Super tevreden!

Recent zijn wij fantastisch geholpen door Jeroen en zijn team. Van ontwerp tot aanleg, alles heeft er toe geleid dat wij nu een geweldig eindresultaat hebben. Jeroen denkt enorm met je mee en alles is bespreekbaar! Ook de mannen die de tuin aanleggen zijn vakbekwame mensen, werken enorm precies en netjes. Ieder dag werd de tuin even opgeruimd zodat wij steeds iets nieuws mochten ontdekken. Wij genieten nu al enorm van onze tuin en willen jullie nogmaals allemaal bedanken voor de inzet en samenwerking. Ga zo door!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Beste familie Naumann, Wat een mooie beoordeling, dankjewel! Het is fijn te horen hoe enthousiast jullie zijn over het eindresultaat. Jullie bedankt voor deze leuke opdracht en het vertrouwen. Wij hebben deze opdracht met veel plezier uitgevoerd en wensen jullie enorm veel 'geniet momenten' in jullie prachtige tuin! Hartelijke groet, Team Stam Hoveniers

Zeer tevreden met mijn aankoop bij Stam Hoveniers! Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag al geleverd.

• Het gaat hier om: N.v.t.

Beste Ria, Dankjewel voor dit prachtige cijfer. Het is goed te horen dat de bestelling de volgende dag al in huis was. Wij doen er altijd alles aan om orders zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending maar blijven natuurlijk ook altijd afhankelijk van de bezorgdiensten. Bedankt voor uw bestelling en wie weet tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Stam Hoveniers

Stam Hoveniers heeft een prachtige tuin geleverd.

Wij genieten van onze nieuwe tuin. De samenwerking met Jeroen Stam is erg prettig verlopen. Goed overleg en advies gehad over tuinontwerp. De medewerkers die de tuin hebben aangelegd zijn echte vakmensen. Mooie planten voor de beplanting met op sommige plekken een verrassend effect. Wij kunnen dit Hoveniersbedrijf van harte aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Beste familie Brouwer, Hartelijk bedankt voor uw leuke reactie! Wij wensen u veel plezier toe in uw nieuwe tuin en bedankt voor de leuke opdracht. Met vriendelijke groet, Team Stam Hoveniers

Een mooi bedrijf

We werden erg leuk ontvangen, we hadden op de site een leuke bank gezien die we in het echt graag wilde zien. Tevens kregen we een leuke rondleiding. Erg mooi en mooie kwaliteit. Daarna mail contact en super snelle service en levering.

Wat een fijn bedrijf

Op zoek naar een nieuwe tuinset uitgekomen bij stam hoveniers. In een mooie en zeer sfeervolle showroom, prettig en zeer ongedwongen geholpen. 3 dagen later staat de mooie set al in onze achtertuin.

• Het gaat hier om: N.v.t.

Van mooi ontwerp tot perfecte tuin

Voor onze tuin hadden we meerdere partijen benaderd, echter was het ontwerp van Jeroen een schot in de roos. We moesten even geduld hebben, maar midden april was onze mooie tuin een feit! Modern, strak, en perfect afgewerkt. De mannen hebben keihard gewerkt, en vakwerk geleverd! Ik kan Stam Hoveniers daarom van harte aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Super bedankt voor uw mooie beoordeling! Geniet lekker van jullie tuin. Mvgr Jeroen Stam

Kundig en net personeel

Stam had onze tuin al ontworpen en aangelegd in 2015 Sinds dien diverse werkzaamheden en onderhoudswerkzaamheden verricht. Je moet er soms even op wachten maar ze komen altijd netjes hun afspraken na. Bij het personeel is veel kennis aanwezig en ze ruimen altijd netjes op. Keurig bedrijf

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Uitstekend bedrijf,goede service

Zeer vriendelijk contact gehad met jeroen stam. Communicatie verliep snel en was heel duidelijk. Bedrijf komt ook na wat er afgesproken is en personeel is ook heel vriendelijk En vakkundig Fijne ervaring gehad en ik zou stam hoveniers ook zeker aanbevelen. Mvg remco

