Rovers maakt van je tuin een mooi geheel en komt na wat hij belooft!

In onze tuin heeft Rovers deels meegedacht met het ontwerp en de tuin aangelegd. Het ziet er heel mooi uit, als 1 geheel met ons huis. In dit proces heeft Rovers 1 aspect voor het eerst uitgevoerd en dat pakte in eerste instantie niet helemaal goed uit. Rovers pakte hiervoor direct de volledige verantwoordelijkheid en herstelde alles. Heel fijn en top geregeld!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

De heren van Bart Rovers hebben puik werk geleverd. Zeer vriendelijk, doen net iets meer als het moet om het goed te doen en achter te laten. Zeer tevreden.

Behulpzaam en betrouwbare Hovenier

Wat een top bedrijf, van begin tot aan de oplevering! Zeker een aanrader als je een originele tuin wil. Bart maakt een mooi ontwerp wat uiteindelijk precies zoals de tekening gerealiseerd wordt. John en Rick hebben top werk geleverd! Van bestrating tot aan beplanting en verlichting! Ook het uitzoeken van de planten en bomen samen met Bart is goed geregeld. Hij weet ontzettend veel en komt met leuke ideeën voor de begroeiing van de tuin. Alles in overleg, super behulpzaam en betrouwbaar. Eigenlijk alles wat een goede hovenier moet hebben. In de toekomst gaan we ook nog voor het Mooi Groen Dak van Bart! Team van Bart Rovers, harstikke bedankt voor de mooie tuin! Hier gaan we veel plezier van hebben:)

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

In mei onze tuin opnieuw aan laten leggen door Bart Rovers. Mooi ontwerp met een heel mooi eindresultaat. Geeft goede service en komt de gemaakte afspraken na.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Fijn bedrijf met een heel mooi eindresultaat

Een fijne ervaring met Bart. Neemt alles goed door. Wordt erg netjes gewerkt door het bedrijf. Maken, aan het einde van de dag, alles netjes schoon. Wij zijn erg blij met het eindresultaat!

Uitstekende meedenkende hovenier

Bart is een uitstekende meedenken de hovenier die aan de hand van je wensen de juisten tuin ontwerpt en adviseert. Wanneer het werk in uitvoering is wordt er gewerkt met kundig personeel die mee denken wanneer het e.e.a. in de praktijk afwijkt of beter/ anders kan.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

goed uitgevoerd project zoals besproken

goed deskundig advies geschetst en ruimte voor discussie en aanpassing. uitvoer verliep naar tevredenheid met kundige medewerkers ter plaatse die desgewenst flexibel konden schakelen.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Zeer tevreden met het resultaat, snel en goed gelegd

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Bart en zijn medewerkers hebben passie voor hun werk en het resultaat is er ook naar.

Afspraken worden nagekomen, prima werklui met kennis van zaken en plezierig om over de vloer te hebben.

Top allemaal!

Wij hebben zeer goede ervaringen met Bart Rovers. Er wordt meegedacht en goed geluisterd naar de klant. Ze komen afspraken na en zijn goed bereikbaar. Echt een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Tweede keer beroep op gedaan wederom prima

Gedreven vakman,en personeel ,denken mee voor een mooi resultaat, Erg tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vakkennis, enthousiast, communicatief

Bart is enthousiast heeft hart voor het vak . Tijdens gesprek ervaar je zijn vakkennis, het meedenken. Communiceert goed, komt afspraken netjes na. Reageert snel bij vragen. Personeel werkt netjes. Mag nog wel net iets meer zelf initiatief inzitten. Bv wanneer er uitgebloeide bloemen/rozen zijn deze eruit knippen, planten die omvallen opbinden, rozenbogen vrijhouden voor doorloop maw beplanting opbinden. Het is niet alleen een een tuin bijhouden, het vraagt ook een stukje verzorging.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

top bedrijf

snel, professioneel en vooral afspraak is afspraak. Zo hoort het!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Blij met onze nieuwe tuin!

