Allure Tuinen heeft onze nieuwe tuin mooi ontworpen en goed aangelegd.

Tijdens het maken van ontwerp van onze tuin en het aanleggen ervan, heeft Allure Tuinen goed geluisterd naar onze wensen. De uitvoering is gedaan door deskundige en vriendelijke medewerkers. Alle gemaakte afspraken werden goed nagekomen. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Uitstekende tuin-renovatie

Allure tuinen heeft bij ons een tuin geleverd waar we echt enthousiast over zijn. We zijn zeer tevreden over het gehele proces. In de ontwerpfase zijn creatieve ideeën aangedragen die echt tot een beter eindresultaat hebben geleid. Het werk is netjes zorgvuldig en met hart voor het werk uitgevoerd. Als er tijdens het werk problemen voor,wamen zijn die met goede suggesties en in goed overleg opgelost. De veranda staat er prima bij. Met de aangebrachte verlichting is de tuin nu weer echt af. Eigenlijk hebben we weer een hele nieuwe tuin.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Geweldig vakwerk

Prettige mensen die zeer secuur werken en het zeer netjes achterlaten.Ben super tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Fantastisch: klantgericht, een team en in weer en wind volledige inzet!

Onze ervaring met het hele team van Allure is uitmuntend. Van voorbereiding, planning, uitvoering en afronding, tot in de details, is dit een zeer prettige samenwerking geweest. Je hoopt altijd dat je dit een keer kan meemaken met verbouwingen, werkzaamheden of anderszins, dit was dus zo! Een groot compliment aan allemaal voor hun geweldige inzet en het prachtige resultaat. Een tuin om van te dromen is echt gerealiseerd. Bedankt!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Beste Nicolette. Dank voor de mooie beoordeling. Bij dezen ook jullie nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking. Veel tuinplezier toegewenst en tot de volgende keer! Hartelijke groeten, Team Allure Tuinen.

professionele en vakkundige realisatie van ons terrasontwerp

Ons terras is op zeer professionele wijze aangelegd. Het personeel werkte netjes en was vakkundig

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Geachte heer Kelder, Veel dank voor uw mooie reactie en prachtige cijfers. Wij wensen u nogmaals veel plezier met uw nieuwe ingerichte dakterras en treffen elkaar graag weer in het voorjaar 2021 voor de begeleiding en het onderhoud. Hartelijke groet, team Allure Tuinen.

Plezierig traject met zeer hoge inspanning en professionaliteit

Zeer tevreden met alles. De tuin zit schitterend uit. Plezierig traject met zeer hoge inspanning, efficiëntie en professionaliteit. Alle medewerkers leven mee tijdens alle fases van het project, van de ontwikkeling tot de realisatie van de nieuwe tuin. Wij hebben alle vertrouw voor de nazorg.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Geachte heer en mevrouw Ménard, veel dank voor uw mooie woorden en de zeer fijne samenwerking met elkaar. Geniet van de tuin en graag tot komend voorjaar als wij het onderhoud van uw tuin weer mogen verzorgen. Hartelijke groet, Team Allure Tuinen

Superdik en helemaal goud!!

Super blij dat ik voor Allure Tuinen heb gekozen voor de renovatie van de voor en achtertuin

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Geweldig resultaat en een soepel proces

Allure Tuinen heeft het ontwerp van mijn tuin uitgevoerd en het resultaat was geweldig. Professionele en snelle uitvoering en de laatste puntjes snel afgerond. Kijk uit naar het voorjaar wanneer alles uitloopt en dichtgroeit!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Goedemorgen Bart, Dank voor de prachtige cijfers en geniet van de tuin. Op naar een groene oase! Team Allure Tuinen

Professioneel, sympathiek én meedenkend.

