Perfekt geregeld.

Perfekt geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Een bedrijf die alle zorgen na een auto inbraak wegneemt.

Nadat ik de ingeslagen ruit bij mijn auto gezien had, en contact met mijn verzekeringsmij heb gehad kon ik direct bij Autoglas010 terecht voor een noodoplossing. Uiterst vakkundig gedaan. Nadat de nieuwe ruit gearriveerd was ben ik gelijk geholpen. Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Zeer goede service

Zeer goede service! Leen auto stond klaar. Al met al top

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service. Klaar terwijl je wacht. Ik kan het iedereen aanraden.

Klantvriendelijk !

Aangezien ik op de Veluwe was en mijn auto in Rotterdam, was het meedenken heel fijn. De auto is opgehaald op vrijdag en maandag was t al klaar.

All in all perfect

Nothing to complain. Good result in fixing, quick and friendly. Good ambiance in waiting area. And the booking via phone was easy going.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snelle afhandeling en prettig contact

Service is uitstekend.

Goed bereikbaar, ik kon snel terecht. De service en na zorg was duidelijk en meer dan prima.

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend en snel geholpen aan me schade !

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Keurig en snel geholpen

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Beste bedrijf van Zuid-Holland 1 snel 2 vakkundig 3 netjes 4 bedrijf regelt alles van A t/m Z

Top bedrijf

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

goed geholpen

goed geholpen, wel plakstrips op ruit auto bij retour: ga ervan uit dat er geen regenoverlast is

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

Prima ervaring. Werd netjes uitgelegd wat opties waren voor reparatie ivm lastige schade

uitermate tevreden

zeer tevreden

Vriendelijk en snel!

Heel vriendelijk ontvangen, comfortabele wachtruimte en snel geholpen!

Nette en vriendelijk service

Contact verliep goed, zowel telefonisch als op de vestiging.

• Kwaliteit ruitherstel

Nuchter, snel, eerlijk. gewoon goed.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer fijn bedrijf om langs te gaan bij ruitschade

Zeer klantvriendelijk en meedenkend om de afspraak zo goed mogelijk in te plannen. Op locatie ook de mogelijkheid om onder het genot van koffie te wachten op de reparatie / vervanging.

Prettig,snel en vakkundig geholpen

Tevreden

Geweldige zaak

Snel aan de beurt en een goede service

Snel en vriendelijk

We hadden snel een afspraak. Vriendelijk ontvangst en vlot klaar. Na afloop duidelijke uitleg.

prettige communicatie en goed geholpen

prettige communicatie en goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Uitstekend snel en professioneel!

Ik bel voor een afspraak en volgende ochtend kon ik al mn auto brengen om mijn voorruit te vervangen en kreeg mn auto na een paar uur al terug. Wel knap dat zij zo snel een nieuwe voorruit konden vinden voor een infiniti fx35 dat niet eens in europa werd verkocht en was 1 op 1 het zelfde met blauwe kleur aan de boven kant.. Geen 5 maar 10 sterren voor deze bedrijf!

Snelle en effectieve service

Steen tegen ruit gehad. Kon snel terecht bij Autoglas010. Heeft glasschade met harsinjectie snel en goed weggewerkt. Daarnaast terecht goed gewezen op vergoeding door onze autoverzekering.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snelle afspraak. Heel goed advies. Prachtige ontvangst en wachtruimte en snelle reparatie.

Boezembocht 26 F

3034 KA Rotterdam

Over 123RUIT.nl - Autoglas010

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoglas010 onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Rotterdam. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoglas010.

Over 123RUIT.nl