Heel blij met onze nieuwe tuin

Bij ons is een nieuwe steiger gebouwd, gras, borders en een zitplekje aangelegd. Het team van Jan van Gent heeft dit met veel vakmanschap gedaan. Zij gaan flexibel om met wijzigingen tijdens de aanleg. Onverwachte uitdagingen worden creatief opgelost. Daarnaast zijn zij ook nog gezellig. Wij genieten intussen van onze prachtige steiger en mooie vernieuwde tuin.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Van begin tot eind, prettige samenwerking en een fantastisch resultaat

We hebben Jan van Gent ingeschakeld voor de transformatie van zowel onze voor- als achtertuin, van het ontwerp tot aan de beplanting. Na verschillende bezoeken en gesprekken ontvingen we de eerste ontwerpen. Het team toonde flexibiliteit door snel aanpassingen door te voeren op basis van onze wensen. Toen de uitvoering eenmaal begon, werd duidelijk dat de tuin in zeer bekwame handen was. Het team bracht de tuin vlot in overeenstemming met het ontwerp en stond gedurende het hele proces open voor eventuele wijzigingen. De professionaliteit, precisie en flexibiliteit waarmee Jan van Gent en zijn team onze tuin hebben aangelegd, maken hen absoluut aan te bevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vriendelijk, vakkundig en snel; meer hadden wij niet te wensen.

Vriendelijk in het contact, goede inschatting over wat er gedaan moest worden,snel uitgevoerd en een prachtig resultaat

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

An awesome design in 2 days

Jan gave us a new back garden a few years ago, this week we had him and his team back for the front garden. From the conversation around the design, us changing our minds a couple of times and making some changes, to the actual work in the garden it has always been a pleasure. His team was friendly, polite, and kept the work area really clean. In just under 2 days the garden was emptied, dug out, new ground put in, new tiles laid and some plants from the old garden were reused, along with a selection of new plants to give us colour all through the year. 100% would reccomend!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prachtige nieuwe voor- en achtertuin, volledig naar onze professioneel vertaalde wensen.

Na een paar rondjes overleg gekomen met een mooi ontwerp, voor en achter. Patrick is heel goed in staat onze wensen te vertalen in passende oplossingen. De uitvoering is heel harmonieus verlopen, met volop ruimte voor aanvulling en aanpassing ter plekke. Snel gewerkt, afwerking met oog voor detail. En tenslotte: zeer prettig contact met alle medewerkers, die hun bijdragen hebben geleverd. Sterk aanbevolen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ik zou het iedereen aanraden

Ik heb het als volgt ervaren: Ik vond dat het contact erg lastig was. Zo werd er niet altijd (snel) gereageerd op e-mail en of telefoontjes/voicemail. Dit vond ik wel vervelend, want zo wisten wij niet wanneer de hoveniers langs zouden komen. Ook was er een verkeerde maat steen binnen gekomen voor de Borders, dit kwam door de leverancier (de maat steen was niet meer leverbaar) voor zowel.ons als de hoveniers was dit even schrikken, nu moesten er meer stenen gehaald/geleverd worden om het juiste resultaat te behalen. Voor de hoveniers een dikke 10!! Wat een aardige vrolijke mannen waren dit, heb ze iet horen klagen over het weer (best wat regen), de verkeerd geleverde stenen (zie hierboven), of de werkzaamheden! Echt een pluim voor deze mannen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Vakmanschap met een glimlach

Onze tuin zit er weer netjes uit. Alle medewerkers waren kundig, vriendelijk en beleefd. Wijzigingen konden ter plekke besproken worden waar ook goed advies werd gegeven om de tuin er nog beter en mooier uit te laten zien.

Prachtig werk

Mooie een netjes afgewerkt overkapping achtertuin en bloemenbed vootuin. Patrick denkt mee en geeft meerder opties en ideen. We zijn heel tevereden met de communicatie, echt een aanraader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp

Professionele vakmensen die graag meedenken!

Ontzettend blij met het resultaat van onze overkapping en het opfrissen van onze tuin. Jan denkt graag met je mee over wat er mogelijk is.

Zeer deskundig en klantgericht

Wij hebben Van Gent gekozen om de erfafscheiding van onze tuin te vervangen. Ook hebben ze diverse (deels zeer hoge) bomen gekapt en vervangen. De sterke kant van Van Gent is, dat ze goed luisteren en vooral ook meedenken om tot een mooi resultaat te komen. Ook de afwerking van de klus hebben ze zeer netjes uitgevoerd. Niet alleen het stukje waar de vervangingen hebben plaatsgevonden, maar ook de perken er omheen zijn in overleg van nieuwe beplanting voorzien. Na afloop alles netjes geharkt en geveegd achtergelaten. Complimenten en zeker een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Mooie tuin opgeleverd, top werk!

