Kundig, netjes en op tijd.

Wij werken al jaren met Kous Hoveniers. Onze tuin in Amsterdam is aangelegd door deze Barneveldse firma en ook het reguliere onderhoud wordt door Kous gedaan. Wij hebben vanaf dag 1 ervaren, dat Kous zijn afspraken nakomt en doet wat hij belooft. De mensen van Kous zijn allemaal keurig netjes en beleefd. Harde werkers die alles keurig achterlaten, tot en met het stofzuigen van delen van het huis waar spullen doorheen zijn gekomen. In huis doen zij zelfs hun schoenen uit. Nou, dat vind je niet bij Amsterdamse bedrijven. Het laatste project wat Kous bij ons heeft gedaan is een overkapping / tuinhuis. Heel mooi geworden en binnen de afgesproken tijd. Medewerkers dachten goed mee en alles ging in overleg. Wij raden iedereen die een professionele, betrouwbare en aardige hovenier nodig heeft aan om met Kous in zee te gaan.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Prettig en professioneel

Na opname bestelling gedaan. Binnen de afgesproken tijd afspraak voor levering. Zij hebben voor mij voor op balkon geregeld: - plantenbakken cortenstaal; - aarde; - planten. En alles geplaatst en netjes achter gelaten. Men is deskundig en prettig in de omgang. Een aanbeveling waard.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp

Elke dag genieten

We zijn erg blij met onze 'droomplek'. De nieuwe vlonder is helemaal geworden zoals wij hem voor ogen hadden. De enthousiastelingen van Kous hebben vakkundig werk geleverd.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Harde werkers die met je meedenken en je verwachtingen overtreffen

Kous hoveniers heeft onze tuin ontworpen en aangelegd. Daarbij hebben ze goed geluisterd naar onze wensen en originele ideeën aangedragen. De uitvoering werd op ons verzoek keurig begin maart gestart en op schema uitgevoerd. De ploeg die de aanleg heeft gedaan werkte hard en lang (iedere dag om 7:00 uur bij ons aanwezig en na 16:00 uur pas naar huis). Fijn was ook dat ze de boel in het tussenliggende weekend keurig netjes opgeruimd achterlieten. Toen ze na 2 weken klaar waren, hebben ze de tuin en oprit ook keurig opgeruimd en schoongemaakt opgeleverd. Tijdens de tuinaanleg waren wensen ook altijd bespreekbaar en werd getracht zo goed mogelijk aan onze verzoeken tegemoet te komen. Erg prettig bedrijf om mee te werken!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Team hoveniers die net een stap verder gaan dan je mag verwachten

Vanaf een prettig gesprek via een goed advies naar een puike realisatie. Gedreven team vakmensen die luisteren, meedenken en doorwerken. Van harte aanbevolen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ervaren mensen die met je meedenken

Mijn tuin heb ik laten aanleggen in tropische stijl met een overkapping en carport top gemaakt. Niks is teveel fijne club mensen die hard werken. Ben enorm tevreden met het resultaat zeker aan te raden om je tuin door hun te karen aanleggen. Fijne is ook alles onder één dak en één aanspreekpunt. Gr Erwin en Fenny Huizinga

Thuis!

De tuin is nu echt een thuis! Allereerst super fijn dat Aart zelf komt kijken bij voor ons toen nog een woning in de steigers. Prachtige schets gekregen met onze wensen en door Kous Hovenier hun eigen visie eraan gegeven. Al snel waren wij eruit. Dit word onze hovenier! Morgen de laatste dag, en het is helemaal af! Super goed contact gehad met hoveniers Simon en Teunis! Na Corona Bbq bij ons jongens!!! Tijdens de aanleg evt aanpassingen binnen no time wijzigen met behulp van Harmen. Nogmaals hartelijke dank voor deze prachtige tuin!!!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Betrouwbaar en betaalbaar

Voldoende vakkennis en komen afspraken na. Altijd tijd voor tuinadvies

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Betrouwbaar, harde werkers, vakmanschap!

Vooraf werd de tijd genomen om naar de wensen te luisteren, die werden vervolgens goed vertaald in een ontwerp met offerte. Goede prijs / kwaliteit offerte. Na akkoord werden er afspraken gemaakt die goed werden nageleefd. Snelle en goede communicatie! Tijdens aanleg werd goed meegedacht, hard gewerkt met een een super strak eindresultaat. Alles werd keurig achtergelaten. Al het afval e.d. werd netjes afgevoerd. Hoveniers waren geschikte gasten die prettig in omgang waren.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Vriendelijk en klantgericht personeel met als eindresultaat een prachtige tuin!

Wij hebben door Kous Hoveniers onze stadstuin van 60m2 aan laten leggen. Wij waren vooraf vrij onbekend in deze wereld en hadden het tuinontwerp reeds door iemand anders op laten stellen. In onze tuin hadden (vanuit ons perspectief) een aantal flinke uitdagingen. Het betreft een Souterrain tuin waardoor lager dan omliggende tuinen en daardoor gevoeliger voor wateroverlast, kleiige grond waardoor water slecht wordt afgevoerd en de bereikbaarheid tijdens de aanleg. In de stad is dit nu eenmaal lastiger dan elders. In goed overleg was er vanuit Kous overal een oplossing voor. Deze ervaring hebben gehouden tijdens de aanleg van onze tuin en een service afspraak achteraf. Resultaat is een prachtige tuin die net voor de Corona lockdown is opgeleverd en waar wij sindsdien enorm van genieten. Kous dank voor al jullie goede zorgen en wat ons betreft een terechte beoordeling!

