Het hele proces is zeer goed

Alles wordt goed met je doorgenomen en besproken, welke mogelijkheden zijn er en wat wil je zelf graag. Je wordt goed op de hoogte gehouden in het proces. Tijdens de uitvoering wordt keurig netjes gewerkt. Conclusie: zeer tevreden met het eindresultaat!

Prima werk geleverd

Met Walther, en zijn jongens, van hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel hebben we een prima hovenier in huis gehaald. De communicatie was prettig, duidelijk en effectief. Het werk werd met veel zorg uitgevoerd en alles werd netjes aangeveegd opgeleverd. Het eindresultaat is precies zoals we wilden hebben, mede dankzij het deskundige advies.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Bomenonderhoud

Bert-Jan, Bedankt voor je mooie review. Ik zal het doorgeven aan Walther en de mannen die bij jou in de tuin hebben gewerkt! Groetjes, David

Mooi eindresultaat en netjes gewerkt

Walther neemt de moeite om een mooi tuinplan uit te werken. De jongens die het plan realiseren werken erg netjes en correct. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Dank Amanda voor je mooie woorden. Groetjes David

Een bedrijf met hart voor de zaak.

Bij de eerste binnenkomst in het bedrijf voelden wij ons prettig en welkom. Er wordt goed meegedacht. Communicatie is goed. Je wordt steeds op de hoogte gebracht. Fijne werklui: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Werken zeer netjes. Ook goede nazorg. Een en al lof.

Bedankt Monique! Veel plezier met je tuin. Gr. David

Aandacht voor de persoon en de tuin

Vanaf het eerste moment zeer prettig contact. Iedereen denkt heel goed mee en denkt echt in oplossingen met als resultaat een mooie nieuwe tuin!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt Tim, tevreden klanten met een mooie tuin: daar door we het voor! gr. David

Zeer goede ervaring en vriendelijk personeel

Een mooie tuinontwerp en wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

Doen wat ze beloven

Heel prettig contact. Ze denken heel goed met je mee. Bedenken een goede oplossing voor een onverwacht probleem. En ze werken ontzettend netjes. Kortom ze doen wat ze beloven.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Bedankt Christa! Superfijn te lezen dat het allemaal goed bevallen is. Gr. David

Beloftes komen zij na.

Er werken fijne mensen, wie er ook komt, ze zijn allen even vriendelijk. Een mooi jong bedrijf en zijn gezellig in omgang

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Bedankt Greet voor de mooie review. Het is voor iedereen die aan jouw tuin gewerkt heel fijn om dit te lezen. Een tevreden klant daar doen we het voor! Groetjes David

helemaal tevreden

netjes gewekt niets op aan te merken

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt John, we hebben met plezier bij jullie gewerkt!

zeer tevreden

klantvriendelijk, goed overleg en service

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Geweldig, komt afspraken na, prima advies en heeft goede ideeën.

Het grasveld en de bestrating van de 2 terrassen zijn vernieuwd. Ook de rest van de tuin heeft Remy aangepakt. Er zijn nieuwe planten in de voortuin bijgezet, waardoor het er veel mooier uitziet. Remy en zijn medewerkers werken heel netjes, ruimen alles op en zijn gezellig in de omgang.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

prima mensen die uitstekend werk leveren

Een grote verbouwing van de gehele tuin tot in de puntjes verzorgt. Ik heb geen enkele keer hoeven bijsturen of me hoeven ergeren aan wat dan ook. Prima afwerking en een fantastisch resultaat!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt Paul voor de mooie review. We hebben met plezier gewerkt bij jullie. Geniet van het najaar! Groetjes, David

Prima werk geleverd heren!

Mede dankzij het meedenken van Remy is onze voortuintje helemaal naar onze wens. Veel groen en een leuke twist met de Robinia palen

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Een plaatje van een tuin!

Dat is het resultaat geworden van het meedenken, het uitwerken van onze ideeën in een ontwerp, de vakkundige aanleg van tuin en terras. De duidelijke offerte en niet te vergeten de gezelligheid van Remy en David. Top gedaan mannen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prettig in contact en keurig in de uitvoering

Zie boven.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Prima werk geleverd, prijs kwaliteit verhouding 100%. Alles conform afspraak en offerte.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en alles gaat in overleg. Kortom... ik ben zeer tevreden

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Bedankt Carla, Je hebt een mooie kleurrijke tuin. Erg leuk om in te werken. Tot de volgende keer! Groet, David & Remy

Vakkundig en betrouwbaar Hoverniersbedrijf

Remy en David hebben goed werk geleverd, wij zijn zeer tevreden De voortuin heeft een totale metamorfose ondergaan. Remy heeft een fantastisch ontwerp van de voortuin gemaakt en de keuze van de aanplanting valt goed in de smaak. Dagelijks staan voorbijgangers stil en bewonderen onze voortuin. Beide mannen werken nauwkeurig en er is ruimte voor overleg.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Een prachtig eindresultaat, goede voorbereiding en zeer klantgericht!

De aanleg van een vaste planten border, het planten van bomen en zomergoed, het bemesten en verticuteren van het gazon, het opnieuw leggen van een terras én het plaatsen van drainagegoten in een zeer korte tijd en helemaal volgens wens. Ondanks slecht weer en onverwachte tegenslag is er een mooi stukje werk afgeleverd waar we erg tevreden over zijn.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Bedankt voor de mooie review. Het is een mooi geheel geworden. Laat de zomer maar komen! Groetjes, David

Afspraak is afspraak...!

Afspraak is afspraak op alle manieren. Tijdige communicatie, kwalitatieve dienstverlening en top in de samenwerking.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Bedankt voor de mooie review. We hopen dat jullie veel van het nieuwe gazon mogen gaan genieten! Groetjes, Remy en David

Aanrader!

Hele leuke, enthousiaste mensen met veel passie voor hun vak. Denken goed mee, komen met goede ideeën, reageren snel, goede prijs en nu al blij met het eindresultaat van onze prairietuin (terwijl alles nog moet gaan groeien). Aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt Karen! We gaan deze zomer zeker even kijken als alles bloeit. Heel veel plezier met jullie gezamenlijke voortuin. Groetjes, David

Vakwerk geleverd

Goed geluisterd naar onze wensen en vervolgens een mooi plan opgesteld. Prijsaanbieding was compleet met info over de te planten bloemen. Tijd afspraak gemaakt en netjes nagekomen. Na aanplant alles netjes opgeruimd en nogmaals voorzien van de nodige tips/aandachtspunten.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hallo Jan, Mooie woorden. Een tevreden klant daar doen we het voor. Heel erg bedankt. Groetjes, Remy

Uitstekend vakmanschap!

Er voor gekozen om de hele dag mee te helpen, erg goed bevallen. Fijn samen gewerkt met Remy, in overleg nog wat aanpassingen gedaan! Top werk geleverd en goed advies gegeven.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hoi Rhonda, Bedankt voor de mooie review. We hopen dat jullie veel mogen genieten van de aanpassingen in jullie tuin. Nogmaals bedankt! Groetjes, Remy

Zeer deskundige inbreng.

Professionele manier van werken, alles in goed overleg uitgevoerd. Flexibele houding en erg betrokken.

Betrouwbaar, eerlijk en kwaliteit

Van ontwerp tot uitvoering altijd goede adviezen gekregen en het werk is heel deskundig en netjes uitgevoerd. Een absolute aanrader!

Groenstraat 66

5021EN Tilburg

Over Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel

Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel is uw specialist in tuinonderhoud en aanleg. Uw tuin ziet er altijd perfect uit, met veel oog voor detail en afwerking.