Een hele mooie tuin opgeleverd. Patrick was altijd behulpzaam, gaf goed advies en dacht mee met ideeën. De mannen hebben ook goed werk afgeleverd.

Vriendelijk, behulpzaam en bekwaam

Top werk geleverd door dit bedrijf, duidelijk en vlot in de communicatie. Goed geadviseerd door de hoveniers tijdens de aanleg. Creatief met oplossingen (ook ad-hoc) en een super mooi resultaat. De hele tuin komt beter tot zijn recht door de pergola en schaduwdoek, nieuwe schuur, trampoline en bestrating.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Goed advies, vriendelijke service, nette aanleg.

We hebben samen de tuin ontworpen en onze ideeen ingebracht. Daarna plan gemaakt voor de uitvoering. Allemaal heel netjes gebeurd, zeer vriendelijke sevice, blij met het resultaat!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vriendelijke gasten die weten wat ze doen.

Onder leiding van Patrick werd onze tuin een maand eerder gedaan dan verwacht. Dit was in verband met uitval van een andere klant. Wij hebben in een weekend de tuin leeggehaald, zodat de tuinmannen maandag meteen konden beginnen. Vervolgens is onze tuin in 1 week helemaal netjes gemaakt. Super vriendelijk contact en de mannen dachten constant mee over de wensen en indeling van de tuin. Super bedankt!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Fijn om mee samen te werken en denken goed mee

Erg prettige en kundige werkers. Denken goed mee en zetten hun expertise in om samen tot beslissingen te komen. Ook in het voortraject mbt offerte en wat wel en wat niet te doen. Het was ook gewoon gezellig om hen een paar dagen over de vloer of iig in de tuin te hebben : ) We zijn erg blij met het resultaat. De voortuin is mooi opgeknapt naar onze wensen. Frans en Savanna Kievitspark 38 Voorhout

Uiteindelijk kwam het goed

De gevraagde tegels bleken, op de dag van aanvang van de werkzaamheden, niet meer leverbaar, dus we moesten onze plannen adhoc bijstellen. We hadden deze informatie eerder willen horen en hebben dit als vervelend ervaren. Dankzij Patrick en zijn team is het goedgekomen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Mooi resultaat uitgevoerd door vriendelijke mensen

Onze kleine achtertuin is door de firma Jan van Gent grondig onderhanden genomen en flink vergroend. Onze wensen zijn prima meegenomen in ontwerp en uitvoering. Ook tijdens het werk konden aanpassingen zonder problemen uitgevoerd worden. Met het resultaat zijn we heel tevreden.

Vriendelijk, goed en snel

Onze tuin onderging een behoorlijke verandering. Boom en oude bestrating/bielzen eruit. Nieuwe bestrating en schuttingpalen en dat alles in 3 dagen tijd. Super~en ook heel vriendelijk/bekwaam personeel.

Flexibiliteit

In 2 weken tijd is onze patio veranderd in een strakke tuin. Uitstekend straat en timmerwerk met oog voor detail. De keuze voor de beplanting is degelijk en behoort tot de geleverde service. Kwaliteit is goed. Personeel zeer prettig in de omgang. Werkt netjes en zorgvuldig.

Heel goede vakmensen

Goed en snel gewerkt door deze 2 vakmensen mooi afgewerkt,wij zijn er heel blij mee.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Vakwerk geleverd en behulpzaam in alle fases van ons tuinproject

Wij zijn heel erg tevreden met het ontwerp en de aanleg van onze tuin door Jan van Gent en zijn team. Jan neemt ruim de tijd om alle wensen en ideeën te bespreken en heeft zelf ook goede tips qua tuinontwerp. Ook de aanleg is erg goed verlopen waarbij gedurende de aanleg steeds contact was hoe bepaalde onderdelen van de tuin nog mooier konden worden gemaakt. Onze verwachtingen zijn daarom ruimschoots overtroffen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Mooi gelegde betegelde tuin en netjes afgewerkt.

Voortuin is netjes aangelegd. We zijn hier erg tevreden over en heel blij mee. Professionele en aardige arbeiders In 1 dag aangelegd.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Super tevreden met het eindresultaat

Gedurende één week werd heel hard gewerkt met drie man sterk om te zorgen dat we een geheel nieuwe voortuin en praktische nieuwe achtertuin kregen, inclusief vervanging van schuttingen/afscheidingen. Tegels liggen (weer) mooi. Prima communicatie, alles keurig achtergelaten. Fijn!

Aardige en professionele tuinmannen

Fijne ervaring. Afspraak is afspraak en ze gaan pas weg als je tevreden bent.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Professioneel en vriendelijk

Leuke mensen, gaan pas weg als alles in orde is.