Krijg veel complimenten, super mooie tuin aangelegd.

Na een creatief speels tuinontwerp gemaakt door Priscilla, zijn de hoveniers Henk en Marien aan de slag gegaan. Wat een vakbekwame, hardwerkende en zeer prettige lui in omgang. Denken met je mee, komen afspraken na en lossen probleempjes meteen op. Ook de communicatie met jou Joost verliep steeds snel en correct. De planten zijn door Maarten met zorg en enthousiasme uitgezocht. Mooi plantenplan en plantenboekje erbij is iets extra's, prima. In alle opzichten ben ik dan ook heel tevreden met het resultaat. Joost & Collega's.......TOP ! Een dikke Merci !

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Super goede service!

Wij hebben kunstgras gekocht bij Van der Asdonk. Erg behulpzaam en klantvriendelijk. Snel geleverd. Zelfs toen bleek dat wij verkeerd gemeten hadden schoot Joost ons direct te hulp. Heel erg bedankt!

• Website*
  • Kwaliteit geleverde werk* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.

Heel deskundig bedrijf

Klantgericht, samen kijken naar wensen en mogelijkheden. Het bodemonderzoek laat duidelijk zien wat je tuin nodig heeft. De hoveniers hebben vlot en netjes gewerkt, we zijn erg tevreden over het resultaat en hopen er jaren plezier van te hebben.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinrenovatie

Perfecte gras mat

Door Van der Asdonk kunstgras aan laten leggen. Gewoon super, lijkt gewoon echt. Zeker aanrader wie kunst gras zoekt.

• U kent ons van: Internet / Google

Creatief, vakbekwaam en betrouwbaar!

Onze voortuin is door VdA Hoveniers onder handen genomen. Na een eerste schouw ter plekke door Joost en Priscilla zijn we enkele malen bij hen langs geweest om de opties door te nemen. Uiteindeljk werd in prettige samenspraak tot een creatief speels ontwerp gekomen. Dat ontwerp is door de hardwerkende vakbekwame hoveniers van "Team VdA" volgens planning gerealiseerd. Tijdens de realisatie hebben zij nog suggesties aangedragen om "de puntjes op de i te zetten". Het resultaat mag er zijn: prachtig! Woning en tuin harmoniëren en de tuin is in balans. Van begin tot eind is steeds helder gecommuniceerd en werden afspraken op het afgesproken tijdstip nagekomen. Wij zijn zeer tevreden over VdA. Topbedrijf!

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk

Vakmanschap

Joost en Priscilla hebben goed geluisterd naar onze wensen. Priscilla heeft het ontwerp eigentijds uitgewerkt en Joost kwam de gedetailleerde offerte doorspreken. De vakmannen hebben het braakliggend terrein bij onze nieuwbouwwoning omgetoverd tot een geweldige (bos)tuin. De mannen zijn absoluut vakkundig en betrokken. Niets was ze teveel! We zijn heel erg blij met onze tuin en de manier waarop alles tot stand is gekomen. We hebben er van het begin tot het einde een positief gevoel over gehad. Dit hadden we zelf nooit voor elkaar gekregen. Dank jullie wel team Van der Asdonk. Martien en Marianne Meijel

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Professioneel bedrijf met échte vakmensen.

Mooi tuinontwerp tot in het detail uitgevoerd. Fijne mensen om met samen te werken. Door hun proactieve bijdrage kom je tot een mooi resultaat. Wij zijn zeer tevreden. Mart en Monique.

• U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Supermooie unieke tuin aangelegd

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met hovenier van der Asdonk. Mooi ontwerp. Heel vriendelijk en bekwaam personeel. Geslaagde renovatie van onze tuin.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Uitstekende keuze, kon niet beter

Via Marjolein Zoon ([email protected]) zijn we voor de aanleg van onze tuin in contact gekomen met Van der Asdonk Hoveniers in Meijel. Aan de hand van haar ontwerp en onze wensen heeft Joost van der Asdonk een aantal offertes opgemaakt. Al vanaf het eerste contact met Joost hadden wij er een goed gevoel over. Ook het feit dat hij met 3 offertes kwam, gebaseerd op het gebruik van materialen in diverse prijsklassen, vonden wij bijzonder. De offertes waren zeer uitgebreid en duidelijk en werden door Joost persoonlijk toegelicht. Latere ideeën en wensen konden altijd nog gerealiseerd worden. Over de uitvoering van de werkzaamheden niets dan lof. De vriendelijke hoveniers hebben het werk zeer professioneel en gedisciplineerd uitgevoerd. Elke dag werd alles keurig opgeruimd en netjes achtergelaten. Het resultaat is ernaar, een prachtige tuin waarvan we ongetwijfeld volop zullen gaan genieten.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Van begin tot eind een uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Na de eerste kennismaking met Joost en Priscilla wisten we dat we goed zaten bij dit bedrijf. Er werd geluisterd naar onze wensen en voorkeuren, deze zijn door Priscilla in het ontwerp op verassende wijze uitgewerkt. Zo hadden we het zelf nooit kunnen bedenken. Vervolgens maakten hoveniers Henk en Maikel onze verwachtingen meer dan waar. Vakkundig, betrokken en zeer gemotiveerd transformeerden zij een stuk grond tot een aantrekkelijke tuin waarin wij ons nu al thuis voelen.

Zeer professioneel en sympathiek

Van der Asdonk komt zijn afspraken na en is zeer prettig in communicatie. Gehele proces van tuinontwerp tot en met uitvoering is top verlopen. Ook de afwerking en oplevering is super netjes. Er is geen enkel verbeterpunt te verzinnen.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Top van A tot Z!

Joost en zijn team hebben erg goed werk geleverd bij het realiseren en aanleggen van onze tuin. We zijn erg blij met het resultaat!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Perfect voldaan aan onze wensen, in alle opzichten.

