Fijne medewerkers die prima werk hebben geleverd.

Het werk betrof het aanbrengen van een nieuwe beschoeiing en het opnieuw bestraten van de oprit en het terras. Het werk is uitgevoerd door hard werkende medewerkers die afwijkingen in de offerte bespreken en in goed overleg oplossen. Over het geleverde werk en de tijd waarin het is uitgevoerd zijn wij zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Positief, gemotiveerde mensen

Iedereen die we op het erf hebben gehad van van der Werf zijn gemotiveerd en denken mee.

• Het gaat hier om: Bomenonderhoud

Geweldig resultaat en goede service

Groenvoorziening A.J. Van der werf B.V. heeft bij ons een nieuwe schutting geplaatst en geholpen met het meedenken en aanleggen van nieuwe beplantingen. Daarnaast hebben we prachtige sierperen in de tuin staan. Er wordt goede kwaliteit geleverd, altijd goede communicatie en de medewerkers zowel op kantoor als de hoveniers zijn zeer netjes en professioneel. Wij zijn zeer tevreden over de hulp en het resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden over ons nieuwe tuin.

Groenvoorziening heeft bij ons de tuin gedaan. De tegels zijn netjes gelegd en de witte tuinbakken met olijfbomen staan prachtig. Daarnaast is er een nieuwe schutting deur geplaatst. Groenvoorziening heeft meegedacht in onze keuze en het is uiteindelijk een prachtig resultaat geworden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Duidelijk en helder met afspraken maken.

Net en beleefde medewerkers en afspraken worden heel goed nagekomen .

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Zeer prettige en proffesionele partij met aardige mensen.

Voor de sanering van onze tuin in Lauwersoog hebben we van der Werf ingeschakeld, Op basis van tekening en omschrijving is keurige aanbieiding gemaakt. Werkzaamheden zijn conform planning uitgevoerd en ons erf troffen we tussentijds keurig opgeruimd aan. Detailoverleg ter plaatse hebben we prettig gevonden en al met al zijn we tevreden met de dienstverlening. De natuur moet nu verder het werk doen.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk personeel en prettig om werkzaam in onze tuin te hebben. Denken mee.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Echt een top bedrijf met vakmensen

In de afgelopen weken heeft Groenvoorziening A.J. van der Werff mijn tuin van niets tot een mooie tuin gemaakt. Volgens tekeningen en afspraak is alles in goede samenspraak verlopen. Ondanks het erg warme weer, bleven de stratenmakers doorwerken, echte vakmensen. De begeleiding en ondersteuning was er, en ik kon mijn ideeën goed bespreken. Alle afspraken kwamen de mannen na, en ik kan niet anders dan ze een dikke pluim geven!

Deskundig, betrouwbaar

Van der Werf kwam met nuttige suggesties gedurende een bezoek voorafgaand aan de prijsopgave. Na de gunning aan van der Werf ging het zoals afgesproken, de klus werd uitgevoerd door zeer attent en kundig personeel. Het waren simpelweg leuke dagen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Zakelijk en vaktechnisch in orde.

Goede offerte, planning, uitvoering en afwerking.

De mensen van A J van der Werf leveren vakwerk en werken super netjes

Van te voren alles besproken. Daarna een nette en duidelijke offerte gekregen. De leibomen zijn door vakmensen netjes geplaatst na de werkzaamheden werden we gebeld of alles naar tevredenheid was gegaan. Top bedrijf van Begin tot einde. .

Uitvoering tuinaanleg fantastisch.

Toppers

Ze hebben bij ons de hele tuin leeggegraven en daarna opnieuw betegeld! Alles werd geregeld en we zijn echt super tevreden. Ze werken hard en netjes

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Alles is top geregeld!

Vanaf het eerste contactmoment m.b.t de offerte heeft Groenvoorziening A.J. van der Werf B.V. alle verwachtingen waar gemaakt. De aanleg van het gevraagde is super gedaan door de medewerkers en voor ons huis absolute meerwaarde. Alle afspraken zijn correct nagekomen. Echt een AANRADER. De prijs kwaliteit verhouding is ronduit goed.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

buitengewoon tevreden

We zijn buitengewoon tevreden over de werkzaamheden de firma van der Werf.Zij hebben de renovatie van onze tuin bij onze vakantiewoning professioneel en vlot aangepakt.Het contact met de mensen verliep zeer prettig.Het eindresultaat is prachtig en geheel volgens onze wensen uitgevoerd.Het vakmanschap druipt ervan af.

Vakkundig, snel en vriendelijk

Hoewel in een drukke tijd, toch vlot "aan de beurt". Hagel en sneeuw.. dan dus wat extra koffie :). Tuin mooi geknipt en geschoren, dank.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Kwaliteit en vakmanschap voor een goede prijs.

Prima meedenken bij het ontwerpen van de tuin en blijven adviseren tijdens de werkzaamheden op een manier dat jezelf de keuzes blijft maken wat je als klant graag als eindresultaat voor ogen had. Altijd op tijd en transparant met vakmensen die tijdens en na iedere werkdag keurig en schoon werk achter laten. Vriendelijk en klantgerichte mensen aan het werk gehad met hoge motivatie om het de klant naar de zin te maken. AANRADER om te kiezen voor tuinonderhoud en renovatie !!

Vakwerk door vakmensen!

In prima sfeer worden opdrachten aangenomen en vakkundig uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Goed werk geleverd!

Goed meegedacht, handige medewerkers en mooie beplanting! Alles volgens afspraak en tijdens de koffie nog extra goede tips voor de tuin! Wij zijn erg tevreden over de aanpak en het resultaat.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*

Deskundig personeel

Goede planning en deskundig personeel die ook meedenken en adviseren.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

No nonsense

Gewoon doen wat je vraagt. Correct in de omgang en nakomen van afspraken. Kwaliteit werk is prima.

• Website* N.v.t.
  • Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Een zeer professionele organisatie met persoonlijke aandacht voor de klant

Groenvooziening Van der Werf is een zeer professionele organisatie in het groenbeheer die de persoonlijke aandacht voor- en de wensen van de klant niet uit het oog verloren zijn. In overleg is veel mogelijk en bij urgente situaties wordt er snel en vakkundig door Van der Werf gehandeld. De adviezen zijn kundig en ook hierin wordt meegedacht in het belang van de klant.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

De afgelopen jaren goede ervaring met het schoonmaken van poelen en waterbergingen binnen ecologische gebieden. Werkzaamheden uitgevoerd m.b.v. een amfibieboot (Truxor). Deskundig personeel ook wat betreft flora en fauna

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Gemeente Midden-Groningen
  • Functie: Voorman - Ecologisch beheer
  • U doet zaken met ons als: Gemeente
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: groen onderhoud

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon
  • Bedrijfsnaam: PLUS
  • Functie: Ondernemer
  • U doet zaken met ons als: bedrijf
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: groen onderhoud

Heel tevreden met het geleverde werk. Goede communicatie en prima meedenken om tot een goed resultaat te komen.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: particulier
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinrenovatie