Onze tuin is deskundig helemaal opnieuw aangelegd

We zijn van het begin tot het einde goed geholpen en begeleid door fijne, kundige mensen.

Zeer prettige communicatie.

Een prettige ervaring gehad met de aanleg van onze nieuwe tuin. Vanaf het begin tot het einde een heldere en duidelijke communicatie met zowel Walther en het uitvoerend vakkundig personeel( John, Matthijs en Koen). Denken goed mee tijdens de beginfase en de uitvoering en deden dit in goed overleg met ons. Ze zijn professioneel, snel, netjes en hebben ook nog humor. Dankjewel voor de fijne samenwerking en we gaan zeker genieten van onze prachtige tuin. Hanneke en René

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Zeek vakkundig en betrokken, voor de beste tuin

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering was top. Ze zijn erg betrokken, en geven goed advies over hoe ze jouw tuin tot jouw droomtuin kunnen maken. Daarbij wordt overal aan gedacht, van bestrating, verlichting, beregening, plantsoen en timmerwerk. De aanleg liep wat vertraging op door de weersomstandigheden (te nat). Maar we werden telkens goed op de hoogte gehouden om in overleg tot een startdatum te komen. Eenmaal begonnen verliep de aanleg vlot, het team werkt hard, vakkundig en netjes, en hebben duidelijk oog voor kwaliteit. Daarnaast tijdens de aanleg ook goede afstemming over de voortgang, en fijn dat kleine dingen tussentijds nog gewijzigd konden worden (bv plaatsing stroompunten, plantsoen, etc.) Wij zijn erg blij met onze tuin, en kijken uit naar het voorjaar wanneer alles lekker gaat groeien. Bedankt!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vakkundig en prettig team!

Zeer blij met de vakkundigheid waarmee het team onze tuin heeft aangelegd. Daarnaast ook prettig in de omgang en meedenkend. We zijn heel tevreden met het eind resultaat.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Dank Patrick! Fijne woorden. We hebben met veel plezier bij jullie gewerkt. Veel tuinplezier! ^David

Een dikke 10

Echt een dikke tien, voor het werk, de uitvoering en het personeel..

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Dank Karin voor de mooie review. je bedoelde een 8 of 10? Maakt ook niet uit. We zijn er blij mee. Heel veel plezier met jullie tuin! ^David

Het beste ooit, wat we met onze tuin hebben gedaan

Erg prettige, professionele ervaring. Goede info vooraf, met een vakkundig uitgewerkt plan. Zeer vakkundige uitvoering, met erg prettig personeel, vakkundig en open voor overleg en eventuele aanpassingen ter plaatse. Zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat, iedereen vindt het erg mooi ! Goede nazorg en garantie. Prettig overleg en jaarlijks onderhoud.

• Deskundigheid personeel:

Hoi Wilko, Geniet van jullie tuin. Dank voor de fijne review. Ik deel het met iedereen hier intern. ^David

Super gedaan

De jongens die onze voor -en achtertuin hebben aangelegd, waren 2 geweldige jongens, die verstand van zaken hebben en ook alle tijd nemen om je duidelijk alles uit te leggen als we vragen hebben. Het resultaat stemt ons dan ook zeer tevreden. Ze laten alles netjes achter als ze naar huis gaan en leveren uiteindelijk de tuin erg netjes op. Vandaar onze complimenten.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Dank Corné, Tevreden klanten daar zet iedereen zich dagelijk voor in bij Remy van Spreuwel. Ik ga 'm delen met Bjorn en Willem. Veel tuinplezier! ^David

Een geweldige ervaring

We hebben een ontwerp laten maken waarmee we de markt op gegaan zijn. Via een kennis was Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel een van de aanbieders. We waren direct gecharmeerd van de professionele aanpak. Walther heeft zich bewezen als een eerlijke, betrokken en vakkundige gesprekspartner. Een heldere en concurrerende offerte was de basis om met Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel ons project aan te vliegen. De belofte dat we er samen een prachtig project van zouden maken waarbij we constant over de details in gesprek bleven is helemaal waar gebleken. Met Walther als projectmanager en Eric en zijn team in de uitvoering is het alles geworden wat we ervan verwacht hadden. Niks was teveel moeite!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Dank Joris voor de mooie review! Waarderen we zeer. Heel veel plezier met jullie mooie tuin. ^David

Meer dan geweldig!

Van ontwerp tot uitvoering zijn we zeer tevreden. Remy en David gingen met onze tuin om alsof het om hun eigen tuin ging; ze waren enorm betrokken, hadden goede ideeën en gingen voor het beste. Het resultaat mag er dan ook zijn; we genieten van een prachtige tuin!

Super mooie tuin geleverd

Hele goede ervaring. Mooi ontwerp bedacht en goed aangelegd. Ook hele goede nazorg. Wij zijn echt super blij met onze nieuwe tuin!

Meedenkend, betrouwbaar, vakmanschap!

