Uitstekend werk geleverd

De planning was even wat stroef in het begin waardoor het project later is begonnen dan verwacht, maar het werk wat is geleverd en de service daarbij was uitstekend. Vast team van werkers die heel erg netjes werken en ook meedenken. Als iets op de tekening niet echt uitvoerbaar is of niet logisch is dan was er gelijk overleg om te zorgen dat mijn wensen toch zo konden worden uitgevoerd. Verder was er ook ruimte voor flexibiliteit toen ik op het laatste moment toch niet iets wilde veranderen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Uitstekend hoveniersbedrijf

Na 35 jaar besloten wij tot een totale tuinrenovatie,waarvoor wij Peter Damsteeg(Teo van Horssen) hebben benaderd. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt,werd door Peter een tuinontwerp gemaakt. Na wat enkele aanpassingen en adviezen van zijn kant, besloten wij om tot uitvoering van het ontwerp over te gaan. Tevoren hadden wij de keuze van de te gebruiken materialen uitvoerig besproken. We hebben niets dan lof over de werkzaamheden,die door het professionele team van Teo van Horssen zeer nauwkeurig en netjes werden uitgevoerd. Het contact verliep gemoedelijk. Tussentijdse aanpassingen werden besproken en naar wens uitgevoerd. Niets was teveel gevraagd. Materialen werden na afloop keurig afgevoerd en omgeving werd schoon achtergelaten. Het resultaat is tot onze volle tevredenheid. Het onderhoud van de dakbomen die zijn geplaatst ,laten wij dan ook met een gerust hart aan hen over.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vakmannen voor een prachtige tuin

Dit voorjaar heeft het team van Teo van Horssen Hoveniers bij ons een prachtige tuin aangelegd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat, die ervaring willen we graag delen. Na een uitgebreide intake heeft Van Horssen een tuinontwerp gemaakt dat ons direct aan sprak: een moderne eigentijdse tuin met een mooie combinatie van gras, grassen, heesters, bomen en bloemen. Aangezien het een tuinrenovatie betrof, wilden we graag bestaande bomen en grote struiken zoveel als mogelijk behouden. Die wens kon goed ingevuld worden. De aanleg van de tuin liep ook heel soepel. Het team van Teo Van Horssen Hoveniers, als ook de ingeschakelde onderaannemers, communiceerden goed en prettig. Allemaal harde werkers met liefde voor en plezier in het vak en oog voor details. De uitvoering liep prima, exact volgens het ontwerp en conform planning, het overwegend goede weer werkte gelukkig ook mee. Eventuele vragen of aandachtspunten werden direct opgelost. Het was voor het team van Teo van Horssen Hoveniers als ook voor ons een intensieve periode, maar het resultaat mag er zijn. Ook over de service en nazorg zijn we zeer tevreden, opleverpuntjes werden snel en naar tevredenheid opgelost. Meer en minderwerk werden op een realistische manier afgewikkeld. Het moge duidelijk zijn, wij kijken terug op een fijne samenwerking en zijn zeer tevreden over het werk dat door het team van Teo van Horssen Hoveniers is verricht. Wat ons betreft een absolute aanrader! Familie Dubbeldam

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Naar volle tevredenheid de tuin laten aanleggen

Wij hebben naar wens en tevredenheid het tuinontwerp laten verzorgen door Peter Damsteeg (Teo van Horssen). De tuinaanleg zelf heeft eveneens naar volle tevredenheid plaatsgevonden. Teo van Horssen heef vakkundig en zeer vriendelijk personeel in dienst, iedere dag weer. Wij hebben het als zeer prettig ervaren dat de hoveniers stipt op tijd beginnen en die dag geen andere klussen tussendoor doen. Niets is teveel gevraagd. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Indien er dan toch een punt van verbetering genoemd moet worden: de communicatie kan wat punctueler. Ook dat bleek gelukkig bespreekbaar en daarvoor is naar wens excuses gemaakt. Kortom: een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

stipt en correct

Het is fijn samenwerken met het team van Teo van Horssen Hoveniers. Vanaf de allereerste afspraak waarbij een voorstel voor inrichting van onze tuin werd besproken t/m oplevering tuin is alles conform afspraak nagekomen. Daarnaast wordt er goed meegedacht tijdens de uitvoering. Wij zijn heel blij met het resultaat en geven met een gerust hart het onderhoud van onze tuin aan hen uithanden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Een fijn en eerlijk bedrijf waar een afspraak ook echt een afspraak is.

Van offerte tot oplevering ben ik erg tevreden, nette en hardwerkende mensen die waarmaken wat ze eerder beloofde

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Goed en professioneel bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers

Zeer goede ervaring

Uitstekende ervaring!

Vanaf het eerste gesprek, ontwerp tot de uiteindelijke start erg gemoedelijk en professioneel. Personeel zeer bekwaam en beleefd. Evt wensen worden zonder problemen overlegd en uitgevoerd. Eindresultaat is een dikke voldoende!

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Theo van Horssen: Doet wat is beloofd!

