Erg mooi resultaat, gemaakt door echte vakmensen

Onze tuin is ontzettend opgeknapt, we zijn blij met het resultaat. De medewerkers van Tim verstaan hun vak, zijn heel prettig in het contact en bovendien leuk om aan de koffie te hebben. Tim is erg betrokken en deskundig in zijn adviezen.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Geweldige tuin, wat zullen we genieten deze zomer

Nadat de tuinontwerpen klaar waren, gingen Tim en zijn team aan de gang. Tijdens het aanleggen van de tuin verliep alles erg prettig, de tuinmannen zijn allemaal zeer netjes en kundig. De tuin is heel prachtig volgens tekening gelegd en er konden nog wat kleine wijzigingen toegepast worden op het ontwerp. Zo gaaf om te zien wat het toevoegen van de beplanting en het gras kan doen! Meteen gezellig en het lijkt nu alsof het er al jaren ligt! We zien uit naar de zomer! Super bedankt Tim!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Een top bedrijf!

Tim Zilver tuinen is een top bedrijf. Zeer klantvriendelijk, mooi tuinontwerp en deskundig personeel. Ook werken ze zeer netjes en laten de boel dagelijks netjes achter. Kortom een echte aanrader.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Mooi tuinontwerp, deskundig aangelegd door harde werkers met een prachtig eindresultaat

Tim heeft een mooi tuinontwerp gemaakt en met veel zorg samen met zijn hard werkende en aardige werknemers onze tuin volledig gerenoveerd tot een prachtige tuin. Hij houdt rekening met onze wensen, maar geeft eerlijk en deskundig advies of iets wel kan of verstandig is. Wij genieten erg van onze mooie tuin!

Mooie tuinen, goede dienstverlening

Tim heeft bij ons het ontwerp en de realisatie van de voor- en achtertuin gedaan. Communicatie verliep prima. Uitvoering ook. Hard gewerkt door de mannen met een mooi resultaat!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ik ben erg blij met het resultaat!

Vanaf het begin tot het eind ben ik zeer tevreden over Tim Zilver en zijn personeel. Tim heeft oog voor detail, denkt goed mee en komt met mooie oplossingen. Een professioneel bedrijf die ik zeker kan aanraden!

Meer dan goed.

Al vanaf het eerste moment hebben wij het contact met Tim zeer prettig en professioneel ervaren. We hebben hem benaderd omdat zijn stijl ons aansprak, net even anders dan de rest. Hij wist precies vorm te geven waar we naar op zoek waren en uiteindelijk is het eindresultaat echt een kopie van het ontworpen plan geworden (nog wel mooier!). Tim dacht actief mee met ideeën/vragen en kwam met goede oplossingen. In communicatie, voorbereiding, duidelijke offertes, alles was helder. Ook de uitwerking van de tuin ging gesmeerd, we hadden er geen omkijken naar en het team was zeer behulpzaam, vakkundig en bovenal zeer netjes. We zouden Tim en zijn team zeker aanraden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

goede kwaliteit van materiaal en werkzaamheden

prettige manier van omgang, flexibele opstelling, creatieve ontwerpen, degelijke afronding, zeer tevreden dus.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Doet niet wat hij beloofd!

In het voorgesprek kwam Tim goed en deskundig over,hij wist waar hij over sprak. Offerte gevraagd aan Tim zilver en zou deze opstellen. Omdat hij eerst op vakantie zou gaan kon het een paar weken langer duren voordat we de offerte van onze voortuin kregen. We hebben nooit meer wat gehoord van Tim! Zeer slecht!

• Kwaliteit geleverde werk: N.v.t.
  • Deskundigheid personeel: N.v.t.
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Uitstekende service, goede communicatie en echt vakwerk

In onze achtertuin zijn 2 vijvers vervangen voor een grasveldje, het middengedeelte is betegeld en er is een trampoline geplaatst. We zijn erg blij met het resultaat en hebben de samenwerking met Tim Zilver en zijn personeel als erg prettig ervaring. Hardwerkende mannen die snel en vakkundig werk afleveren. Zeker een aanrader om met Tim Zilver in zee te gaan!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedrijf waar service, oog voor detail en meedenken heel hoog in het vaandel staan.

Vanaf het eerste moment hele goede ervaring gehad, zowel met Tim zelf als zijn collega’s. Er wordt goed meegedacht en de mate van detail en gedegenheid in de aanpak was voor ons de doorslaggevende factor om met Tim Zilver in zee te gaan. Niets is te gek en over alles valt te praten. Ietsje meer of juist minder, maar dan werd wel duidelijk gemaakt wat daarvan de consequentie is. Hele fijne mannen om over de vloer te hebben. Ook nadat het afgerond was met de grote werkzaamheden waren er nog wat kleine dingetjes die we toch liever anders zagen of die niet helemaal waren zoals we het verwachtten. Een belletje en het werd meteen geregeld. Zeer tevreden en ik zou iedereen die zijn tuin gaat aanpakken, een samenwerking met Tim Zilver gunnen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Professioneel, goede communicatie en vakmanschap.

