Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zij hebben zelfs mijn auto gestofzuigd. Heel leuk.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Ik had een verkeerd nummer gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Door mijn verzekeringsmaatschapij
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg door de monteur. Hele nette service, complimenten voor hem! (Heemskerk 10-10 10.15u)

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Keuze lease maatschappij
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Netjes te woord gestaan, kundig, vriendelijk stipt op tijd en keurig werk en uitleg over de nazirg Zoals het hoort

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Via verzekering en tankpas
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk, goede service en eerlijk!

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Een leenauto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aardige mensen goede uitleg. Vakbekwaam voor zover ik dat kan controleren.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Door verzekeringsmaatschappij
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle service, op locatie (mijn werk)

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Keuze van de lease, zie hierboven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle service, op locatie (mijn werk)

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Keuze van de lease, zie hierboven
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ervaring was zeer prettig, ontzettend snel en kundig geholpen en alles op een zeer korte termijn. Ik kreeg zelfs een inhoudelijke uieg over wat er gedaan werd, werd erg gewaardeerd. Zeer zeker aanrader voor glasreparatie.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

keurig geholpen leenauto!

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Makkelijk, vriendelijk, vakkundig.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Stond bij mijn verzekering aanbevolen en jullie komen aan huis
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ze hebben geweldig werk verricht

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Komen afspraak na in tijd. Geven uitstekende uitleg indien gevraagd.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In het weekend voordat we op vakantie gaan nog een barst in de ruit. Meteen gebeld en kon maandagochtend om 10.00 terecht om hem te laten vervangen zodat wij met een heel ruit de vakantie in kunnen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Licht verbijsterd dat ik dezelfde dag voor reparatie van een sterretje langs kon komen, goed bereikbaar en zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat mij het meest was opgevallen was de vriendelijkheid en service van de medewerker een aanwinst wat vele bedrijven missen.Zal zeer zeker bij collega's dit bedrijf aanbevelen voor de service en prijs.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Hey telf.contact was bijzonder aangenaam
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zocht snelheid inverband dat mijn voorraam kapot was. Dit was snel geregeld en goed. Mocht ik ooit weer wat krijgen ga ik zeker terug bij hun.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Via mijn verzekering
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zat bij een ander bedrijf in het pand. Was niet te vinden. 3x langsgereden.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Verzekering heeft deze voorgeschreven.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top service, alles was super snel geregeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zeer service gericht bedrijf, klanttevredenheid is duidelijk top prio andere auto glasbedrijven, vooral carglass kunnen hier voorlopig niet aan tippen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: gevraagd aan BMW dealer amsterdam zuidoost
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima service . Auto weer spic en span terug. En duidelijke afspraken.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Via Multilease
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

méér dan een 10

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs

Bedrijfsgegevens

Keienbergweg 37

1101 EX Amsterdam

020 636 7994

[email protected]

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.