Voor de gek gehouden

Jeroen op 02-02-2022 bij ons geweest om de tuin te bespreken. Had leuke ideeën. Binnen 10 à 14 dg konden we de offerte verwachten. Na 3 weken gemaild of hij ons niet vergeten was. Nee dat was niet, maar door de stormen had hij druk gehad. Hij ging op vakantie en 7 maart waren we de eerste die aan de beurt waren. 25 maart maar een belletje van waar de offerte bleef. Jeroen zou direct gaan kijken en sturen. Inmiddels nu 8 april en niets ontvangen. Ik denk dat hij onze tuin te klein vindt. Dat levert te weinig geld op. Vent wees eerlijk en zeg dat gewoon. Sorry we voelen ons belazerd!!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Goedemiddag, U heeft helemaal gelijk en mijn oprechte excuses. Ik heb verzuimd terug te bellen inderdaad om te zeggen wanneer de offerte zou komen. Helaas is het superdruk waardoor dit is misgegaan. Ik begrijp uw teleurstelling omdat er best een leuk idee was voorgesteld waar u enthousiast over was. Helaas is de uitwerking uitgebleven hiervan. Ik stuur u een persoonlijke e-mail om te vragen of we nog iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Jeroen Stam

Een paradijs aan huis!

We zijn zeer blij met het contact met Jeroen Stam, zijn plan en inzet en het uiteindelijke resultaat wat adembenemend mooi is geworden, zowel de tuin als mijn dak terras! Alles is echt perfect en hier gaan we zeker lang van genieten!

Super mooie tuin!

Wij hebben heel fijne ervaring met Stam hoveniers van ontwerp tot en met aanleg en oplevering. Samen na gedacht over ontwerp en de uitvoering was top! Tuinbanken werken super netjes en leveren echt top werk. Wij zijn ontzettend blij!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zeer servicegericht

Over de webshop van Stam Hoveniers met mooi aanbod ben ik zeer tevreden. Mijn vraag over een bestelling werd binnen 5 minuten al beantwoord en naar tevredenheid. Super goede service!

• Het gaat hier om: N.v.t.

Fijne zaak, goed advies !

Onze ervaring met Stam hoveniers is heel positief. Ze hebben een mooie zaak, kwaliteitsspullen en hij is bereid zijn netwerk te delen. Wij zijn erg gecharmeerd van oa de In-lite producten en zijn advies hierover. Kortom 1 van onze favoriete adressen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp

Goed geluisterd naar onze wensen

Bij het ontwerpen van onze voortuin heeft Jeroen echt goed naar onze wensen geluisterd en vertaald in een verrassend ontwerp dat rekening houdt met de mogelijkheden en onmogelijkheden van de tuin. Met dat als uitgangspunt kwam er een verrassend ontwerp dat op een deskundige en heel plezierige manier gerealiseerd is door de medewerkers van Stam Hoveniers. Heel correct in de omgang. Om begrijpelijke redenen startten de werkzaamheden iets later dan gepland, maar net op tijd voor de afgelopen mooie nazomerweek was het klaar en konden we er lekker genieten van het heerlijke weer..

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Een vakkundige hovenier met creativiteit en moderne uitstraling

Stam is een vakkundige hovenier met creativiteit. Helemaal in de stijl van nu maakt Jeroen en zijn team de mooiste dingen. Niet alleen doen wat er wordt gevraagd, maar actief meedenken over de mooiste en beste oplossing. En dat is nou precies wat wij zochten.

Zeer goed Hoveniersbedrijf

Afgelopen voorjaar is bij ons de nieuwe tuin aangelegd. Het mooie ontwerp en de uitvoering is uitstekend gedaan. De mannen die het uitgevoerd hebben zeer deskundig en vriendelijke mensen. De hele begeleiding van Jeroen is vakmanschap, vanaf de tekentafel tot aan het beplantingsplan zijn wij zeer tevreden. Top Klasse, wij zullen nog veel plezier hebben van onze tuin.

Teleurstellend!

Heeft onze tuin aangelegd, maar 2e jaar op rij lastig bereikbaar voor onderhoud en het opknappen van de tuin. Meerdere malen contact proberen te hebben over onderhoud van de tuin. Na uiteindelijk contact te hebben besloten om nieuwe planten te bestellen. Hierna getracht telefonisch contact te hebben over datum voor plaatsing van de planten. Zeer slecht bereikbaar! Eindelijk telefonisch contact, moest nakijken wanneer de planten binnen kwamen en zou spoedig terugbellen. Nooit meer iets gehoord, zelf meerdere malen gebeld, geen gehoor, ook niet teruggebeld. Wat een waardeloze hovenier! Lijkt wel van de aardbodem te zijn verdwenen. Doen nooit meer zaken met zo'n onbetrouwbare partij. Lijkt of hij niet op ondershoudsklussen zit te wachten, maar alleen voor het grote geld gaat, zo doe je geen zaken.

• Het gaat hier om: N.v.t.

Beste mevrouw Romijn, Jammer dat u teleurgesteld bent in ons bedrijf. Dit willen we graag oplossen voor u. Echter begrijpen wij het niet helemaal. U geeft op google review, social media en hier aan dat u al 2 jaar bezig bent om ons te bereiken om enkele werkzaamheden uit te laten voeren. Wij hebben e.e.a. opgezocht maar met u hebben wij geen contact gehad maar met u man. Deze heeft dit jaar een e-mail gestuurd op 8 maart en op 2 april hebben wij een voorstel gestuurd per e-mail. Daarna is er telefonisch contact geweest met uw man. Op dat moment was de beplanting nog niet beschikbaar. Dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn lijkt mij sterk want als u een voicemail achterlaat kunnen wij u terugbellen. Daarnaast is er communicatie geweest per e-mail maar daar heb ik geen reactie op mogen ontvangen. Ook zijn wij altijd open op donderdag t/m zaterdag waarbij u gewoon binnen kunt lopen in onze showroom. Kom dus gerust langs dan helpen wij u verder of stuur nog even een bevestiging per e-mail voor de opdracht. Met vriendelijke groet, Jeroen Stam

Meer dan tevreden!

We wilden bij verschillende hoveniers een plan voor onze tuin aanvragen, maar nadat Jeroen Stam bij ons geweest was wisten we eigenlijk meteen dat we onze tuin door hem wilde laten aanleggen. Zijn passie en uitstraling in combinatie met de woorden ''Ik heb het al helemaal in mijn hoofd'' nadat hij onze tuin bekeken had, gaven ons meteen zoveel vertrouwen dat hij er iets geweldigs van zou gaan maken. Het 3d ontwerp was mooi, de werkelijkheid is prachtig! De fijne manier van communicatie en zaken doen, alles veelal op basis van goed vertrouwen, vonden wij heel erg prettig. De tuin is schitterend geworden. De mannen die hem kwamen aanleggen werken super netjes en zijn erg vriendelijk en correct. Wij zijn meer dan tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Mensen die werken met passie

Jeroen heeft vanaf het eerste moment onwijs goed meegedacht me de inrichting van onze tuin. Het mooie is dat hij altijd weer dingetjes onder de aandacht weet te brengen waar je zelf gewoon niet snel over nadenkt. Als de zon zo opkomt, dan heb je in de ochtendzon in die hoek van de tuin, dan zou ik daar een zitje creëren. Zo maar een voorbeeld. De uitvoering was kort samengevat: TOP! Als je ziet dat de mensen met passie hun werk uitvoeren dan is het resultaat daar ook naar. Elke dag weer genieten we van onze geweldige tuin waarbij de verhoudingen, kleuren en verschillende bloei periodes van de planten in harmonie zijn. Mijn beide handen durf ik "in het vuur te steken" als je op zoek ben naar een mooie tuinbeleving.

Weer zeer tevreden!

We hebben een terras aan de voorzijde laten aanleggen en wat aanpassingen aan (de door Stam Hoveniers aangelegde) achtertuin. De werkzaamheden zijn tot onze volle tevredenheid en volgens afspraak uitgevoerd!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Zeer goed!