• Website* N.v.t.

uitstekend personeel

Wij hebben een tuin van 8500 m2. Veel te groot om zelf te onderhouden. Het enige wat ik zelf doe is het maaien van het gras. De rest van alle onderhoud wordt door Rob (met een hulp) gedaan. Elke 3 a 4 weken haalt hij 1 of 2 en soms wel 3 grote aanhangers snoeiafval en onkruid uit de tuin. Dat doet hij nu al 18 jaar tot onze grote tevredenheid. Elke keer als hij geweest is dan kun je heel goed zien dat de tuin weer is opgeknapt. We zullen hier voorlopig mee doorgaan.

Wat een verbetering

Onze voortuin er helemaal uit en weer helemaal mooi gemaakt. Achter terras verlaagd en alles weer gesnoeid. Deskundige en erg vriendelijke jongens aan het werk. Als ik al wat te klagen zou moeten hebben zou het zijn dat aan de tel werd gezegd dat we niet thuis hoefden te zijn en de jongens het fijn hadden gevonden van wel. Maar dat is een futiliteit. Ik zou Kous iedereen aanraden

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Werkelijk eersteklas vakwerk!

Ik ben door via Gerben van Kous Hoveniers in de personen van Japco en Niek uitstekend geholpen wat mijn Leylandii haag betreft. Mijns inziens kan het niet beter! Dank heren! Ed Wormerveer

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit*
  • Communicatie en bereikbaarheid* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Bijzonder professioneel en ook voor belangen van de klant! Top!

Vanaf het allereerste contact tot en met de oplevering hebben wij bijzonder genoten van het meedenken met onze wensen. Het was geen enkele probleem wanneer wij toch nog weer met aanvullingen of veranderingen kwamen. Uiteindelijk hebben wij een prachtige gerenoveerde tuin gekregen. We genieten weer van onze tuin. Al met al is onze totale indruk zonder twijfel 5 sterren!!

• Website* N.v.t.
  • Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Mooi ontwerp. Goede uitvoering.

Kous Hoveniers heeft via hun ontwerp onze tuinwensen optimaal verwezenlijkt. De uitvoering was prima. De mannen hadden aan een korte uitleg voldoende. Ter plaatse bekeken zij of er details aan het ontwerp moesten worden aangepast in verband met de praktische omstandigheden. Zij werkten hard en waren sympathiek in de omgang. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Kindvriendelijke maar ook zeer mooie tuin aangelegd. Uitstekend team. Denken overal aan, niks is te veel. Zeer klantvriendelijk.

super mooi aangelegde tuin

Wij zijn uitermate tevreden met de werkzaamheden, zoals die van te voren waren bedacht. Sterker nog: u stuurde een superteam. Aanwezig volgens afspraak; klaar volgens afspraak. En ook nog netjes de restanten van de oude tuin bij elkaar geveegd, zodat ook de rommel voor de buren was opgeruimd. Prima gedaan. Zo hoort het, maar gebeurt het maar zelden. Dank daarvoor. Nu kunnen we genieten.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Keurig bedrijf, met ongelofelijke leuke en meedenkende medewerkers.

• Deskundigheid medewerker
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid N.v.t.
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden met het tuinplan van Gerben en het geleverde werk door Harmen, Marijn en Teunis. Heel prettig om met hen alles ook tijdens de werkzaamheden te kunnen bespreken. Netjes gewerkt, ook het opruimen. Chapeau!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

ontwerp en aanleg prima. aanleg kunstgras was eerst niet helemaal correct. Later prima verholpen was geen probleem. in de heg een paar dode struiken ook gewoon goed verholpen. wat extra hout nodig voor de overkaping, kreeg het zo mee gratis was volgens Hr. Gerben toch afval.

• Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg|Kunstgras|Anders

Al meer dan 15 jaar zijn we klant, al meer dan 15 jaar zonder problemen, al meer dan 15 jaar vriendelijk en bereid om mee te denken op basis van deskundigheid en inlevingsvermogen. Een aanrader!

• Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg|Tuinonderhoud|Boomverzorging

Hofplan Tuinontwerpen (Machteld Touburg) heeft uw bedrijf aanbevolen en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. De communicatie verliep bijzonder goed; opvallend was de daadkracht en vakkundigheid van het personeel van Kous Hoveniers. Niets was hen te veel! Het eindresultaat mag er zijn en wij genieten volop van onze nieuw aangelegde tuin.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Via Harmen Hazeleger is een lei boom geleverd en geplaatst. Harmen is een correcte en klantvriendelijke medewerker. Ik hoop in het voorjaar te genieten van de boom.

• Ik heb ervaring met: Boomverzorging

Wij hebben een boom weg laten halen in Stroe in het park Westeneng bij huisje nr 22.

• Ik heb ervaring met: Boomverzorging|Anders

In 2007 kregen wij ons nieuwe huis, voor mij het derde. Deze keer niet zelf aan rommelen, maar een tuinarchitect inschakelen vond Pim. Aart kwam en ontwierp voor ons de perfecte "stads" tuin. Prima aangelegd en gemiddeld 2x per jaar onderhouden, veelal door Arend. Met Gerben die de afspraken maakt en altijd meedenkt, zijn wij zeer blij met onze hovenier. Hulde !!!

• Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg|Tuinonderhoud