast (andere tegels) e.t.c. besloten om de tuin Omdat wij elke keer vragen wij weer offerte bij dezelfde bedrijf voor een nieuwe klus. Zeer prettige en professionele medewerkers, met gevoel voor humor, met geweldige ideeën. Ik raad dit bedrijf echt aan. We zijn elke keer tevreden en hebben plezier in onze tuinen. Jongens gaan zo door!!! Dikke 10, omdat ik geen 11 kan geven. Mariola en Reinier van Dam, Zeewolde

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Fijne mensen die komen werken.

Veranda ziet er prima uit.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Beste Jan en WIlma, Bedankt voor de beoordeling!

Betrokken en deskundig

Mooi tuinontwerp gemaakt die voldoet aan al onze wensen. Het aanleggen van de tuin ging vlot en deskundig, personeel zijn vriendelijk en deskundig en ze denken allemaal goed met je mee! Een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

De tuin is nog mooier geworden dan we dachten!

Wat een fijn bedrijf. Aangezien wij juist het tegenovergestelde wilden van een betegelde/symmetrische tuin, vonden wij het moeilijk al onze ideeën en gedachten vorm te geven. Dit is Ronny en zijn tuinontwerpster wél gelukt! De tuintekening gaf precies weer waar wij naar op zoek waren! Er was veel ruimte voor overleg, veel kennis en kunde over wat wel en niet kan, praktisch was of juist niet en bij de tuinverbouwing zelf werd goed gecommuniceerd. De mannen van de uitvoering waren échte vakmannen, zeer bescheiden en netjes en leveren gewoon mooi werk en denken ook in de uitvoering nog steeds met je mee. We hebben een prachtige tuin die volgend jaar alleen maar mooier wordt als alles nog wat meer gaat groeien en bloeien. En gelukkig is er nog ruimte om tussen de fruitbomen door te moes tuinieren! Hopelijk veel eetbaars, want op enkele planten na hebben wij een 'eetbare' tuin.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

De tuin die ik in gedachten had is in het echt nog mooier geworden

Ronny en zijn mannen hebben onze tuin met veel zorg en oog voor detail onder handen genomen. Het resultaat is een mooie, groene tuin met een mooie vlonder, stralend gazon (doei kunstgras!) en prachtige pergola. En het terras heeft er nog nooit zo strak bij gelegen! Fijn hoe er wordt meegedacht en dat plannen ter plekke nog bijgesteld kunnen worden.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prettige samenwerking en enthousiast personeel.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Top service en kwaliteit!

Van tuinadvies en -ontwerp tot aanleg.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

We wisten niet precies wat we wilden met de achtertuin. Ronny heeft een mooi ontwerp gemaakt en nu hebben we een heel mooi aangelegde tuin. Echte vakmensen die weten wat ze doen. We zijn dik tevreden en als iemand hulp nodig heeft dan kunnen wij hun aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Fantastisch team, werken netjes en secuur

Ronny en zijn collega’s hebben onze voor en achtertuin aangelegd. Voor het uitvoeren was de communicatie zeer goed en wisten wij waar we aan toe waren. Tijdens de uitvoering bleek het hele team zeer vriendelijk, netjes, behulpzaam en vakkundig te zijn. Het zijn stuk voor stuk vakmannen die de klus boven verwachting uitvoeren.

• Deskundigheid personeel:

Erg vriendelijke en deskundig. Mooi ontwerp.

Aardige nette werkers Mooi tuinontwerp

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Non-nonsense:

Kundig, duidelijk, degelijk en betrouwbaar.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Ronny Kroeze is een onderneming die onze tuin zo heeft ontworpen en aangelegd dat wij ons er thuis v

Klantgericht, kwaliteit, vriendelijke mensen. Waar voor je geld

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Goede planning en goed doorgewerkt

Goede planning, goed bereikbare deskundige medewerkers

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Heel plezierig en vakkundige samenwerking.

Ronny Kroeze heeft bij ons een renovatie van de tuin verzorgd. Toen wij onze ideeën bespraken begreep hij ons direct. We ontvingen snel een plan en duidelijke (concurrerende) offerte. Het werk is snel en vakkundig uitgevoerd door zeer plezierige en vakkundige vaklieden. Dit alles heeft een fraai resultaat opgeleverd waarvan we nog jaren plezier kunnen beleven.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Heel erg tevreden over de renovatie van mijn tuin.

Ik heb een goede ervaring met Hoveniersbedrijf Ronny Kroeze, niet allen hij maar ook zijn personeel werken netjes, zijn vriendelijk en denken met je mee. Kortom, ik ben een tevreden klant en kan Hoveniersbedrijf Ronny Kroeze aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Heel positief, prachtig eind resultaat

Dankzij de kundigheid en goede communicatie van het personeel staat er binnen korte tijd een prachtige strakke schutting om onze tuin. Het was geen standaardklus maar heel goed advies en goed geplaatst. De tuin werd netjes achter gelaten en personeel was erg vriendelijk. Zou ze zeker nog een keer voor klus in tuin inhuren.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Prachtige vlonder werk geleverd

Vooraf heb ik goede afspraken gemaakt over de uit te voeren werkzaamheden: het plaatsen van een bankirai vlonder onder onze veranda en wat straatwerk. Het werk is vervolgens op een uitstekende professionele en prettige manier uitgevoerd. Daarnaast is goed meegedacht om enkele nieuwe praktische punten op te lossen. Ik ben heel tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie