Ernst Baas Hoveniers heeft een hele mooie, groene tuin bij ons aangelegd!

We zijn heel tevreden met onze nieuwe tuin. We konden vertellen wat onze wensen zijn, waarna er een mooi ontwerp werd gemaakt. Nadat we de tekening hadden gekregen was er de mogelijkheid om aanpassingen te doen. De aanleg is netjes gedaan en er werd goed gecommuniceerd. Wel was het eerste ontwerp een stuk boven het aangegeven budget.

Vakkundig en professioneel aangelegd

Prettige communicatie, goede verbetersuggesties voor ons bestaande ontwerp en een mooie afwerking van de bouwkundige elementen.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg
  • Nakomen afspraken

Ernst Baas hoveniers werkt heel zorgvuldig en vakkundig, daardoor mooi resultaat!

Van ons eerste contact tot en met de oplevering van de gerenoveerde tuin zijn we blij geweest met onze keuze voor Ernst Baas Hoveniers. Bij Ernst Baas Hoveniers komen ze afspraken na, denken ze mee, werken ze netjes, zijn ze vriendelijk en flexibel.

• Nakomen afspraken

Deskundigheid en kwaliteit met als uitkomst een hele mooie tuin

Vanaf de start samen met Peter gezamenlijk aan de slag gegaan. Uitvraag is goed gedaan waar een heldere tekening uit volgde. Vervolgens in 3 weken een totale renovatie van de tuin gerealiseerd door de mannen van Baas. Gedurende deze weken meerdere aanpassingen in goed overleg kunnen doen. De deskundigheid en kwaliteit staan bij hen hoog in het vaandel alsook gezelligheid en plezier. Wij kijken er naar uit om komende jaren in de tuin te gaan zitten en te werken...;)

• Nakomen afspraken

Uiterst bekwame vakmensen met passie voor hoogwaardige kwaliteit.

Wij zijn verrast door de vakkundigheid van deze hoveniers! Er is gewerkt met prachtige materialen en er werd geen moeite gespaard om tot een overweldigend resultaat te komen. Alle lof hiervoor aan Bastiaan (en zijn team), wat een vakman! We waren op zoek naar kwaliteit en dit heeft onze verwachtingen absoluut overtroffen. Vanaf het eerste moment dat we hadden met Peter is er goed geluisterd naar onze wensen. Degelijkheid stond voorop. Dat hebben we dan ook ruimschoots gekregen. We genieten van een prachtig resultaat dat onze wensen ruimschoots overtrof.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg
  • Nakomen afspraken

Fijn contact met zowel bedrijfsleider als uitvoerend hovenier.

We wilde graag een fijne en betrouwbare hovenier die met ons mee wilde denken. Dit bedrijf is ons aangeraden door een kennis. Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering heeft Peter goed geluisterd, meegedacht en een plan ontworpen. We zijn erg blij met het eindresultaat en genieten van onze mooie tuin! We zijn dus erg tevreden en zouden deze hovenier absoluut aanraden bij anderen. De prijs viel uiteindelijk wel iets hoger uit dan ons budget. We hebben betaalt voor vakwerk en kwaliteit en dat is dan goed.

• Nakomen afspraken

Professionele organisatie met kundig en vriendelijk personeel

De medewerkers van Ernst Baas hebben voor ons een geheel nieuwe achtertuin aangelegd. Dit hebben zij naar volle tevredenheid gedaan. Het allereerste contact met Peter hebben wij als zeer plezierig ervaren. In de aanleg van de tuin hebben wij voornamelijk contact gehad met Arnout, die weet wat hij doet en voor ons gevoel ook van alles verstand had (van planten en grond tot vissen en materialen). De puntjes die we bij de oplevering nog hadden, werden door Peter netjes opgelost. Het eindresultaat mag er zijn en we zouden Ernst Baas dan ook zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg
  • Nakomen afspraken

Ingenieus designs, hoogkwaliteit producten en persoonlijke dienstverlening!

Ernst en zijn medewerkers zetten zich maximaal in om tot een uniek design te komen en alle persoonlijke wensen een plek te geven. De producten zijn allemaal van top kwaliteit en gaan jaren mee. Het hele team is goed opgeleid en klantvriendelijk. We hebben al twee keer een tuin laten ontwikkelen door Ernst en beide keren zeer tevreden!

Professionals, zeer oplossingsgericht TOP

Onze ervaring is zeer positief. Fijne mensen om mee te werken. Alles wordt iedere dag keurig opgeruimd. Ook als iets niet helemaal is zoals we wilde is dit zeer professioneel opgelost. Ik zou ze altijd aanraden. Ze zitten wel in een wat hoger segment. Maar daar ben je altijd zelf bij. Thx B en J

Topbedrijf met prachtig resultaat

Wat zijn we blij met de prachtige tuin die jullie hebben aangelegd. Het is nog mooier dan dat we in gedachten hadden. Verrassende dingen werden voorgesteld. Jullie hebben oog voor kwaliteit en esthetiek. Daarnaast was er heel plezierig contact, er werd heel goed meegedacht ook tijdens de aanleg. Kortom van A-Z verliep het heel soepel. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek naar een fijn bedrijf met prachtige resultaten.

Prachtig resultaat

Het hele proces van ontwerp tot uitvoering was best complex, omdat we geen doorsnee tuin hebben. De lijnen waren kort en de communicatie was goed. Er is hard gewerkt en het resultaat is dan ook prachtig!

Prima werk geleverd

Keurig volgens afspraak de tuin een goed aanzien gegevenk'l

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

pico bello

vorig jaar is tot mijn volle tevredenheid een gedeelte van mijn tuin door Ernst Baas op de schop genomen. Geen aarzeling dus om dit jaar het vervolg door deze hoveniers te laten uitvoeren. Inmiddels ligt de tuin er weer perfect bij. Vriendelijke medewerkers met hart voor de zaak. Gelet op het resultaat heeft mijn zoon inmiddels ook het bedrijf ingeschakeld.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Prachtig ontwerp

Een goed oog voor de aansluiting van de architectuur van het huis op het ontwerp van de tuin

• Nakomen afspraken

Prachtige volgens afspraak speciaal gemaakte grote plantanbak.

Prettig contact en goed advies gehad over het plaatsen van een mooie plantenbak op ons schoolplein en volgens afspraak netjes opgeleverd.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp
  • Nakomen afspraken

Professionele tuinaanleg met oog voor detail

Bij Ernst Baas Hoveniers vindt het proces van tuinontwerp tot aanleg en oplevering op een erg prettige, professionele manier plaats. Er is continu aandacht voor de wens van de klant. Hierbij is er oog voor detail, waarbij de klant geregeld verbaasd wordt over de nauwkeurigheid waarmee gewerkt wordt. De communicatie is uitstekend, er wordt zeer netjes gewerkt en de kwaliteit van materiaal, beplanting en arbeid is bovengemiddeld.

Er prettig en klantgericht

Vanaf het begin tot einde fijn contact gehad met het bedrijf en personeel. Ik heb een super mooi bouwwerk opgeleverd gekregen waar ik nu jarenlang van kan genieten.

• Nakomen afspraken

Fijne samenwerking met prima personeel.

Vanaf het begin tot de oplevering zijn we zeer tevreden over de contacten en het geleverde werk. Jammer, dat door personeelsgebrek de werkzaamheden niet aaneengesloten voltooid konden worden.

Top hovenier

Denken goed mee, communiceren uitstekend en leveren een mooi product. Echt een aanrader!

Vakmanschap en meedenken

Ernst Baas Hoveniers heeft onze voor- en achtertuin volledig gerenoveerd. Ook hebben ze een prachtig dakterras (houten terrras met aluminium pergola incl zonwering) aangelegd. Tot slot hebben ze de gemeenschappelijke schuur met de buren op ons verzoek in afstemming met de buren opgevijzeld. Alles hartstikke nodig en complex ivm bodemdaling. Firma Baas heeft ons geholpen met het ontwerp, de belichting en helemaal ontzorgd bij de uitvoering. Het resultaat is prachtig en past mooi bij ons huis. We zijn erg tevreden, vooral over hun vakmanschap en flexibiliteit.

Prachtige overkapping

Wij zijn erg blij dat Ernst Baas Hoveniers onze overkapping geplaatst heeft. Erg prettige werkwijze met betrouwbare hoveniers met verstand van zaken. Goede communicatie en afspraken goed nagekomen.

Deskundige samenwerking

Snel toezenden van de offerte. Keurig uitgevoerde werkzaamheden. Prettige mensen.

• Nakomen afspraken

Ik ben helemaal tevreden!

De communicatie vooraf, tijdens en achteraf was erg helder en duidelijk. Bastiaan dacht mee met onze wensen en deed zelf enkele mooie suggesties. De werkzaamheden verliepen vlot en tijdens de koffiepauzes spraken we elkaar over de vorderingen van de tuin. Als klant zag ik duidelijk het vakmanschap en de wil om de tuin te maken zoals Bastiaan het met ons bedacht had. We hadden de pech dat de storm ons hek wegblies, maar dit werd keurig hersteld. Bij de oplevering gaf Bastiaan nog tips hoe de tuin te onderhouden. Al met al ben ik heel erg tevreden, het ziet er mooi en professioneel uit!

• Nakomen afspraken

wederom zeer tevereden met de werkzaamheden. Een practhige hedera schutting.

Twee jaar geleden onze voortuin en achtertuin laten doen door Baas. Toen al zeer tevreden. Fijne mannen, beleefd, meedenkend en hard werkend. Nog steeds erg tevreden met het resultaat.Nu nog een schutting laten zetten, samen met onze buren. Wederom dezelfde ervaring als twee jaar geleden. Mooi resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • Nakomen afspraken

Ik ga de zomer in met een prachtige tuin.

Vooraf een duidelijke keuze gemaakt en dat heeft een prachtige tuin opgeleverd. De werkzaamheden werden uitgevoerd door vakkundige mensen die netjes werkten en het eindresultaat is geweldig!

Over Ernst Baas Hoveniers

Hoe kunnen we het verschil maken tussen een tuin en een bijzondere tuin? Hoe kunnen we uw buitenruimte een uniek karakter geven? Dat is de vraag die we ons elke dag stellen bij Ernst Baas Hoveniers. En het antwoord vinden we in kostbare eenvoud en de schoonheid van harmonie. Ze sieren elke tuin, vormen het geheim van een geslaagde tuininrichting.