Geweldige service!! Bij andere bedrijven moest ik bijna een maand wachten en hier kon ik al volgende dag geholpen worden. Auto kon ik achterlaten en volgende dag ophalen. En was ook nog eens schoon gemaakt van binnen een aangename verrassing. Zou het zeker aanraden!

Snelle prima service

In de ochtend gebeld voor een afspraak en ik kon al om 13.00 uur terecht. Ik had mijn aangeboden kopje koffie nog maar net op en toen was de ruit al gereapareerd. Zag er prima uit. Al met al heel tevreden.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en vakkundig mijn nieuwe ruit laten plaatsen Binnen een dag plek om re repareren Super toffe mensen met verstand van zaken

• Kwaliteit ruitherstel

Klant is koning dat heb ik zeker ervaren bij de vriendelijke mannen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Snel ingepland en goed uitgevoerd. Goede communicatie over de planning, uitvoering etc. Vriendelijk personeel.

Uitmuntend!

Goede service, leenauto meegekregen. Na een paar uurtjes klaar. Klantvriendelijke specialist Youssef.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Mijn ruit is zeer netjes gemaakt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Top service en super vriendelijk personeel !

• Kwaliteit ruitherstel

Goed, kundig, klantvriendelijk, professioneel. Duidelijke communicatie.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke en professionele ontvangst. Er wordt direct naar het probleem gekeken. Er wordt op korte termijn een afspraak gemaakt. Als je op de reparatie wilt wachten is er een werkplek beschikbaar, anders vervangend vervoer.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Prettig en snel

Een klein putje is in een half uurtje gerepareerd door de vriendelijke mensen van 123ruit.

Vriendelijk & professioneel!

De reparatie betrof de vervanging van de voorruit van mijn Hymer integraal camper uit 2002. Een grote, niet alledaagse ruit, maar na levering vlot en professioneel gerepareerd, met als bonus een fijne elektrische leenauto!

• Kwaliteit ruitherstel

Snel, prima en vakkundig geholpen.

Prima ervaring en zeer snel geholpen,

Top!!

Super snelle service, aardige mensen en er werd heel lief telkens drinken aangeboden. Mijn ruit was binnen 50 min vervangen

• Kwaliteit ruitherstel

top en geweldig vriendelijk en goede service.

Vriendelijk personeel. goede service nette zaak geweldig geholpen en super snel.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Werd snel geholpen. Kon meteen een afspraak maken en dezelfde week nog terecht. Netjes gewerkt, geen rommel in de auto achteraf. Top service!

professioneel en netjes

Prima service, netjes en professioneel

• Kwaliteit ruitherstel

Zie de punten van beoordeling

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Super goed geholpen

ik ben door de eigenaar geholpen. Ik was er rond 16:35 en om 17:15 was ik weer klaar. Hij was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Kwaliteit ruitherstel

Goed gespecialiseerd personeel niks aan veranderen goed concept

Zeer prettig ervaren. Snel gereageerd terugkoppeling informatie snelle hulp ik zeg 123 ruit.nl

Geweldige service

Snelle afspraak kunnen maken. Vriendelijke ontvangst. Super snel klus geklaard. Zelfs werd de auto uitgestofzuigd. En na afloop goede uitleg over wat er was gebeurd. Super bedrijf.

Over 123RUIT.nl - Autoglas010

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoglas010 onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Rotterdam. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoglas010.

Over 123RUIT.nl