Over Top Movers Nederland (EPV)

Top Movers is een samenwerkingsverband van vooraanstaande, Erkende Verhuizers en is in ieder deel van Nederland vertegenwoordigd. Elke aangesloten partner levert kwaliteit en zorgt voor de beste dienstverlening. Meer dan 500 goed opgeleide medewerkers brengen die kwaliteit dagelijks in de praktijk en zorgen ervoor dat verhuizingen van particulieren en bedrijven, overheden, scholen en zorginstellingen op rolletjes verlopen. Wij houden nauwlettend in de gaten of onze dienstverlening naar uw wens wordt uitgevoerd. Uw kritiek en verbeterpunten zijn de basis voor onze toekomstvisie. Daarmee streven wij naar de best mogelijke dienstverlening.

Over Erkende Project Verhuizers

Een verhuisbedrijf met het EPV keurmerk biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met de absolute specialist in zakelijk verhuizen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling waar ook in Nederland of om een kleine locale bedrijfsverhuizing.