Een prachtig eindresultaat, goede voorbereiding en zeer klantgericht!

De aanleg van een vaste planten border, het planten van bomen en zomergoed, het bemesten en verticuteren van het gazon, het opnieuw leggen van een terras én het plaatsen van drainagegoten in een zeer korte tijd en helemaal volgens wens. Ondanks slecht weer en onverwachte tegenslag is er een mooi stukje werk afgeleverd waar we erg tevreden over zijn.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Afspraak is afspraak...!

Afspraak is afspraak op alle manieren. Tijdige communicatie, kwalitatieve dienstverlening en top in de samenwerking.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Bedankt voor de mooie review. We hopen dat jullie veel van het nieuwe gazon mogen gaan genieten! Groetjes, Remy en David

Aanrader!

Hele leuke, enthousiaste mensen met veel passie voor hun vak. Denken goed mee, komen met goede ideeën, reageren snel, goede prijs en nu al blij met het eindresultaat van onze prairietuin (terwijl alles nog moet gaan groeien). Aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt Karen! We gaan deze zomer zeker even kijken als alles bloeit. Heel veel plezier met jullie gezamenlijke voortuin. Groetjes, David

Vakwerk geleverd

Goed geluisterd naar onze wensen en vervolgens een mooi plan opgesteld. Prijsaanbieding was compleet met info over de te planten bloemen. Tijd afspraak gemaakt en netjes nagekomen. Na aanplant alles netjes opgeruimd en nogmaals voorzien van de nodige tips/aandachtspunten.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hallo Jan, Mooie woorden. Een tevreden klant daar doen we het voor. Heel erg bedankt. Groetjes, Remy

Uitstekend vakmanschap!

Er voor gekozen om de hele dag mee te helpen, erg goed bevallen. Fijn samen gewerkt met Remy, in overleg nog wat aanpassingen gedaan! Top werk geleverd en goed advies gegeven.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hoi Rhonda, Bedankt voor de mooie review. We hopen dat jullie veel mogen genieten van de aanpassingen in jullie tuin. Nogmaals bedankt! Groetjes, Remy

Zeer deskundige inbreng.

Professionele manier van werken, alles in goed overleg uitgevoerd. Flexibele houding en erg betrokken.

Betrouwbaar, eerlijk en kwaliteit

Van ontwerp tot uitvoering altijd goede adviezen gekregen en het werk is heel deskundig en netjes uitgevoerd. Een absolute aanrader!

Klant staat centraal

Super tevreden met het eindresultaat! Maar ook het voor traject, het ontwerp, offerte , afspraken maken. Remy denk mee, eigen voorstellen geen probleem. Is deskundig, realistische wat wel werkt en wat niet, goede communicatie, afspraken na komen. Netjes en secuur werken. Ik kan nog wel even doorgaan. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Echt een aanrader dit bedrijf!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Erg netjes gewerkt en ze gaan voor een 10!

Deze mannen zijn erg vriendelijk, werken hard en netjes en alles moet op het hoogste niveau afgewerkt worden. Zelfs als ik zelf zeg ach het is wel prima vonden zij dat het iets beter kan. Van voor tot achter helemaal tevreden en we hebben nu een prachtige tuin. Ik beveel ze aan aan al mijn vrienden :-). En de passie voor planten is ook erg mooi om te zien, dat is precies wat je wilt bij je tuinaanleg.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Professioneel en met oog voor de klantwensen!

Wij zijn heel blij met de tuin die Remy en David bij ons hebben gerenoveerd. Ze hadden altijd oog voor hoe wij dingen wilden en stemden veel met ons af. Daarnaast hebben ze ook gewoon goede kwaliteit afgeleverd. We zijn erg tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Excellent experience and outcome!