Wij hebben geruime tijd met Jeroen Stam samengewerkt omdat we een grote tuin met zwembad hebben. Jeroen kwam al snel met een prachtig ontwerp nadat wij onze smaak bij hem in zijn showroom kenbaar hebben gemaakt. Vanaf het begin was er een hele goede klik met Jeroen want hij is niet alleen heel professioneel maar je kan ook nog eens ontzettend met hem lachen! Wat wij bijzonder prettig vonden is dat Jeroen zijn afspraken altijd keurig nakwam en uiteindelijk het gehele project naar zich toetrok en de zwembadbouwer, de grondwerker en de architect perfect liet samenwerken. Dit scheelde ons heel veel tijd en stress en het eindresultaat mag er zijn, wat een prachtige tuin is het geworden! Wat ook heel fijn was is dat Jeroen hele nette jongens voor zich heeft werken die je rustig in je omgeving kan toelaten.

Vakwerk!

Na een eigen ontwerp heeft Jeroen er zijn eigen draai aan gegeven. Zoals je van hem kan verwachten. Willem en Arthur hebben perfect werk geleverd, echte vakmensen met een hart voor het vak. Alle details kloppen. Aardige en beschaafde mensen. We zijn super blij met het resultaat, laat het zonnetje maar weer komen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Eindelijk een sfeertuin!

We wilde heel erg graag sfeer in onze tuin maar vonden het ook lastig hoe we dat moesten vertalen. Jeroen heeft goed geluisterd naar onze behoeftes en hier een prachtig ontwerp voor gemaakt met een FANTASTISCH eindresultaat! Dank Willem, Arthur en Michel voor de uitvoering.

• Website*
  • Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Zeer tevreden, geweldige mensen

Ik doe al jaren zaken met Stam Hoveniers en ik blijf erg tevreden. Jeroen vertaald onze wensen in mooie ontwerpen en zijn zeer vakkundige en nette personeelsleden maken het werk af. Zowel bij aanleg als mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt.

• Website*

• Deskundigheid medewerker
  • Prijs/ kwaliteit
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: consument
  • Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Over Stam Hoveniers

Stam Hoveniers ontwerpt al meer dan dertig jaar tuinen met passie en vakmanschap, gebruikmakend van duurzame materialen. Wij creëren tuinen met klasse waarin wij uw tuinwens met onze visie vormgeven. Hierbij maakt het formaat van de tuin niet uit, wij werken van groot tot klein en we zijn trots op de kenmerkende signatuur van ons bedrijf. Uw tuin weerspiegelt uw smaak; Heerlijk loungen op uw zonneterras, barbecueën met vrienden of relaxen in uw poolhouse na een frisse duik in uw zwembad. Een tuin laat zien wie u bent en is in onze visie pas echt goed wanneer deze in harmonie is met uw huis. Wij zorgen dat de tuin een weerspiegeling is van uw smaak. Uniek tuinontwerp voor iedere omgeving; Stam Hoveniers ontwerpt tuinen in veel verschillende stijlen en aangepast op vele mogelijke functies en omgevingen. Of het nu gaat om stadstuinen, moderne tuinen, tuinen met waterpartijen, ruime landelijke tuinen of kindvriendelijke tuinen, wij ontwerpen altijd een unieke plek die past bij de locatie, de functie en uw smaak. Wij zien de tuin als een plek met een heel eigen identiteit. Kwaliteit en duurzaamheid; Stam Hoveniers ontwerpt hoogwaardige, stijlvolle tuinen van de beste duurzame materialen. U bent verzekerd van een tuin die bestand is tegen de tijd en waarin u werkelijk kunt leven. Heeft u speciale wensen omtrent duurzaamheid, neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Hovenier voor particulieren en bedrijven; Stam Hoveniers werkt voor zowel particulieren als bedrijven. Daarbij richten we ons op alle facetten van het vak: ontwerp, aanleg en onderhoud. Elke nieuwe opdracht zien wij als een uitdaging, een kans om uw wensen om te zetten in realiteit. Laat ons uw tuinwensen weten! Maak vrijblijvend een afspraak voor een oriënterend gesprek met onze ervaren vakmensen. We nemen uw wensen door en adviseren u over de mogelijkheden. Bezoek onze webshop shop.stamhoveniers voor een gevarieerd aanbod op het gebied van tuininrichting en accessoires!