Een heel fijn en ervaren team om mee samen te werken. Luisteren goed naar onze wensen, adviseren, overleggen en denken mee met ons. Komen de gemaakte afspraken altijd na en werken georganiseerd, accuraat en schoon. En zeker niet onbelangrijk; het zijn gewoon aardige mensen! Onze tuin is exact geworden zoals we ons hebben voorgesteld. Joost & collega's; een dikke merci!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Helemaal top chapeau kan niet anders zeggen

Joost en zijn team heeft bij ons kunstgras gelegd borders gemaakt bomen en planten geplant uitstekend werk geleverd werken ook zeer netjes en schoon kan menig ander bedrijf nog wat van leren wij kunnen dit bedrijf zeer aanbevelen ook wat betreft vakkundigheid nakomen afspraken etc. ga zo door.

• U kent ons van: Internet / Google

top bedrijf met top gras

Joost heeft ons erg goed geholpen. Is nog eens langs geweest omdat we vragen hadden, Betrouwbare, vakkundige, hulpvaardige en vriendelijke man. We hebben Sense gras gekocht en het is niet van echt te onderscheiden. Zelfs niet toen we het op echt gras hadden gelegd. Top bedrijf met top gras

• U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* N.v.t.

Prima en netjes werk

Ons kunstgras was aan vervanging toe en na enige tijd zoeken hebben we besloten om voor Royal Grass (Sense) te gaan. We hebben het kunstgras bij Van der Asdonk gekocht. Joost is zelf bij ons ter plekke geweest om de situatie te bekijken. Netjes een gespecificeerde offerte gekregen met een duidelijke omschrijving van de werkzaamheden en kosten (aangezien we zelf ook e.e.a. wilden/konden doen). Afgelopen week is de ondergrond netjes in orde gemaakt waarna we zelf het kunstgras hebben kunnen leggen. Als service hebben we hun materialen mogen gebruiken. Dat is pas service. Omdat we niet wisten hoe hoog we het gras wilden t.o.v. het terras heeft Joost 3 opties laten zien. Het prettige van deze hovenier is dat alles netjes in overleg gaat en is het niet duidelijk, dan kun je altijd bellen. Kortom, ik zou deze hovenier zeker aanraden.

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie

Professioneel, Klantvriendelijk en hoog kwaliteiteitsniveau

Vakkundige aanpak, prettige communicatie, goede inzichten en vooral hele vriendelijke mensen. Helemaal top!

• Website* N.v.t.
  • Kwaliteit materiaal*
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Deskundigheid medewerker*
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* N.v.t.

Een absolute aanrader!

Van begin tot eind is het helemaal in orde. Erg goed advies, een fijne samenwerking, vakkundigheid, transparantie en de vriendelijkheid van het personeel zijn dingen die er voor ons zeker uitspringen. Het plantenboekje maakte het helemaal af. Kortom, we zijn uitermate tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Van a tot z PERFECT

Wij zijn meer dan content met het eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Goede service en prima personeel

Zijn erg tevreden over herinrichting en aanleg achtertuin.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg

Vanaf het eerste contact verloopt de samenwerking zeer goed. Eerst het over en weer delen van de ontwerpideeën met Joost dat op een ongedwongen manier gaat en tijdens de uitvoering het overleg over enkele in te vullen details met Henk en Michael. Hier valt op dat de mannen weten waarover ze praten. Overigens verloopt de uitvoering van het werk vanaf de eerste minuut probleemloos. Een zeer ervaren Henk die op een sympathieke manier Michael hier en daar de fijne kneepjes bijbrengt. Een genot om te zien! Het resultaat mag gezien worden! Al het werk is met zorg voor detail uitgevoerd. Er wordt ook heel netjes gewerkt en elke dag wordt er opgeruimd. Dat is een heel prettige gewaarwording. Al met al vakmannen ; geen poeha en heel erg fijn om mee te werken. Top!!!

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Die hebben we niet.

Wij waren zeer tevreden met de aanleg van een dakterras (10 jaar geleden). Na een recente verhuizing alle reden om de advisering en aanleg van ons nieuwe tuintje opnieuw in handen te geven van dit hoveniersbedrijf. Ditmaal was het projectje in handen van zoon Joost. Op alle onderdelen - van advies tot de aanleg - zijn we oop nu weer uitermate tevreden. Als vader Johan t.z.t. een stapje terug doet is het roer bij zoon Joost in goede handen. Jacqueline en Mat Janssen

• U bent voor ons: een vaste klant

Fijne samenwerking w.b. inbreng eigen idee en de uitwerking hiervan in onze voortuin.Het resultaat is geweldig en sluit goed aan bij onze verwachting. Wij zijn zeer tevreden over de nette vakkundige werkwijze en oplevering.Een dikke pluim voor Johan en Joost van der Asdonk en team.

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Deze zijn er niet!

Eerlijk advies. Goed bereikbaar. Denkt mee en komt gemaakte afspraken na. Bezoek aan de Appeltern-tuinen was leuk en leerzaam.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Mocht er in een reeks van jaren überhaupt wat mis zijn gegaan, wordt er altijd open + oplossingsgericht meegedacht en ook voor goede oplossing gezorgd.

10 jaar geleden heeft Fa. van der Asdonk onze tuin aangelegd. van een platte, kale vlakte is het hier veranderd in een Lusthof. nu staat er een appelboom plotseling slecht bij: rare plek op de stam, dor blad. NA 1 TELEFOONTJE STAAT MIJNHEER VAN DER ASDONK DEZELFDE DAG NOG OP DE STOEP VOOR GRATIS ADVIES. DÀT NOEM IK PAS SERVICE!!!

• Website N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant