Een en ander is gebeurd zoals overeengekomen.

Bedankt voor het snoeien van de conifeerhaag.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Onze voortuin en schuttingen hebben ze perfect snel deskundig conform afspraak in orde gemaakt. Heel blij mee. Aanbevelenswaardig.

Top resultaat

Harde werkers ondanks het slechte weer . Afspraken geheel nagekomen , proffesioneel !

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Betrokken jonge ondernemer die kwaliteit nastreeft

Ondanks dat er wat problemen waren zijn die na een goed opbouwend gesprek na tevredenheid opgelost. Met een jong team timmert de ondernemer volop aan de weg om zijn activiteiten goed uit te voeren en daar waar nodig extra inspanningen te leveren.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

hebben goed geluisterd naar wensen, flexibel, deskundig

Ben tevreden

Ben blij met de werkzaamheden die tot nu toe gedaan zijn. Nu afwachten wat de tuin gaat doen nu de bomen weg zijn. Begint er nu al beter uit te zien doordat de beplanting meer licht en vocht krijgen. Groeten, Ineke

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Heel erg tevrede

Jongens die hier kwamen werken waren super vriendelijk en hebben top werk geleverd!

• Het gaat hier om: Bomenonderhoud

Heel flexibel en praktisch

Sinds begin van het jaar werken we samen met Verschuren groen. De samenwerking is naast prettig als zeer flexibel en praktisch ervaren. Er is een mooie fundering gelegd voor een verdere samenwerking in 2022.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Fijne hovenier die kwaliteit levert.

Hovenier die duidelijk en goede ideëen heeft, worden ook mooi uitgevoerd. Wij zijn zeer te spreken met het resultaat. Stuiten in de tuin tegen een aantal dingetjes waar niet op was gerekend, Bart en zijn mannen hebben dit goed opgelost. Aanrader om hier je tuin te laten doen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Perfecte service en mooi resultaat

Fijn contact met gehad Bart en komt de afspraak goed na. Bij vragen snel en goed contact. Vind het heel prettig om te bellen voor meer informatie. Erg blij met de nieuwe schutting die heel strak en netjes geplaatst is. Bij kleine obstakels wordt er overlegd en denk hij goed mee. Erg fijn bedrijf die ik zeker aanbeveel!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Ik zal geen gebruik meer maken van de diensten van Verschuren Groen

Afspraken slecht nagekomen, naar zeggen van Verschuren door drukte of vergeten. Tuin aangelegd terwijl wij niet aanwezig waren. Op voorhand gevraagd of dit een probleem was, maar er werd ons verzekerd, dit geen probleem was. Het bedrijf zou de boel zelf wel nat houden. Gras sloeg slecht aan, werd niet vervangen maar bij gezaaid, daardoor kleurverschil. Steeds weer het verwijt dat er te weinig gesproeid was, terwijl dit niet het geval was. Van de aangeplante taxus zijn er 10. niet aangeslagen. Bij afspraak over onderhoudscontract werd meegedeeld dat de vervanging beter in het najaar plaats kon vinden. Na vervanging kreeg ik een rekening. Toen ik reclameerde kreeg ik te horen dat de garantietermijn verlopen was. Verschuren had de vervanging zelf uitgesteld. Bij reclame hierover wil dhr. Verschuren geen discussie hierover voeren en dreigt de planten terug te nemen. Kortom...slechte ervaring, maar goed personeel

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Enthousiast en kundig team voor een goede prijs

Gras netjes aangelegd en Mooie coniferen geleverd. Ook veel tips gegeven ondanks dat we ook veel zelf deden. Heel vriendelijk.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Goed bedrijf

Prettige en vlotte afhandeling

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Prima betrouwbaar bedrijf

Verschuren heeft een prima schutting geplaatst, vakkundig geplaatst en ze hebben alles netjes opgeruimd toen ze klaar waren!!!!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Mijn vaste tuinman. Onderhoud onze tuin netjes en vakbekwaam. Aardige personeelsleden. Alles dik in orde! Ik ben erg blij met Verschuren groen als tuinman.

• Prijs/ kwaliteit*
  • Communicatie en bereikbaarheid* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinonderhoud

Fijne dienstverlening, prachtige tuin geworden! Goede communicatie onderling! Gezellige sfeer!

Wij hadden een zeer rommelige oude tuin met veel steenpuin en doorgezaagde boomstammen van een eerder omgevallen boom. Het hekwerk was kapot en aan vervanging toe. Geen duidelijke groen borders, terras en looppaden. Bart heeft ons uitstekend geholpen door een tuin te ontwerpen. De uitvoering ging erg soepel en er was een erge gezellige sfeer. Super bedankt allemaal voor jullie vakmanschap!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

De eerste ervaring met hoveniersbedrijf Verschuren Groen uit Oudenbosch, was geweldig. Een snelle aanpak, er werd goed meegedacht over het rooien, afvoeren en weer voor een gehele nieuwe aanleg van onze voortuin! Snel, schoon opleveren van alle werkzaamheden en deskundig,aardig tuinpersoneel. Verschuren Groen is zeker een aanrader voor al je tuinwerkzaamheden. Bedankt Bart Verschuren

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Komt goed afspraken na

• Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Levert net werk en communiceert duidelijk

Verschuren Groen levert goed werk en communiceert duidelijk. Dit laatste gaf voor ons de doorslag toen we ons aan het oriënteren waren op een nieuw hoveniersbedrijf. De offerte was uitgebreid en erg gericht op veiligheid, iets wat ons aansprak.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Snel en netjes bijgewerkt en opgeruimd

Het onkruid verwijderen wordt grondig gedaan en het terrein wordt netjes/schoon opgeleverd.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Heerlijk dat ik zelf niets hoef in te plannen qua groenonderhoud.

Met Verschuren maken we al jaren afspraken om het onderhoud van onze buitenterreinen te doen op verschillende locaties. Zij plannen zelf alles in. Zij verzorgen het onderhoud wat op dat moment nodig is en voeren het afval zelf af. En de facturatie verloopt ook nog eens vlekkeloos. Afspraak is bij Verschuren Groen afspraak. Dat maakt voor mij het groen rondom onze panden "zorgeloos groen".

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Heel blij met onze nieuwe achtertuin! Snel kon het gelegd worden, goede service en blij met het eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Diverse bomen getopt en gesnoeid, een paar bomen gerooid. Alles netjes volgens afspraak in handzame stukken gezaagd en verzameld. rommel naderhand netjes opgeruimd. Prima werk geleverd!

UITSTEKEND

• Nakomen afspraken

Heel snel en netjes alles in orde gemaakt. Zeer tevreden

Over Verschuren groen

Groen in de breedste zin van het woord; niet alleen tuinen, maar ook parken, parkeerplaatsen, bermen, plantsoenen, speeltuinen en nog veel meer. Verschuren Groen uit Oudenbosch is uw partner voor alles wat onder de noemer groenvoorziening valt. In de particulieren tuin, bij bedrijven, instellingen en op openbaar terrein. We bieden u het totaalpakket, ontwerp, aanleg, onderhoud, boomverzorging en gladheidsbestrijding, en dat allen in eigen beheer door de juiste specialisten!