Vriendelijke adviseur die goed meedenkt en ons uitstekend heeft geholpen. Wij hebben Marc als deskundig, duidelijk en zeer behulpzaam ervaren, erg fijn!
Een waarschuwing voor iedereen die met Marc wil starten. Mijn aanraden: doet het alsjeblieft niet. Marc wist vanaf het begin niet waarmee hij bezig was of hij loog en heeft tot nu toe geen een enkele correcte berekening gestuurd. Geen een van zijn eigen berekeningen werden geaccepteerd door de hypotheekverstekkers. Blijft keer op keer documenten opvragen die al gestuurd zijn. Uiteindelijk krijg je een asociale mail met: Kevin, STOP met alles dubbel sturen!! MARC, waarom vraag je keer op keer voor dezelfde documenten?? Als je je eigen administratie op orde zou hebben, dan zag je al lang dat deze documenten binnen zijn. Uiteindelijk, in plaats van 5000 euro eigen inleg moesten wij 8500 euro inleggen en heb ik op zijn advies 3250 euro op een studieschuld afgelost. Wederom incorrecte informatie. Geld dat ik door zijn aanraden kwijt ben. Deze week besloot hij zelf te stoppen, terwijl wij zelf nog vroegen wat wij alsnog konden doen om de hypotheek rond te krijgen. we gingen altijd mee met zijn verzoeken om meer geld. Inmiddels eist hij 1500 euro voor zijn eigen foute berekeningen. Hij geeft alleen maar verkeerd advies, stopt zelf en wil hiervoor betaald krijgen. Hij verschuilt zich nu achter dat het geen resultaatovereenkomst is, maar een inspanningsovereenkomst. Welke inspanning? Je snapt zelf niet welke informatie je geeft? Inspanning voor wat incorrecte info te geven? Tip: Bespaar jezelf als maanden met stress en verkeerde info. Doe het niet. Hij snapt het echt niet. Waarschijnlijk komt er weer een politiek correct antwoord op ook deze slechte recensie. Marc, bespaar jezelf de schaamte en mail ons eindelijk eens terug dat je jouw fouten inziet en de rekening kwijtscheld. Waarvoor wil je betaald worden? Slecht en verkeerd advies? Met een rekening sturen beken je alleen maar dat je geld vraagt voor foute berekeningen. We zijn door jouw schuld verkeerd voorgelicht en hebben akkoord op een huis gegeven dat nooit was gelukt. Ook de verkoper wil maatregelen nemen.
Om te beginnen, ik begrijp dat u niet blij bent dat de hypotheek niet is rondgekomen. U weet dat ik er alles aan heb gedaan om deze wel rond te krijgen. Helaas heb ik meerdere keren onjuiste c.q. incomplete info van u mogen ontvangen over o.a. uw dienstverband en het jaarinkomen. Om die reden werd door de bank elke keer een nieuwe berekening gemaakt waardoor er telkens minder geleend kon worden. Ik heb daardoor elke keer mijn advies en de berekeningen moeten aanpassen waardoor ik veel extra tijd in uw situatie heb gestopt. Toch heb ik mijn Advies Fee verlaagd voor u. Ik wens u veel woonplezier in de toekomst.
Sinds dat wij in 2014 in contact zijn gekomen met Marc Roosenboom is hij en zijn team onze financiële adviseurs. Als wij vragen hebben is het letterlijk “niet hellen, Marc Roosenboom bellen” (Limburgse uitdrukking). Bij Marc Roosenboom staat niet het verdienen op de eerste plaats maar de mensen, Marc gaat net iets verder waar andere adviseurs stoppen op vast lopen. Wij kunnen ons geen betere adviseur wensen en doen dan ook graag zaken met hen. Als er een 11 gegeven kan worden dan is hij zeker voor Marc Roosenboom en zijn team.
Erg goed geholpen door meneer Rosenboom. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Alle opties werden besproken en er werd advies gegeven over wat de beste en meest realistische optie zou zijn. Naast de hypotheek werden ook alle bijkomende zaken besproken, dit was erg fijn! Meneer Rosenboom was altijd beschikbaar voor vragen en uitleg.
Goed eerste contact en vervolgafspraak op kantoor. Deskundige, vriendelijke benadering en afhandeling door Marc Rozenboom! Een aanrader.
Komen afspraak netjes na
Dhr. Rosenboom is al een tijdje onze adviseur. Altijd prima werk, zeer tevreden.
Gelijk na mijn aanvraag werd een afspraak gemaakt en hebben wij op afstand om tafel gezeten. Na enige voorbereiding van mijn kant uit werd het advies deskundig en duidelijk uitgelegd.
Een uur geleden onze zaak bij de notaris afgerond. Fouten, slordigheden, te weinig of geen informatie. Teveel informatie via de telefoon, waarvan ik het meeste na het telefoongesprek weer vergeten was. Dit aangegeven en gevraagd of de info via mail kon worden verstuurd, wat niet gebeurde. Al met al zeer ontevreden en dan voor zo'n belachelijk hoog bedrag! Blij dat het is afgerond.