Onze tuin en oprit werden in de zomer van 2020 heraangelegd. We zijn bijzonder blij met het advies, de flexibiliteit, de meer dan vriendelijke contacten én het resultaat. We kunnen Allure van harte aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Beste Lies, Veel dank voor je mooie woorden en prachtige cijfers! Heel veel plezier met de nieuwe buitenruimte. Grtz team Allure Tuinen

Fijn dat Allure mijn woorden omzetten in groene daden.

Allure is al lang onze tuin verzorger. Laatst doen de Buxus vervangen moeten worden werd er geen vervanger voorgesteld maar een geheel andere invulling. Het resultaat is nu zeer goed en positief te zien.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Fijn samenwerken, denken mee en leverden toptuin op

Blij met onze keuze voor Allure. Denken goed mee om van ontwerp tot hele fijne tuin te komen. Werken netjes, zijn vriendelijk, flexibel en hebben verstand van zaken.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

fijn om een betrokken en meedenkende persoonlijke tuinier te hebben

Allure tuinen onderscheidt zich omdat i.t.t. andere tuiniersbedrijven, je een vaste tuinman toegewezen krijgt. Dat werkt heel fijn want ook met kleine dingen tussendoor kun je bij hem terecht. Daarnaast is Ron een superaardige man met kennis van zaken. Zelfs toen onze achterburen hun schutting wilde vervangen (waar wij pas laat in gekend waren) kwam Ron op zijn vrije dag even langs om advies te geven. Ook worden onverwachte issues soepel opgelost. Een aantal planten bv sloeg niet aan en werden zonder probleem vervangen. Daarnaast werd er bij de aanleg van de oprit vervuilde grond aangetroffen. De kosten voor de verwerking daarvan die wij en ook Martin niet hadden kunnen voorzien, werden gedeeld. Al met al zijn we zeer tevreden over Allure Tuinen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zeer tevreden en blij met resultaat

Mijn voortuin is gerenoveerd. Zeer tevreden over het hele proces. Bespreken ontwerp, aanleg en afwerking. Prima, rustige, hardwerkende en meedenkende medewerkers. Meedenken, precisie en netheid blinken uit.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.

Topservice en kwaliteit!

Allure heeft onze tuin volledig gerenoveerd en opnieuw aangelegd. Dit hebben ze gedaan rekening houdend met ons budget en door duurzaam om te gaan met bestaande materialen. De begeleiding, het uitvoerend werk en oplevering zijn allemaal super verlopen. Er werd constant meegedacht en de hele ervaring was erg positief.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Communicatie vooraf kan beter, maar het geleverde werk was prima

De communicatie vooraf was niet optimaal – pas na zelf bellen en/of e-mailen kwamen wij erachter dat een eerste afspraak niet en een geplande maar niet-bevestigde tweede afspraak wél doorging – maar verder niets dan lof. De twee vriendelijke medewerkers die tussen onze tuin en die van de buren een nieuwe schutting hebben geplaatst, hebben prima werk afgeleverd. Zij waren sneller klaar dan wij verwacht hadden en hebben na afloop niet alleen de rommel keurig opgeruimd, maar ook meteen nog een paar oneffenheden in de tuin bijgewerkt.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Uitzonderlijk

Een vergroeningsproject betekent voor mij met alle buren in de VVE én de uitvoerders werken aan een gemeenschappelijk doel. Dat is geen gegeven zaak. Het vraagt om goed luisteren naar elkaar en meedenken wat we nu precies willen bereiken. Je denkt dat dit automatisch gebeurt, maar het enige bewijs is als er juist over praktische problemen gesproken moet worden. Juist daar acteren de mensen van Allure fantastisch. Bereikbaar, meedenken, alternatieven aanreiken en vlot aanpakken. Kwaliteiten die ik als zeldzaam beschrijf.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Goede communicatie, nette en snelle afhandeling!

Wij zijn heel blij met het eindresultaat! De jongens hebben netjes en snel gewerkt! De tuin is super mooi geworden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Je kan je tuinaanleg gerust aan Allure Tuinen overlaten: een aanrader!