Bedankt voor de werkzaamheden aan onze tuin. Jullie hebben goed werk verricht! 2 jaar geleden hebben we dit huis gekocht, met alleen maar stoeptegels in de tuin. Terwijl wij graag een groene tuin willen. Vanaf het eerste contact met Bart is alles naar wens verlopen. Bart luisterde goed naar onze 'tuinwensen' en paste op verzoek nog wat kleine dingen aan. Het hele proces van offerte, afstemming en planning is goed verlopen. Wij zijn erg tevreden. Bart zijn mannen hebben hard gewerkt! Ze waren prettig in de omgang, beleefd, stemde iedere dag af en lieten iedere dag alles netjes achter. De tuin ligt er strak bij! Alles is netjes (en strak) afgewerkt. Kortom, tevreden klanten. Na twee weken zien we al dat het begint te groeien en bloeien. Geweldig! Wij gaan de komende jaren genieten van onze mooie tuin. Weidong en Jan

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Mooi eindresultaat, flexibel en snel.

- duidelijk verhaal en meteen concreet plan bij intakegesprek; - flexibel in het gehele traject van plan tot en met uitvoering; - snelle en duidelijke communicatie; - door snelheid soms wat kleine foutjes is offerte en plantenlijst; - bij problemen snelle oplossing.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Prima,

Bart onderhoudt de tuin. Komt volgens afspraak. Communicatie verloopt goed en efficiënt

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Prettig en vakkundig.

Bart heeft in het voortraject goed geluisterd naar de wensen die wij hadden voor onze tuin. Hij kwam daar wel telkens met eigen ideeën en voorstellen. Dat was iets wat wij als 'leken' heel prettig vonden. In de aanloop naar het aanpakken van de tuin heeft Bart telkens tijdig contact gezocht en al gauw een offerte voorgesteld zodat wij inzicht kregen in de kosten en de werkzaamheden. Dit was wederom voor ons prettig omdat dit het beeld concreter maakte en we telkens beter voor ogen kregen wat het project zou inhouden, ging kosten en opleverde. De werkzaamheden zijn efficiënt en netjes uitgevoerd. De hoveniers zijn aan het werk geweest terwijl ik en mijn vrouw aan het werk waren. Bij thuiskomst was alle puin telkens weg en alle rommel van de werkzaamheden waren opgeruimd. Bij de oplevering is onze garage en bijkeuken netjes opgeleverd met hier en daar begrijpelijk wat zand. Wij zijn hierover heel tevreden! Bart levert ons nog een boekwerk aan om de tuin te onderhouden en komt in het voorjaar terug om te kijken hoe de tuin er dan bijstaat. Dit vinden wij een fijne gedachte. Complimenten ook aan de werknemers die samen met Bart onze tuin hebben aangepakt!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Prettige partij om mee samen te werken

Grote betrokkenheid bij de projecten

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Fijne samenwerking, alles naar wens

Als je 40m+ voortuin een oerwoud is geworden, en je hebt slechts een vaag idee van een 'wens tuin'...Bart kwam langs, en dacht met me mee. Kwam met ideeën, praktische oplossingen en vervolgens een duidelijke offerte. We waren het snel samen eens, en de uitvoering is vakkundig en helemaal volgens afspraak gedaan. Heel blij met het nieuwe aangezicht van mijn voortuin en zie het team graag weer terug voor het regelmatig onderhoud van de voortuin, hagen etc.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

In het algemeen wel goed.

Helaas heb ik geen advies ontvangen omtrent de zorg van de planten. deze zou ik per mail toegestuurd krijgen. Per mail niks ontvangen. Wel enigszins mondeling uitgelegd gekregen, maar nog niet echt duidelijk voor mij welke plant wat is enz. Daarnaast had ik om een offerte gevraagd omtrent een afrastering om de plantenbakken heen. Deze netjes gekregen. Ik heb hierop gereageerd en aangegeven dat we het eigenlijk anders willen en of dat mogelijk is, helaas geen respons.

• Website* N.v.t.
  • Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Bart, en medewerkers bedankt voor het opnieuw aanleggen van onze voortuin,het resultaat is erg mooi geworden,mede door de inbreng en gedrevenheid van Bart voor het vak!!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Helaas liggen niet alle terrastegels vlak en in de juiste richting. Er zijn grote witte vlekken op de tegels gekomen (waarschijnlijk door slijpen). Deze zijn niet meer te verwijderen. (of is daar een tip voor). Kozijn van de tussendeur is beschadigd achtergelaten.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Bart Rovers heeft samen met ons in oktober de tuin aangelegd. Bart was snel, deskundig en meegaand.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Prettige ervaring om door Bart onze tuin aan te laten aanleggen. Wij hadden al een ontwerp, dat we met zijn adviezen en suggesties hebben aangepast. Goed en eerlijk advies, zou het zo weer doen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Super geleverd werk en stukken goedkoper dan in Zuid-Holland!!

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud