Een tevreden klant, al mijn wensen zijn vervuld.

Mijn wensen waren nogal complex en door het empathische vermogen werden de werkzaamheden tot volle tevredenheid,voor de afgesproken prijs gerealiseerd.

• Het gaat hier om: Tuinadvies

Duurzaam bedrijf met prettig overleg en prima werk.

Tevoren had ik een idee over minder stenen in onze tuin. De mensen van Astrum konden mij helder vertellen waarom dit bij ons niet nodig was. Er is wel een verhoogde moestuinbak precies volgens mijn wensen gemaakt van duurzaam Accoya-hout, alsmede een bescheiden afscherming van de kliko's. Alles in goed en prettig overleg. Er is netjes gewerkt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt voor de mooie review.

Alles verliep soepel, netjes en volgens afspraak.

De werkzaamheden werden prima uitgevoerd, iedere avond werd alles weer keurig achtergelaten. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer het werk ivm het weer een dagje niet kon doorgaan. Wij zijn heel tevreden met alles!

Prachtige tuin aangelegd.

De mensen van Astrum zijn zeer professioneel.

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met jullie tuin.

Een goede, behulpzame en vriendelijke service

We zijn zeer tevreden met het werk dat Astrum Tuin en Groenprojecten voor ons heeft gedaan. Er werd snel en vakkundig gewerkt met een fantastisch resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Bedankt voor de mooie review.

Onze droom; de Duintuin gerealiseerd door vakmannen

De tuinontwerpster heeft tijdens het hele proces nauw contact gehad met Wibo, om te kijken of haar plannen ook praktisch te realiseren waren. De betrokkenheid van Wibo bij het ontwerp is terug te zien in het resultaat. Tijdens het aanleggen van de tuin (november 2022) werd er altijd eerlijk advies gegeven, met begrip voor onze eigen keuzes. Dat hebben wij erg waardevol ervaren. Toen bleek dat er nog iets niet meer naar behoren werkte en er andere kleine aanpassingen nodig waren, was het geen probleem om langs te komen en dit in goed overleg op te lossen. Wibo en zijn team zijn fijne mensen om in en om je huis te hebben. Toen ze na enkele weken er niet meer waren, nam ik plaats in onze tuin en dacht: "Wauw, we hebben nu een droomtuin. Een plaats voor ons en de kinderen te midden van het groen, inmiddels omringd door hommels, vogels, bijen en libellen. Een tuin waarvan we aan het begin niet wisten, dat dit was wat we zochten" Benieuwd naar de totale tuin? Zie bij projecten; duintuin

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt voor de mooie review. Heel veel plezier met jullie tuin.

Prima, heel plezierig

Het werken met Wybo en zijn mannen is ons heel goed bevallen. Ze werken flink door en zijn bijzonder vriendelijk en vooral: ze zijn van alle markten thuis! Ze maakten ook een hele nieuwe tuindeur en vernieuwde de grote plantenbak.

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met jullie tuin.

Van begin tot eind wordt er meegedacht.

Enthousiast team met passie voor het vak. Alles is bespreekbaar en er wordt goed meegedacht. Astrum Groen is professioneel, werkt netjes, gaat voor kwaliteit en een tevreden klant. Ik raad Astrum Groen ten zeerste aan.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt voor de mooie review, fijn dat jullie tevreden zijn. Veel plezier met de tuin.

Vriendelijk en komen deskundig over.

Uiterst vriendelijk en, voor zover wij dat kunnen beoordelen, deskundig. Voor het maken van het tuinontwerp nam Sifra alle tijd en dacht goed mee. Ook over de nazorg zijn we tevreden. Tuin is einde van het jaar gemaakt, nu is het wachten op het voorjaar/zomer om te zien hoe het er dan uitziet. Hoop dat het mogelijk is om dan nog foto's toe te voegen aan deze beoordeling. Het enige, kleine, minpuntje is de verlichting. Daar hebben wij ook niet goed over nagedacht

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Bedankt voor de review. Met betrekking tot de verlichting, hebben we contact opgenomen, en daar hebben we afspraken over gemaakt.