Our experience with Remy and David has been very positive and would totally recommend them. We also plan to work with them further to maintain our beautiful garden. In terms of process, they have organized everything in a very professional manner and have communicated very well regarding all aspects of their work. We trusted their expert opinion and have not been wrong about that: they made our front and back gardens look amazing. Moreover, despite busy schedule and the lockdown, they accommodated our requests very fast. Eugenia Rosca and Arpan Rijal

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Thnx Eugenia and Arpan, It was a pleasure making the once fully paved garden a better and greener place. Hope you have a lot of nice flowers in spring and summer! Kind regards, David and Remy

Aanleg regenwater afvoer terras

Er is regenwater afvoer gemaakt op ons terras ter hoogte van de berging. Nu hebben we ergeen last meer van, dat het regenwater de berging in loopt. Zoals we van Remy gewend zijn heeft hij deze werkzaamheden heel netjes en vakkundig uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Boom eruit, boom erin

Remy en David zijn deskundig, vriendelijk en betrouwbaar, en werken met aandacht voor de natuurlijke omgeving. Er moest bij mij een walnotenboom uit de tuin verwijderd worden, die na 1 blik van Remy geen walnotenboom bleek te zijn. Remy en David hebben gelukkig ook gevoel voor humor. Daarvoor in de plaats moest er een nieuwe boom komen, geschikt voor een stadstuin. Het advies was goed, duidelijke afspraken en offerte, en de uitvoering was super. Her en der nog wat planten verplaatst en afgevoerd, nu kan ik weer verder met de tuin. Als ik daarbij in de toekomst hulp nodig heb dan maak ik graag weer gebruik van jullie kennis en diensten. Bedankt!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Bedankt Jacqueline voor de gezelligheid. Veel plezier met je boom. Groetjes, David en Remy

Rustig, betrouwbaar en kwaliteit!

Remy en David zijn beiden toppers en weten waar ze het over hebben. Ter plekke kunnen nog dingen aangepast worden en komen ze ook nog met ideeën voor verbetering. Ze zijn daarnaast heel duidelijk in de communicatie en alles wordt keurig afgestemd. Ze houden zich aan hun afspraken en laten het weten als er iets veranderd. Wij zijn ontzettend blij met onze tuin en zouden Remy en David dan ook van harte aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Vakmannen met passie voor hun werk!

deze mannen hebben passie voor hun werk! En hetgene wat ze maken is ook erg mooi! Ook doen ze niks "afraffelen" alles moet gewoon netjes en naar tevredenheid van de klant zijn. Dat in combinatie met de gezelligheid heb ik het zeer goed ervaren met deze mannen te werken.

• Kwaliteit organisatie*
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Hoi Sjaak, Het was een plezier om de tuin aan te leggen bij jullie. Wat een gastvrijheid! Geniet van de tuin en we spreken elkaar vast nog wel. Groetjes Remy en David

Dit hoveniersbedrijf heeft álles in huis waar ik belang aan hecht.

Na contact met diverse hoveniers en dito teleurstellingen, kwam Remy op mijn pad! Een betrokken, betrouwbaar, hardwerkende jongen! Ook David, zijn rechterhand, beschikt over dezelfde eigenschappen. Als onhandige leek had ik veel vragen en ik kreeg álle informatie die ik nodig had om zijn prima werk in mijn tuin eer aan te doen, mondeling en ook in kleur uitgeprint met namen van planten en de wijze van verzorgen, wanneer, hoe en in welke maand. Ik ben nooit royaal met sterren, maar maak hiervoor een uitzondering. 5 sterren, dik verdiend.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Wat een leuke en lieve reactie Sonja. De 100-ste review ook, dus ook soort van speciaal. Ik hoop dat de plantjes het goed gaan doen, maar dat zal wel lukken met zoveel zorg. Tot volgend jaar. Groetjes Remy

Zeer netjes en natuurbewust

Heel erg fijn om te horen dat de gepland dag te warm zou zijn en deze dus verzet is zodat de planten niet kapot zouden gaan.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Bedankt Wilma, Tot in het najaar bij het snoeien van de dakplataan. Mocht je tussendoor vragen hebben, dan kun je altijd bellen. Groetjes, Remy

Dit bedrijf gaat voor kwaliteit en een prachtig eindresultaat!

x

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Hoi Petra, we zijn blij dat we jullie tuin mochten aanleggen. Het was een uitdaging met de kinderkopjes, maar het is heel erg gaaf geworden. Nogmaals bedankt! Groetjes Remy