Wat vervelend om te horen dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Uw zaak was zeer complex, uw eerste adviseur kwam er niet uit en daarom bent u naar mij gekomen. Ik heb mijn uiterste best gedaan om de aanvraag rond te krijgen, daar ging echter meer tijd dan normaal in zitten. Gelukkig is het helemaal rond gekomen. Ik kan mij voorstellen dat een dergelijk complexe zaak door u niet als complex gezien wordt, omdat het een gering hypotheekbedrag betrof. Helaas maakte dat voor de hoeveelheid werk niks uit. Dit betekent ook dat u een zeer concurrerend tarief voor mijn advies hebt betaald. Ik ben u in elk geval graag van dienst geweest!
Helder oriënterend gesprek
Ik persoonlijk vond het erg jammer dat jullie werknemer het zo moeilijk vond om beide personen in het gesprek te betrekken. Denk dat het een kleine moeite was geweest om in meervoud te praten en niet constant in enkelvoud. Dit aangezien wij als koppel voor een hypotheek aan het kijken waren en niet één persoon! De mail die vervolgens gestuurd werd bevestigde dit toen de mail aan één persoon gestuurd werd en de andere persoon in een kopie werd toegevoegd. Verder op het laatste een erg rare opmerking. Toen ik vroeg waarom het gesprek digitaal was kreeg ik als antwoord dat er op kantoor geen airco was en er daarom vanuit thuis gewerkt werd. Al met al erg teleurstellend.
Beste klant, dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring mbt ons gesprek door te geven. Wat vervelend dat u ons gesprek zo heeft ervaren dat ik alleen met u sprak en niet met uw partner. Ik heb meerdere malen getracht hem er bij te betrekken maar uw partner gaf toen zelf aan dat u degene bent die de beslissingen neemt thuis. Daarom heb ik de mail met het voorstel ook aan u gericht met uw partner in de cc, zodat u beiden ernaar kunt kijken. Ik regel de voorgestelde hypotheek graag voor u, en help u graag verder.
Maar het traject begint nu pas....
Marc heeft ons goed geholpen. Het bleek een vrij lastige situatie waarin we zaten, met een huis kopen op een industrieterrein, maar het is hem gelukt een hypotheek voor ons te regelen. Daarna heeft hij ook nog meegedacht over mogelijke verzekeringen. Echt fijn. Superbedankt, Marc!
Limburgse openheid en gezelligheid ten top.
Goede uitleg over wat wel en niet kan. Toch misschien een fout in de berekening (verkeerd bruto jaar salaris?) dus niet helemaal duidelijk wat is precies kan lenen.
Erg laagdrempelig en helder gesprek met Marc gehad. Fijn dat jullie deskundig meedenken over wat de beste oplossingen zijn voor ieders situatie.
De tijd en tekst & uitleg die gegeven wordt om een juiste keuze te maken voor een vervolg/nieuwe hypotheek met een gerust hart te kunnen afsluiten
Bij contact verzoek wordt je niet terug gebeld. Bij calamiteiten wordt gezegd: kijk maar in de app. Bij opzeggen van het hele verzekeringspakket moet je toch nog pakketkosten blijven betalen, zogenaamd omdat het bij je hypotheek hoort. Of heeft mark zijn administratie niet op orde?
Beste klant, wat vervelend om te horen! Ik ben hier oprecht verbaasd over, ik heb zowel u als uw familieleden de afgelopen tijd geholpen en u was daar elke keer zeer tevreden over. Nu wilde u claimen op de rechtsbijstandsverzekering en daarbij heb ik u uitgelegd dat de verzekeraar ivm de privacy wetgeving (AVG) niet meer via mij mag communiceren, maar alleen nog rechtstreeks met u als klant. Daar hebben we samen een telefonisch gesprek over gehad waarin ik u heb uitgelegd hoe u snel en makkelijk via de app van de verzekeraar met ze kan communiceren. U schrijft ook dat er pakketkosten zijn voor de verzekeringen van uw familielid. Dat is niet correct, waar u op doelt is het onderhoudsabonnement wat uw familielid voor de hypotheek heeft afgesloten. Ik begrijp uit uw bericht dat u ook dat wil stopzetten, uw wens heb ik hierbij uitgevoerd en het abonnement is per 1 mei beëindigd. Ik vind het jammer dat er nu door miscommunicatie deze situatie is ontstaan, had u graag als klant verder geholpen.
Duidelijk stappen plan.
Jammer dat het niks geworden is hadden ons meer van voorgesteld heb nu zelf contact opgenomen met AEGON en gaan nu kijken wat we nog kunnen doen.Grt.Hub van Loo. Grt. aan M.THeelen.
Ik heb inderdaad voor u meerdere mogelijkheden bekeken om maandlasten van uw hypotheek naar beneden te kunnen krijgen. Helaas is dit door de hoge boeterente vanuit de bank, icm met uw persoonlijke situatie, niet mogelijk. Ik snap dat u daar teleurgesteld in bent.
Super goed advies en een ongekend goede service, kon niet beter, staat in mijn agenda genoteerd en zal ik ook zeker bij anderen aanbevelen.
Deskundigheid
Duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden, neemt de tijd, stelt je gerust over je eigen onzekerheden wat betreft hypotheek. Is professioneel, dringt niks op.
onze ervaring en eerste indruk met Marc Rosenboom zijn er positief. hij is vriendelijk, direkt en behulpzaam.
Heldere, duidelijke uitleg waarbij een goede balans gezocht wordt naar hetgeen ik als klant wil en hetgeen er mogelijk is.
Prins Willem Alexanderlaan 711
7311 ST Apeldoorn
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.