Een voorbeeld voor vele

Tuin aan laten pakken door Astrum Groen. Afspraak gemaakt en na bezoek van de hovenier voor een prettig gesprek al snel een offerte ondertekend. Dit was in de Corona tijd dus ze hadden het erg druk en wachttijden liepen aardig op, ca 3 kwart tot 1 jaar. Het was het wachten waard. De heren hebben fantastisch werk geleverd, we hebben een schutting en overkapping laten plaatsen. Alles gaat in goed overleg waardoor er geen verrassingen zijn achteraf. Een plank meer of minder is ook geen probleem, overal valt over te praten. Zowel de schutting als de overkapping werden met de hand gemaakt, hierdoor past hij precies in onze tuin. We zijn erg blij met het resultaat, de service, de netheid van de medewerkers en het nakomen van alle afspraken. We zouden zeker nogmaals gebruik maken van de diensten van Astrum Groen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Wij zijn heel tevreden over Astrum en het resultaat

De jongens van Astrum hebben onze tuin helemaal opnieuw aangelegd. Mooie nieuwe planten, fantastische overkapping gebouwd met tuinhaard en nieuwe bestrating. Onze tuin staat er weer mooi bij, alle dagen is het een feest om in de tuin te zitten. De jongens zijn netjes en werken hard. Kortom, wij zijn heel tevreden over Astrum en het resultaat

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Professionele aanpak en vriendelijk personeel

Wij zijn zeer tevreden en met name met hoe de lindebomen gesnoeid zijn.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Ga je voor biodivers, denk aan Astrum

Wibo en zijn team hebben onze tuin prachtig aangelegd en Wibo heeft met zijn kennis van inheemse planten ons een biodovers ecosysteem gegeven waar we heel veel plezier aan beleven.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Van verwilderd naar oase: wat een fantastische vakbekwame mensen bij Astrum!

Zo dankbaar en blij dat we, na het opvragen van diverse offertes, in zee zijn gegaan met Astrum voor het ontwerpen en renoveren van onze achtertuin. Deze vakmensen weten stuk voor stuk waar ze het over hebben. Vanaf het eerste moment voelde Wibo feilloos aan wat we bedoelden. Hij dacht met ons mee en tekende al onze wensen in een precies passend ontwerp. Hij adviseerde en verraste ons met oplossingen waar wij nooit aan gedacht hadden. Tijdens de werkzaamheden was men iedere ochtend op tijd en werd er keihard gewerkt. De werkzaamheden werden binnen de afgesproken tijd uitgevoerd; er liep dus niets uit. Men was bovendien zeer flexibel: kleine aanpassingen die wij tijdens de renovatie wilden doorvoeren, konden gewoon meegenomen worden zonder extra kosten. De communicatie verliep vlekkeloos: wanneer er zaken geleverd zouden worden of als men (door Corona) met een andere collega zou komen werken; wij werden continue op de hoogte gehouden. Momenteel genieten wij ontzettend van het vakmanschap dat Astrum heeft geleverd. We zijn meer dan dankbaar en blij met onze oase en kunnen niet wachten tot Astrum van onze voortuin net zo mooi komt maken. Kortom: wij raden Astrum ten zeerste aan!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

De schutting/poort was snel en erg goed afgewerkt opgeleverd.

We hebben door Astrum een schutting en een nieuwe poort laten zetten in onze tuin. Het was een wat lastigere klus, omdat er een bestaande schutting was die moest blijven staan, ook al was deze nogal verrot. Er was snel een mooie offerte gemaakt waarop alle details stonden die nodig waren, en de uitleg over wat wel en niet kon was helder. Er werd goed meegedacht. De klus was redelijk groot - betonnen palen, nieuwe poort, deel van de bestrating weg halen en opnieuw leggen; en alles is heel vlug en heel mooi afgewerkt opgeleverd. De schutting stond in een dag, de afwerking was in de ochtend erna klaar. Als ik ooit een nieuwe tuin klus heb zou ik zeker weer contact met Astrum opnemen.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Door Astrum Groen is een natuurlijke schutting voorzien van heidematten om onze tuin gezet en een mooie overkapping gemaakt. We zijn erg blij met het resultaat en zijn goed geholpen. Wibo heeft ons goede ideeën aan de hand gedaan. We kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen en zullen zeker weer contact opnemen wanneer er iets in onze tuin gedaan moet worden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Zeer tevreden met tuin aanleg en beplanting