We hebben Tim zo ongeveer de vrije hand gegeven met het ontwerpen van onze achtertuin. We waren erg tevreden met het ontwerp en onze wensen die daarin waren meegenomen. Tim en zijn team werken professioneel, communiceren goed en ze verstaan hun vak uitstekend. Wij zijn dan ook erg blij met het prachtige eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vakkundig advies, ontwerp en aanleg

Na vakkundig advies/ontwerp is onze tuin mooi aangelegd door Remco en Tim. Ook tijdens de werkzaamheden waren er nog wijzigingen mogelijk. Prettige samenwerking met Tim Zilver Tuinen. Het resultaat mag er zijn!

Supermooie voortuin gekregen!

Samen met Tim zijn we tot een ontwerp van onze voortuin gekomen. Deze is helemaal naar onze smaak. De werkzaamheden werden met kennis en oog voor detail uitgevoerd, ze hebben zelfs nog geprobeerd de lantaarnpaal recht te zetten ;-).

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Verstand van zaken, draaien de tuin binnen no time weer winterklaar!

Blij met de mannen van Tim Zilver Tuinen. Komen eerst langs voor een check-up , geven duidelijk advies en een kloppende offerte. Werken snel en accuraat. Aan te bevelen!

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Tim heeft goed meegedacht en met de beste oplossing gekomen voor het probleem.

• Het gaat hier om: Tuinadvies

We zijn erg tevreden met het werk van Tim Zilver Tuinen, Famile Dekker Zwaag

Vanaf het eerste gesprek tot en met de uitvoering zijn wij dik tevreden met het werk van Tim Zilver en zijn personeel. Mooi ontwerp, duidelijk, veel overleg, nazorg. Alles prima voor elkaar!! Eindresultaat mag er zijn!! Familie Dekker Zwaag

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Een fijne samenwerking van begin tot eind!

Tim wist precies welke kant wij op wilden met de Tuin. We waren er dus snel uit, nadat Tim de tekeningen aan ons had gepresenteerd. Van begin tot eind was hij bij het proces van onze tuin betrokken, de aanleg duurde 6 weken en tijdens de werkzaamheden was er altijd ruimte voor aanpassingen! Tim en zijn medewerkers kwamen zelf ook vaak met goede ideeën. We raden Tim Zilver Tuinen dan ook graag aan! Tim en zijn medewerkers geven wij 100% vertrouwen, deze mannen weten waarmee ze bezig zijn!

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Erg blij met het resultaat! We genieten nog elke dag van de tuin.

Eerste indruk van Tim was meteen goed. Hij kwam met een origineel ontwerp en begreep ons heel goed. Goede service, mooie materialen en netjes en nauwkeurig gewerkt. Communicatie ook goed. Al met al erg blij met het resultaat!

• Het gaat hier om: Tuinplannen

Professioneel bedrijf met oog voor het kleinste detail!

We zijn onder de indruk van dit bedrijf. Wat een vakmanschap, met oog voor de kleinste details. Een duidelijke offerte, goed advies en rekening houdend met onze wensen. Wij gaan voor kwaliteit en daar zit een prijskaartje aan. Bij vertrek is de tuin keurig achter gelaten aangeveegd, omgespit, draden van verlichting weg gewerkt, schutting perfect afgewerkt, zelfs de kleinste randjes zijn in kleur geverfd. Prettige en sociale medewerkers. Bij onvoorziene zaken ( kapotte regenpijp in de grond) zeer behulpzaam.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Aanrader

Tim Zilver gekozen voor de renovatie van mijn tuin. Eerste contact gaf meteen een goed gevoel. Mooi tuinontwerp ontvangen en aanpassingen / ideeën besproken. Tim en zijn team hebben vervolgens zeer goed werk geleverd. Alles is gesmeerd verlopen (inclusief torenkraan + aan/afvoer van materiaal/puin). Tim en zijn team zijn vakmensen, klantvriendelijk en staan open voor vragen en losse eventuele problemen goed op. Resultaat is verbluffend.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Tim Zilver moet z'n naam veranderen in Tim Goud

We nodigden 2 hoveniers uit om een tuinontwerp te maken. Beiden stelden ons niet teleur, maar Tims ontwerp steeg er nét bovenuit. En we hebben geen moment spijt gehad van onze keuze. Wat ons opviel - naast de klantvriendelijkheid en service - is het vakmanschap en het oog voor detail. Tim en zijn medewerkers weten gewoon waar ze mee bezig zijn, en dat zie je overal terug in onze prachtige tuin. Heb je een vraag? Zie je iets wat je anders verwachtte? Ben je bang voor een probleem? Overleg het gewoon met Tim of z'n personeel. En ze lossen het op, zonder 'ja maar'. Kortom: Tim Zilver? Nee. Tim Goud. :-) Tim, Jeroen, Remco en Leandro: bedankt voor deze droomtuin waar we ontzettend van (gaan) genieten.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Prachtige tuin gekregen, zeer goede service

Na goed vooroverleg en een goede planning is er aan onze tuin begonnen. Alles goed geregeld, gezellige werklui over de vloer/tuin. Prima uitleg over de beplanting en een goede nazorg. Al met al een dikke pluim !! Allemaal bedankt jongens. gr. Judith en Jaap

• Nakomen afspraken*

Boom gekapt. Ging super rap. Hele aardige medewerkers. Aandacht voor de omgeving en netjes gedaan.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: consument
  • Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud|Anders

Prettige manier van samenwerken, vriendelijk en deskundig.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Deskundigheid medewerker
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: consument
  • Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg|Beplanting|Tuinverlichting|(Sier)bestrating