correcte en snelle service

algemeen zeer tevreden!

Altijd leuk samenwerken met Kantoorprofi

Zeer professioneel, meedenkend en bereid om extra inspanningen te leveren om hun klanten tevreden te stellen! Absoluut een aanrader om met Kantoorprofi samen te werken.

Top firma!

Kantoorprofi levert steeds opnieuw excellente service en top producten. Zeker een aanrader!

Super (snelle) service

Ik had een probleem met bureaustoelen, met name de vervanging van de bijpassende wielen. Er werd voor mij onmiddellijk opgespoord waar deze te vinden waren, besteld én geplaatst

Top Service

Bij bedrijven die beloven daags nadien te leveren, is het soms afwachten... Hier dus niet... Kantoorprofi doet wat ze zeggen... Je plaatst een bestelling en daags nadien wordt er geleverd.

Professioneel advies

Peter nam de tijd om te luisteren naar mijn behoeften. Hij bracht verschillende ergonomische bureaustoelen die ik enkele dagen kon testen. We vonden samen het model dat perfect bij mijn eisen past. Peter bleef steeds even vriendelijk en enthousiast. Ik ben blij met zijn professionele ondersteuning.

Top zoals het moet!

goede service met een persoonlijke toets!

altijd super !!!!!

altijd super service!!!

• Kennis/Vakmanschap

Altijd een even grote inzet en poging om het juiste product te vinden

Voor een klant had ik wieltjes nodig voor onder een stoel die niet van hen kwam. Peter heeft veel moeite gedaan om het juiste te vinden, spijtig genoeg heeft hij het ook niet gevonden. Maar wij hebben in het verleden al een aantal producten aangekocht en dit was altijd top! KantoorProfi BV draagt service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!

Kantoorprofessionals

Kantoorprofi bestaat al jaren en weten wat er nodig is om van uw kantoor een droom te maken. Ze komen langs om een goed beeld te krijgen van wat u nodig heeft en hoe u de beste omgeving kunt creëren voor uzelf en uw medewerkers.

zeer professioneel ,zeer vriendelijk

tot de volgende aankoop

Topservice

Snel geleverd, goed materiaal tegen scherpe prijs

top service

altijd zeer vriendelijk en snelle top service

Topservice!

Uiterst aanbevelenswaardig!

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

PERFECTE SERVICE!!!

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering, perfecte klantenservice, zeer grote bereidwilligheid om zaken en/of alternatieven te zoeken. Wat kan iemand nog meer wensen? Eigenlijk 11/10 waard!

• Kennis/Vakmanschap

zoals altijd volgens afspraak en met volledige tevredenheid

kantoorprofi doet alles op een professionele en snelle manier. het is een plezier om met hen te werken

• Kennis/Vakmanschap

Zeer tevreden van onze samenwerking!

Steeds een snelle en correcte service!

Gewoonweg top 'Pro'!

Bij elke bestelling van kantoorbenodigdheden zeer tevreden over de snelheid van de levering, de telefonische bijstand als ik een artikel niet kan vinden in de webshop, de klantenservice dus kortom een echte aanrader!

Levertijd van maanden

Bij het bestellen van de bureaustoel stond niets geks qua levertijd. Al snel na het bestellen en betalen van het product werdt vermeld dat het ± 4 weken kon duren. Na 2 maanden wachten kregen wij te horen dat er een afleverpoging was geweest op een dag waarbij weldegelijk de gehele dag iemand aanwezig was. Daarbij komt kijken dat de vrachtwagen waarmee uiteindelijk werdt geleverd niet te missen was. Na deze zogenaamde poging werdt de levering met nog eens een maand uitgesteld. 3 maanden later dan eindelijk de stoel ontvangen. Ik heb wel degelijk begrip voor een drukte waarbij de levertijd kan oplopen. Maar ik verwacht wel dat dit duidelijk is voor mensen nog vóór zij een product betalen. En ik sta op eerlijke informatie gedurende de levertijd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Nikki, Het verwondert mij dat u deze recensie schrijft over de levertijd van onze bureaustoelen. Ikzelf, zaakvoerder van KantoorProfi lever zelf de stoelen bij mijn klanten. We bellen op voorhand wanneer we leveren, meestal De dag erna of dezelfde dag en zeker nooit met een vrachtwagen. Maximum levertijd bedraagt 6 weken, wanneer het lederen stoelen zijn of stoelen op kleur gemaakt. Meer dan 80% van onze standaard stoelen zijn Leverbaar uit voorraad. Zelf vindt ik geen gegevens terug op uw naam en weet niet over welke stoel het handelt. Heb je de stoel niet gekocht bij KantoorProfi in Nederland? Je mag me altijd bellen voor informatie. Peter Bals: 0478/2096925

super

de bestelling is zeer éénvoudig te doen, en natuurlijk de levering is ook niks op aan te merken.

• Kennis/Vakmanschap

Ik zocht al een tijdje naar een degelijke bureaustoel voor intensief gebruik

Deze bureaustoel - Profi 787 Edition - geheel aan mijn verwachtingen!! En dit tegen een heel scherpe prijs!! De service was ook onberispelijk!!

• Kennis/Vakmanschap

Uitstekende service en snelle levering

Dag A besteld en dag A+1 al geleverd. 1 onderdeel te kort, maar na een mail werd ik onmiddellijk persoonlijk opgebeld en werd het onderdeel terugbetaald (was blijkbaar niet meer leverbaar). De prijzen zijn vrij goed en de bestelde materialen zaten in stevige dozen.

perfect

perfecte levering en kennis

• Kennis/Vakmanschap

Bediening altijd met een glimlach

Kantoorprofi , de ideale partner voor uw kantoormeubilair, met persoonlijk advies en professionele monteurs

top service

een top service, met super vriendelijke mensen die steeds paraat staan voor u te helpen met zoeken naar wat u nodig hebt. en daarbij nog dan nog een stuk goedkoper dan bij de concurrentie.