Astrum Groen heeft ons geholpen met de aanleg van de voor en achtertuin (inclusief het verleggen van tuinpad, pergola balken, en plaatsing van tuin deuren). Vanaf het begin zijn er duidelijke afspraken gemaakt en er was goede communicatie gedurende hele traject. Kleine aanpassingen van werkzaamheden tijdens de aanleg waren mogelijk. Tijdens het hele traject hebben Wibo en Chris meegedacht aan stukjes van ons ontwerp waar we nog over twijfelden. Ook is er goed nagedacht over de beplanting, we kijken uit naar de volgende lente! Dank jullie wel Wibo, Chris, Anton en Tristan. We zijn heel blij met het eind resultaat.

Professioneel, ervaren en persoonlijk

De aanpak van Astrid Groen is prettig vanaf het eerste moment. Ze denken mee, ze zoeken samen oplossingen. Ze hebben veel kennis in huis en werken op een goede manier samen.

Betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk

Adrem gereageerd op onze mail om het terras opnieuw te bestraten met dichte voegen i.v.m. mierenoverlast. Direct langs geweest om de situatie in aanschouw te nemen en ons van advies te dienen. Na dat we akkoord waren met de offerte, gelijk een afspraak gemaakt om de klus te klaren. Het terras ligt er weer prima bij. Afspraken worden goed nagekomen. Nu het voorjaar afwachten of de mieren zich al dan niet door de voegen heen, naar boven bijten. Ik verwacht het niet.

Heel blij met Astrum!

Prettige mensen, heldere afspraken, goed en snel werk: kortom prima!

• Website*
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Deskundige en vriendelijke mensen

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Prettig kleinschalig bedrijf dat onze tuin mooi aangelegd heeft

Na wat vragen over meerwerk is dit naar volle tevredenheid opgelost

Eerlijk. Goede afspraken.

Doet wat er beloofd wordt. Geven duidelijk aan als het plan problemen oplevert.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Zorgvuldig, correct, attent, efficiënt en prettig in de omgang

Over de 2-3 weken dat wij Astrum ‘over de vloer’ hebben gehad, kunnen wij niet anders zeggen dan dat dit nooit als teveel voelde. Wij hebben hen hard zien werken, snel en efficiënt. Kortom een hele fijne ervaring.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg

goed werk en fijne communicatie

Fijne samenwerking en goed werk geleverd voor de aanleg van onze gehele tuin. Het is een heel mooie tuin geworden. Bij bespreken van offerte ook duidelijk input geleverd over wat wel en niet hoeft te gebeuren en impact als je bepaalde zaken wel wilt hebben. Ook suggesties over betere milieu vriendelijke materialen.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Over Astrum Tuin en Groenprojecten

Wij ontwerpen en maken particuliere - en bedrijfstuinen. Daarnaast onderhouden wij tuinen en groen. Kernwoorden hierin zijn: natuurlijk, ecologisch, groen, duurzaam, klimaatbestendig en professioneel. Astrum is een kleinschalig hoveniersbedrijf, actief binnen de stadsregio’s Den Haag, Rotterdam en Leiden. Over tuinen en groen hebben wij inmiddels een schat aan kennis opgebouwd. De hoveniers (m/v) van Astrum zijn bij uitstek groene, duurzame vakmensen die u graag het juiste advies geven. Bij Astrum zijn onderhoud en aanleg in vakbekwame handen. Breed dienstenpakket Het dienstenpakket van Astrum is breed. Wij zorgen voor zowel het onderhoud als de aanleg van tuin en groen.