Allure Tuinen heeft mijn dakterras aangelegd met op maat gemaakte houten bakken, polyester plantenbakken, verlichting, beplanting en het plaatsen van alle tuinmeubilair en gashaard. Dit aan de hand van het ontwerp van House of Green. Mijn ervaring is zeer positief. Enorme complimenten naar het team van Allure Tuinen: ze werken zeer hard, netjes, op tijd, denken met je mee tijdens de aanleg (en pro-actief) en gaan pas weg als alles naar wens is. Kleine wijzigingen tijdens de aanleg waren geen probleem voor ze. En zelfs complimenten van mijn medebewonders in het appartementencomplex omdat tijdens de aanleg elke dag stucloper werd neer gelegd in de centrale hal en lift om alles schoon en onbeschadigd te houden! De samenwerking tussen House of Green die het ontwerp heeft gemaakt en Allure Tuinen is ook erg fijn! Je hebt er als klant geen omkijken naar. Alle overleg wordt op de achtergrond gedaan en in het ontwerp van House of Green was het beplatingsadvies van Allure Tuinen al verwerkt. Je kan je tuinaanleg en onderhoud gerust aan Allure Tuinen overlaten. Een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Zeer tevreden over het proces van ontwerp tot aanleg!

Na het ontwerp van House of Green gefinetuned te hebben, zijn de mannen van Allure aan de slag gegaan. Het zijn stuk voor stuk leuke lui en werken hard, secuur en zeer netjes. De communicatie is steeds erg helder en we werden goed meegenomen in de planning. Wij zijn kortom erg tevreden over zowel het proces als het eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Zeer kundig en betrokken bedrijf

Van begin tot eind is er samen met ons goed meegedacht over alle opties werkzaamheden enz. Hoog service gehalte en hoge inzet qua uitvoeren werkzaamheden

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Positief

Personeel prettig in de omgang, maakt een kundige indruk, service gericht. Communicatie tussen Estec en Allure tuinen kan beter. Prijs/kwaliteit: dat moet nog blijken, maar het ziet er mooi uit. Rapportcijfer: acht

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Zeer prettige samenwerking, soepele en adequate communicatie, professionals

Zie hiervoor

• Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Dit is een toptuin bedrijf!

Als je een tuin bedrijf zoekt waar alles klopt, dan ben je hier aan het goede adres, keurige mensen die waar leveren voor je geld!

Top bedrijf.

Vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering van de tuin, alleen maar positief. Het meedenken en adviseren, maar ook ruimte voor eigen inbreng. Heb het ondanks de drukte, als een gezellige periode ervaren. Goed personeel, kundig en flexibel. Zoals bv gedeelte van de planning te veranderen om op die manier een gedeelte van de tuin voor de honden langer toegankelijk te houden.

Professioneel, meedenkend en vriendelijk

Allure verzorgt al jaren het meerdere keren per jaar onderhoud aan onze tuin. Altijd correct en professioneel. Recentelijk hebben ze ook alle bestrating vervangen en delen van de tuin gerenoveerd. Fraai eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Over Allure Tuinen

Hoveniersbedrijf Allure Tuinen realiseert exclusieve, maar bovenal unieke tuinen. Uniek, omdat ieder mens nu eenmaal uniek is. Of het nu gaat om een nieuw tuinontwerp of tuinrenovatie, wij begrijpen dat uw tuin een beleving is; een rustpunt in een hectisch bestaan, de plek voor quality time met familie en vrienden, of waar u heerlijk kunt tuinieren. Met vakkennis en creativiteit creëren wij voor u een tuin waar u kunt genieten en ontspannen. Met vestigingen in Westland en Den Haag werken wij met een uitgebreid team van ervaren hoveniers en specialisten dagelijks in de regio Den Haag, Wassenaar, Leidschendam, Voorburg, Westland om iedere tuin zo uniek en persoonlijk mogelijk te maken!