Uitgangspunt was een eigen tuinontwerp wat verder is bijgeschaafd door Walther. Tijdens de werkzaamheden kon alles à la minute worden aangepast als dat beter uitkwam. De zeer vriendelijke en vakbekwame John leidde de werkzaamheden. Samen met Willem was het zeer plezierig hun over de vloer te hebben. Ze ruimden altijd alles netjes op en niets was teveel. Afspraken werden correct nagekomen en korte lijnen in communicatie. Kortom: wij zijn enorm tevreden en blij met onze nieuwe achtertuin. Wij bevelen Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel van harte aan.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Duidelijke communicatie en goede afspraken

De tuin was binnen twee dagen klaar en strak afgewerkt zoals we wilde.

In één woord, super!

Contact in de voorbereiding in prima. Hoewel Rémy door onvoorziene omstandigheden later kon beginnen dan gepland, is daar goed over gecommuniceerd. Ook met de hoveniers was goed te communiceren, extra klusje was geen probleem. Tuin ziet er keurig uit, wij zijn super tevreden met het resultaat!

Meedenken en prima uitvoering

Ten eerste alle lof voor Bjorn en Willem, hoveniers bij Remy. Zij hebben onze tuin heel mooi aangelegd. Dachten mee over de afwerking en hadden oog voor detail. Dit hoveniersbedrijf levert een prima resultaat.

Zeer deskundig team

Ontzettend blij zijn we met het eindresultaat van onze achtertuin. Met veel energie, deskundigheid en aandacht is het team aan de slag gegaan. Vanuit gezamenlijke ideeën is er een ontwerp gemaakt en is er tijdens het aanleggen van de tuin steeds ruimte geweest voor eventuele aanpassingen. Het resultaat heeft al onze verwachtingen overtroffen. Zeer deskundige mensen, denken graag met je mee, werken ontzettend netjes en zijn prettig in de omgang!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Heel ervaren, betrokken en fijne mensen.

Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is. Dat is de spreuk van de hoeveniers die onze nieuwe tuin aangelegd hebben. Dat hebben ze volledig waargemaakt. Voor aanvang was er een duidelijk ontwerp. Tijdens de aanleg zijn een aantal detail punten in overleg gewijzigd of nader bepaalt. Dit alles naar volle tevredenheid met een heel mooi eindresultaat. Kortom: een prettige partij om mee samen te werken.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Geweldig vakmanschap

Samen met Hoveniersbedrijf Rémy van Spreuwel een ontwerp uitgewerkt en dit hebben de Hoveniers fantastische gerealiseerd. Ben meer dan tevreden met het eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hebben een prachtige tuin aangelegd.

hebben een prachtige tuin aangelegd: zijn deskundig en denken mee, hebben oog voor kwaliteit en werken nauwkeurig, klantgericht en prettig in de omgang.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Fijn overleg en mooi werk!

In de aanloop naar de aanleg van onze tuin is er heel prettig en vakkundig meegedacht met de ideeën die we hadden en ook tijdens de aanleg was er ruimte om in het moment beslissingen te maken. Dit zorgt voor een hele fijne ervaring als klant. De tuin is heel strak afgewerkt en ook onderhoud netjes gedaan. Blij met deze metamorfose!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Uitstekend service

Ze hebben volgens de opdracht vanuit mijn oogpunt precies uitgevoerd! Zeer netjes en mooi afgewerkt!

Prima werk geleverd.

Het totaal-ontwerp van Walther sprak mij meteen aan. De uitvoering is volgens afspraak verlopen, inclusief de ' nazorg'. Nu is het wachten tot de planten en de boom de hoogte in gaan!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Het hele proces is zeer goed

Alles wordt goed met je doorgenomen en besproken, welke mogelijkheden zijn er en wat wil je zelf graag. Je wordt goed op de hoogte gehouden in het proces. Tijdens de uitvoering wordt keurig netjes gewerkt. Conclusie: zeer tevreden met het eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Prima werk geleverd

Met Walther, en zijn jongens, van hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel hebben we een prima hovenier in huis gehaald. De communicatie was prettig, duidelijk en effectief. Het werk werd met veel zorg uitgevoerd en alles werd netjes aangeveegd opgeleverd. Het eindresultaat is precies zoals we wilden hebben, mede dankzij het deskundige advies.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Bomenonderhoud

Bert-Jan, Bedankt voor je mooie review. Ik zal het doorgeven aan Walther en de mannen die bij jou in de tuin hebben gewerkt! Groetjes, David

Mooi eindresultaat en netjes gewerkt

Walther neemt de moeite om een mooi tuinplan uit te werken. De jongens die het plan realiseren werken erg netjes en correct. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Dank Amanda voor je mooie woorden. Groetjes David

Een bedrijf met hart voor de zaak.

Bij de eerste binnenkomst in het bedrijf voelden wij ons prettig en welkom. Er wordt goed meegedacht. Communicatie is goed. Je wordt steeds op de hoogte gebracht. Fijne werklui: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Werken zeer netjes. Ook goede nazorg. Een en al lof.

Bedankt Monique! Veel plezier met je tuin. Gr. David

Over Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel

Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel is uw specialist in tuinonderhoud en aanleg. Uw tuin ziet er altijd perfect uit, met veel oog voor detail en afwerking.