Filters

10

Prima service

Heel goed geholpen. Duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Keurig en vriendelijk geholpen.

Keurig en correct geholpen. Erg klantvriendelijk gehandeld door de heren van de GlasGarage. De problemen zijn verholpen en de werkzaamheden keurig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: En tussenkomst verzekeringsmaatschappij
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Respectvolle, vriendelijke en zorgvuldige dienstverlening.

Kan er positief op terug kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super resultaat tegen een scherpe prijs

Wij hebben bij onze auto een behoorlijke steenslagpit in het voorraam laten repareren. Het resultaat is ongelofelijk mooi en het kost maar een fractie tov een nieuw raam. Wij raden iedereen dit bedrijf aan. Edwin de Haan

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: Kennis van ons was daar ook al geweest
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Kennis geraadpleegd
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: Gewoon goedkoop en professioneel
9

supersnel en ze houden je goed op de hoogte

duidelijke afspraken, supersnel en ze houden je goed op de hoogte

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Prima

Mijn ruit moest vervangen worden. Via de verzekeringen kon ik kiezen uit 5bedrijven .glasgarage gekozen omdat mijn goede ervaringen er mee had. Prima ontvangst ik kon wachten in de koffie ruimte was veel te vroeg voor mijn afspraak maar beginnen er aan tien het hun uitkwam prima .afhandeling en uitleg correct aanrader bij ruitschade .ga het doorgeven in onze vrienden kring Anna

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: Anneke Berkel
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... Anneke Berkel
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Anneke Berkel
10

Snel en vakkundig geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Heel netjes geholpen

Helemaal prima Mooi goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Nvt
  • Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... Nvt
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: Nvt
10

Netjes en vriendelijk geholpen, precies zoals afgesproken

Voor mijn camper werd een voorruit met ingebouwde verwarmingsdraden vervangen waarbij ook de plisségordijnen gedemonteerd zijn en netjes herplaatst werden. Over ontvangst en behandeling niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: aanbevolen door vakman
10

Gewoon in orde

Gewoon in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Door geknungel bij Carglass in Venlo gaan googelen
10

Gewoon top

Richard is een uitermate zorgvuldige en vakkundige vakman op wie je altijd een beroep kunt doen. Zo waren de strips na het plaatsen van een nieuwe ruit losgegaan. Ik kon gewoon terugkomen en alles is top geregeld. Voorbeeldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... contact opgenomen met de glasgarage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... GlasGarage Apeldoorn gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zie hier onder

Mijn ervaring met deze glasgarage is super. Vlotte bediening en afhandeling. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: werd aangeraden
10

Was snel

Was goed gebleven

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Werkelijk waar uitstekend.

Een roofvogel die uit de berm omhoog kwam vliegen belanndde uit het niets op de voorruit. Deze was dusdanig geraakt dat er niets meer te repareren was. Dit ongeluk gebeurde op zaterdag. Maandagochtend belde ik of ik geholpen kon worden. Richard heeft de ruit onmiddellijk besteld en dinsdag om half 2 was alles voortreffelijk geregeld. Van harte aanbevolen dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: een collega bij een ander garagebedrijf heeft de Glasgarage aanbevolen i.v.m. een reparatie van de airco. Die is ook voorbeeldig gedaan.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Top snelle actie.

Vervanging voorruit. 8.00 uur s,morgens bellen. 8.30 uur iemand op de stoep. Auto is later opgehaald volgende ochtend weer gereed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed en snel afgrhandeld

Prettige mensen en waar ik zelfs op zondag mijn sleutels kon inleveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima geholpen

Ik kwam naar de garage om de voorruit van mijn auto te laten slijpen. Na inspectie van de monteur bleek dat er zoveel steenslag op de ruit aanwezig was, dat slijpen geen optie was. Na overleg met de verzekeringsmaatschappij door de monteur/monteur heeft de maatschappij toestemming gegeven de ruit te vervangen voor nieuw. Dat is ook na 2dagen gebeurd en met volle tevredenheid. Ik ben prima te woord gestaan en behandeld met koffie na keuze. K.Comello

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Slijpen van de voorruit
10

Irritante strepen op voorruit succesvol laten polijsten!

Half januari 2020 ruitenwisser vervangen, maar zag het te verwijderen beschermplastic op het rubber over het hoofd. Ruitenwissers aangezet met als treurig resultaat in zonlicht zichtbare en zeer irritante strepen op de voorruit. Gegoogeld en bij Glasgarage in Apeldoorn terecht gekomen voor het polijsten. Duurde een kleine 2 uur, maar het resultaat was perfect. Dus geen dure voorruit hoeven te vervangen. Dit is in NL het enige bedrijf die zo'n machine heeft. Kijk op: https://youtu.be/oBFQcFYIRbs

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Unieke machine alleen in Apeldoorn
10

Zeer net werk!

GlasGarage Apeldoorn verving onze voorruit. Het gebeurt erg netjes en als klant mag je gewoon meekijken! Super!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snelle planning van ruitvervanging

Een sterretje met scheur aan de zijkant van de ruit hebben ze geprobeerd te repareren met hars, deze was alleen te dicht bij de rand om niet verder uit te scheuren door de ingespoten hars. Ik kreeg het advies de ruit te laten vervangen en kon direct de volgende week op mijn gekozen tijdstip terecht. Tijdens die afspraak kon ik mooi daar op locatie verder werken op de wifi die beschikbaar is voor klanten. Ze hebben na het sturen van een kopie van de groene kaart ook alle contact met de verzekeraar geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Voorruit snel vervangen.

Mijn voorruit is binnen één dag vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk:
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk:
10

Snel, attent

Vlot een afspraak kunnen maken (ondanks de kerstdagen de dagen erna) voor een barst in de voorruit. Leenfiets gekregen in de tussentijd. Omdat het regende werd ik de volgende dag opgehaald met een busje en kon de fiets achterin. Attent personeel en klus was snel klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Nvt
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: Nvt
10

Gedreven ervaren vriendelijke monteurs

Vriendelijke monteur die hun vak verstaan

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed werk geleverd

Vriendelijke mensen werken snel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Kraaienweg 30 B

7331 HZ Apeldoorn

055 533 1159

[email protected]

Over Autoruitservice Apeldoorn

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoruitservice Apeldoorn onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Apeldoorn. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoruitservice Apeldoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.