Zeer prettige ervaring. Kwaliteit, vakmanschap, meedenken, professioneel, klantgericht, gedegen advies, prettig in omgang. Bovenstaande kernwoorden omvatten onze ervaring.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Uitstekende service en vakmanschap

Theo van Horssen heeft bij ons de tuin aangelegd n.a.v. een ontwerp van Erik van Gelder (tuinarchitect). In het voortraject gaf Theo van Horssen ons al een goed en vertrouwd gevoel en dat is tijdens de uitvoering ook werkelijkheid geworden. Uitvoering wordt zonder onderbrekingen (tenzij het weer het niet toe liet) gedaan (men ging tussentijds niet naar andere projecten). Vaste mensen op ons project waarbij de eigenaar ook met enige regelmaat mee werkte. Ook wordt er erg netjes gewerkt. Goede kennis van zaken waardoor ook tijdens de aanleg van onze tuin kleine zaken nog veranderd werden (altijd pas na overleg) wat de kwaliteit en het resultaat alleen maar ten goede kwam. Na de aanleg doet Theo van Horssen ook het onderhoud. Hierdoor heeft men goed zicht hoe de ontwikkeling van de (complete) beplanting is en indien nodig nog e.e.a. wordt vervangen of aangepast. Theo van Horssen kunnen wij dan ook van harte aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Nette, harde werkers die kwaliteit afleveren

Leveren net werk af en denken graag met je mee, altijd bereikbaar voor vragen of opmerkingen en komen afspraken na. Aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Totale plaatje klopt van a t/m z

Het hele plaatje klopt. Vanaf het moment van tekening tot en met de oplevering. Tekening was in een keer raak en geheel naar onze wens. De twee hoveniers die de tuin hebben aangelegd, werkten super netjes en zorgvuldig. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Perfect Hovenirsbedrijf

Perfect Hoveniersbedrijf, denken mee en leveren uitsluitend kwaliteit. Komen de gemaakte afspraken na, en niets is te veel als er tijdens de werkzaamheden nog wijzigingen optreden. Zeer betrouwbaar en fijn om mee samen te werken.

Prima samenwerking

Prima samenwerking gehad. Deskundige mensen. het resultaat is een mooie tuin geworden die compleet voldoet aan onze verwachtingen. De prijs die gerekend wordt zal niet altijd de laagste zijn maar daar krijg je wel kwaliteit voor terug.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Heel tevreden zijn we met onze nieuwe voortuin! We hebben deze door jullie laten ontwerpen en aanleggen aan de hand van onze voorkeuren/wensen en jullie ideëen/ervaring. Het is geworden wat we wilden: een strakke, stijlvolle en onderhoudsvriendelijke voortuin! Het personeel is vriendelijk, beschaafd en werken netjes. Als we toe zijn aan een andere achtertuin, weten we waar we moeten zijn!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Op basis van een door Teo van Horssen gemaakt ontwerp zijn bij mij twee balkontuinen aangelegd. Hierbij werd alle tijd genomen voor het uitzoeken van de beplanting. De uitvoering van het ontwerp is naar tevredenheid, alle afspraken zijn nagekomen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Prima uitvoering en prettig personeel. We zijn alleen ontevreden over de communicatie rondom de tuin: er werd niet goed geluisterd naar onze wensen en slecht op vragen teruggekomen. We zaten 4 weken zonder schuur. Het hele proces duurde ruim 3 maanden ipv 3 weken. We hadden korting kunnen krijgen door de tuin in november te laten doen. Wij kozen voor snelheid en dus voor een hogere prijs. We hadden het uiteindelijk beter in november kunnen doen. Dat had ons veel geld en ergernis gescheeld. Het door jullie geplaatste hek woei om tegen 2 auto’s en de partytent woei over de schutting. Hier is erg laconiek op gereageerd. Dit heeft ons veel geld gekost. Het had fijn geweest als hier gezamenlijk actie op was ondernomen. Het was tenslotte niet onze opdracht om de poort eruit te halen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Deskundige en serieuze hoveniers.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

We hebben er echt schik aan beleefd. Keurig ontwerp, nette hardwerkende mensen. Gewoon klasse!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Naar volle tevredenheid is bij ons een prachtige tuin aangelegd. Vriendelijke, behulpzame vakmensen. Aanbevolen!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben bij ons nieuwe huis door de firma Teo van Horssen onse nieuwe tuin aan laten leggen . Het was een wei waar te de bouw van het huis schapen liepen dus moest er van onderaan bogonnen worden . Na dat we adden aangegeven war onze wensen waren heeft tuinarchitect Peter Damsteeg een prachtig ontwerp gemaakt . De hele tuin is door de mensen van van Horsen heel vakkundig aangelegd , de groten bomen en de uit de kluiten gewassen vijver zijn de blikvangers ! We kunnen haast niet wachten op het voorjaar dan moeten alle bloemen tevoorschijn komen ,maar ook daar hebben we alle vertrouwen in. Het was prettig om Teo van Horssen zaken te doen en zullen het zullen het iedereen aanraden !

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Dak en gevelbegroening

Fijn bedrijf met deskundige medewerkers hetgeen geresulteerd heeft in een mooi resultaat!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Een zeer prettige ervaring. strikt volgens het tijdschema gewerkt en heel netjes opgeleverd.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Van Horssen weet je tuinwensen heel goed te vertalen in een mooi plan. Ze zijn flexibel en snappen wat je bedoelt. Uitvoering is mooi en degelijk. Aanrader. Al 3 tuinen door hen laten aanleggen!