Goed bedrijf, betrouwbaar, deskundig

Mijn terrassen zijn prachtig aangelegd, goede vaklui die er eer in leggen om goed werk af te leveren. Ook als ze nog een keertje moeten terugkomen, is er geen enkel probleem. Hulde!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Super hovenier

Zeer ervaren hoveniers en bovenal hele fijne mensen om mee te werken. Duidelijk zeer veel verstand van tuinen en oog voor mooie tuinen. Krijg veel complimenten over hoe mooi de door Lipsgroen aangelegde tuin is.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zeker aan te bevelen!

Prima advies. Heel tevreden. Vakbekwaam. Zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

goed personeel, vakkundig en professioneel. Denken zeer goed mee

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Het team van Lipsgroen heeft een prachtige natuurlijke tuin aangelegd.

Uitstekende samenwerking met de tuinontwerper in de ontwerpfase. Hij luisterde goed naar onze wensen en combineerde creativiteit met een grote deskundigheid, kennis van planten en visie. Bij de aanleg toonde het team zich deskundig, betrouwbaar, enthousiast, geïnteresseerd, flexibel en met veel oog voor onze wensen. Niet alleen veel aandacht voor de uitvoering van het ontwerp, maar ook voor een kwalitatief goede ondergrond met een natuurlijke bovenlaag. Het totaal is een natuurlijke tuin, met veel groen, veel inheemse planten, een tuin die een groot deel van het jaar prachtig in bloei staat en veel insecten, vogels, egels en andere dieren trekt. Een lust voor het oog.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Goed ontwerp en goed uitgevoerd.

Alles wat toegezegd is werd nagekomen. Veranderingen tijdens de inrichting van ons tuinbalkon, moeiteloos overgenomen. Alles bijelkaar een goede service.

Probleem uitstekend opgelost.

De palen van onze pergola waren flink aan het rotten, zodat de pergola instabiel was geworden. Ondanks dat hij er al bijna 8 jaar staat heeft Lipsgroen de palen onder garantie vervangen. Klasse!

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Fantastisch ontwerp & top uitgevoerd!

In 2021 hebben wij onze tuin door Lips Groen laten ontwerpen en aanleggen. Vanaf de eerste kennismaking was er een klik en voelde het fijn en vertrouwd. Gedurende het proces hebben we een aantal uitdagingen gehad. Mede veroorzaakt door de grote vraag (landelijk) naar materialen. Hierdoor hebben we op sommige elementen wat langer moeten wachten. De uitvoering was top! De communicatie kon soms wel iets beter. Je kan merken dat de mensen die er werken echt passie hebben voor het vak. Twan heeft bij ons de aanleg gedaan. Hij is een gepassioneerde vakidioot die al heel wat jaren met veel plezier bij hun werkt. Inmiddels is de tuin helemaal af en genieten we er volop van. Het voelt elke keer weer als een voorrecht en geluk om in de tuin te zitten of bezig te zijn.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

van ontwerp tot uitvoering, perfect met ons meegedacht en perfect uitgevoerd!

Goed meegedacht hoe we binnen het beschikbare budget een prachtige tuin met waterpartij hebben kunnen realiseren. De ontwerpfase was prettig, de uitvoering was deskundig, en er werd steeds goed gecommuniceerd bij alle keuzes die gemaakt moesten worden.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hele fijne samenwerking met Lips Groen.

Wim heeft onze wensen prachtig uitgewerkt in een schitterend ontwerp van ons voedselbos. Ook het uitzetten van het terrein en plaatsbepaling van de struiken en bomen verliep erg prettig.

Fantastisch werk geleverd

Zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf met enorm veel kennis.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

fijn , goed en kundig bedrijf

Er wordt goed geluisterd en rekening gehouden met eigen inbreng en smaak. De planten zijn van prima kwaliteit. Het personeel werkt hard en is heel kundig. Wij zijn heel tevreden.

Pragmatisch en flexibel

Voor de aanvraag was men snel en ook de uiteindelijke uitvoering ook Later hadden / hebben we wat issues daar was de reactie laat moesten zelf er achter aan gaan, dit weerhoudt ons ook van het melden van wat zaken die eigenlijk ook opgelost moeten worden De personen die kwamen werken waren behulpzaam en vriendelijk En kan mijn e-mail niet invullen [email protected]

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Prachtig resultaat na een wat moeizaam offertetraject

- Inspirerend plan - Te lang onduidelijkheid over de kosten - Zeer vakkundige aanleg - Prachtig resultaat in de eerste zomer

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Lipsgroen geeft kleur en uitstraling aan de tuin!

Wim Lips heeft voor ons een mooi plan ontworpen voor renovatie van onze tuin, passend bij onze wensen, waarbij goed geluisterd is naar onze mogelijkheden. Daarna hebben we met veel plezier samen mogen werken met Rien, een erg ervaren hovenier en David. Nu is het genieten van een mooie tuin en een kleurenpracht door het jaar heen. Wij kijken uit naar de verdere uitwerking van het vervolgplan.

Grandioos!!!!

Goede voorbereiding, goed gesprek. In overleg met onze wensen heeft Bram een mooi tuinontwerp gemaakt, wat daarna de Lips Groen met veel passie en kundigheid verwezenlijkt is. De tuin is zo mooi geworden, dat mensen bij ons aanbellen om te vragen door wie deze is aangelegd. Gewoon super mooi !!!!!!!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

gemaakte afspraken worden waar gemaakt.

Vanaf de eerste kennismaking met Lips Groen is dit hele traject prettig verlopen. Zij hebben bij ons het complete plaatje verzorgd t.w. tekening, aanleg tuin, bestrating en afrastering. Alles in 1 hand was voor ons belangrijk. Gemaakte afspraken zijn nagekomen inclusief een goede nazorg.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Behulpzaam bij het maken van keuzes. Gemotiveerde medewerkers.

Niet goedkoop. Wel tevreden over de geboden service. Het resultaat mag er zijn.

Heel goed dik tevreden

Alles was goed geregeld,duidelijke afspraken. Fijne samenwerking,prachtig resultaat. Echt een aanrader

Uitstekend ontwerp en aanleg

Wim heeft een uitstekend ontwerp gemaakt en meegedacht met ons tussentijdse wensen en veranderingen Bennie en Yvette hebben uitstekend werk geleverd bij de aanleg van de tuin Op dit moment groeit alles en het is erg mooi

Goede hoveniers

Uitgevoerde werkzaamheden zijn goed te noemen. Communicatie met planning kan beter

Een super ervaring

Klantvriendelijk, flexibel, goede prijs kwaliteit en mooi afgeleverde tuin.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Inmiddels al weer twee potentiële klanten aangeleverd!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Mooi tuinontwerp, goed aangelegd en bijzonder vriendelijke en deskundige medewerkers. Een 7 voor de kwaliteit omdat klinkers slijtageplekjes hebben (daar is nog overleg over) en een aantal planten van de lijst is vervangen door andere. Ca. 10-15 planten hebben het niet gered. Struiken en bomen zijn wel aangeslagen voor zover ik dat nu kan zien.