Creatief, zelfs in een hele kleine tuin

Op een paar m2 een tuin creëren en een pad naar de veranda toe waar de rolstoel naar boven kan, leek onmogelijk. Deze jongens kregen het echter voor elkaar. De planten moeten nog gaan groeien, dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar we genieten al iedere dag van het prachtige, avontuurlijke pad. Het woekerende kruipgoed dat in mijn tuin stond en wat ik per sé niet terug wilde, is iets hardnekkiger maar dat wordt alsnog geregeld als ze in oktober terugkomen met de beuk die nu niet leverbaar is. Ook de erfafscheiding achter in de tuin werd kundig en snel geplaatst; de planten moeten de rest doen, maar het is nu al een hele verbetering. Heel goed bereikbaar en behulpzaam met vragen en ideëen. Als de planten over een jaar ook nog het resultaat geven waar we op hopen, dan zijn ze simpelweg vijf sterren waard.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Bedankt Rianne voor de goede review. We komen binnenkort nog even naar je tuin kijken. Groetjes Remy

uiterst prettige samenwerking!

Vanaf het eerste bezoek door Remy wisten we al wel dat we te maken hadden met een professional. Goede vragen en meteen ook goede adviezen. Er kwamen wat Corona uitdagingen voor Remy qua bestellingen tussendoor maar hij hield ons continu op de hoogte en goed geïnformeerd. De uiteindelijke aanleg verliep voorspoedig en mede door de juiste adviezen in het begin werden onze oorspronkelijke verwachtingen zelfs overtroffen. Daarnaast is het gewoon een leuke/aardige persoonlijkheid om in je tuin te hebben rondlopen ;-). Kortom, wij zijn erg tevreden met deze samenwerking en bevelen Remy van harte aan.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Bedankt Norbert, het was fijn werken bij jullie! Geniet van de tuin. Groetjes Remy

Geweldige service, heel fijn meegedacht om ons te helpen onze droomhuis te realiseren. Zeer flexibel als we nog wat extra dingen vroegen om aan te leggen. Secuur gewerkt met liefde Het lukt me niet om hieronder n rapportcijfer te geven. Maar voor ons een dikke 10

• Nakomen afspraken*

Bedankt Annelies. Veel plezier met jullie tuin. Het was fijn werken bij jullie. Groetjes Remy

Betrokken hovenier die topkwaliteit levert

Hoveniersbedrijf van Spreuwel is deskundig en zeer betrokken, denkt actief mee en voert werkzaamheden perfect uit. Oplevering is altijd super netjes, afspraken worden perfect nagekomen en communicatie verloopt uitstekend!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Hoi Rob, Bedankt voor de goede review. Geniet van de tuin! Groetjes Remy

Keurig en goed werk

Mijn gazon moest hoognodig vervangen worden en dat hebben Remy en David echt keurig gedaan. Na het leggen hebben ze ook alles netjes opgeruimd en de tuin netjes achtergelaten. Ik kan ze iedereen aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

hallo Richard, Veel plezier met jullie gazon. Als je in de tussenkomst nog tuinvragen hebt, kun je altijd bellen. Groetjes Remy

Super nette service

Mijn tuin is keurig aangelegd en na afloop wordt alles opgeveegd en opgeruimd

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Bedankt Jan, Laat dat gras maar groeien. Veel plezier met de opgeknapte tuin. gr. Remy en David

Verwachtingen overtroffen

Remy en David hebben ontzettend hard gewerkt en hun creatieve inbreng en ervaring heeft ervoor gezorgd dat onze tuin nog veel mooier is geworden dan we hadden kunnen dromen! De tuin is tot in de puntjes afgewerkt. We kunnen Remy en David bij iedereen aanbevelen. Ze zijn ontzettend vriendelijk, werken hard, denken enthousiast mee en weten vooral hoe ze een tuin optimaal tot hun recht moeten laten komen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Bedankt Esther voor de mooie review. We hebben met veel plezier bij jullie gewerkt. Jullie zijn klaar voor de zomer in ieder geval! Gr. Remy

Over Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel

Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel is uw specialist in tuinonderhoud en aanleg. Uw tuin ziet er altijd perfect uit, met veel oog voor detail en afwerking