Levertijd van maanden

Bij het bestellen van de bureaustoel stond niets geks qua levertijd. Al snel na het bestellen en betalen van het product werdt vermeld dat het ± 4 weken kon duren. Na 2 maanden wachten kregen wij te horen dat er een afleverpoging was geweest op een dag waarbij weldegelijk de gehele dag iemand aanwezig was. Daarbij komt kijken dat de vrachtwagen waarmee uiteindelijk werdt geleverd niet te missen was. Na deze zogenaamde poging werdt de levering met nog eens een maand uitgesteld. 3 maanden later dan eindelijk de stoel ontvangen. Ik heb wel degelijk begrip voor een drukte waarbij de levertijd kan oplopen. Maar ik verwacht wel dat dit duidelijk is voor mensen nog vóór zij een product betalen. En ik sta op eerlijke informatie gedurende de levertijd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Nikki, Het verwondert mij dat u deze recensie schrijft over de levertijd van onze bureaustoelen. Ikzelf, zaakvoerder van KantoorProfi lever zelf de stoelen bij mijn klanten. We bellen op voorhand wanneer we leveren, meestal De dag erna of dezelfde dag en zeker nooit met een vrachtwagen. Maximum levertijd bedraagt 6 weken, wanneer het lederen stoelen zijn of stoelen op kleur gemaakt. Meer dan 80% van onze standaard stoelen zijn Leverbaar uit voorraad. Zelf vindt ik geen gegevens terug op uw naam en weet niet over welke stoel het handelt. Heb je de stoel niet gekocht bij KantoorProfi in Nederland? Je mag me altijd bellen voor informatie. Peter Bals: 0478/2096925

super

de bestelling is zeer éénvoudig te doen, en natuurlijk de levering is ook niks op aan te merken.

• Kennis/Vakmanschap

Ik zocht al een tijdje naar een degelijke bureaustoel voor intensief gebruik

Deze bureaustoel - Profi 787 Edition - geheel aan mijn verwachtingen!! En dit tegen een heel scherpe prijs!! De service was ook onberispelijk!!

• Kennis/Vakmanschap

Uitstekende service en snelle levering

Dag A besteld en dag A+1 al geleverd. 1 onderdeel te kort, maar na een mail werd ik onmiddellijk persoonlijk opgebeld en werd het onderdeel terugbetaald (was blijkbaar niet meer leverbaar). De prijzen zijn vrij goed en de bestelde materialen zaten in stevige dozen.

perfect

perfecte levering en kennis

• Kennis/Vakmanschap

Bediening altijd met een glimlach

Kantoorprofi , de ideale partner voor uw kantoormeubilair, met persoonlijk advies en professionele monteurs

top service

een top service, met super vriendelijke mensen die steeds paraat staan voor u te helpen met zoeken naar wat u nodig hebt. en daarbij nog dan nog een stuk goedkoper dan bij de concurrentie.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer vriendelijk ,behulpzaam goede info en service. Zeer tevreden met onze aankoop

Geweldig!

KantoorProfi biedt snelle service en kwaliteit. Heel klantvriendelijk ingesteld. Geen vraag is teveel.

KEI GOE

Correct en snel aan de juiste prijs.

Correcte service en afspraken

Aangename samenwerking. Vlotte en correcte service.

• Kennis/Vakmanschap

Goed geholpen bij de keuze van de juiste enveloppen

Ik had voor mijn zaak enveloppen nodig met bepaalde afmetingen. Ik telefoneerde naar KantoorProfi met deze specifieke vraag. Ze hebben het nagekeken en mij onmiddellijk terug gebeld. Een dag later kon ik verder werken met de juiste enveloppen. Dank hiervoor!

Snel en professioneel

Zeer snelle service met een professionele en directe aanpak.

Gewoon perfekt!

Echt perfect op alle vlakken!

Geweldige samenwerking!

Steeds bereidwillig om mee na te denken over gepaste oplossingen. Geen vraag is teveel. Zeer fijne samenwerking!

• Kennis/Vakmanschap

Prima service tegen een correcte prijs

Klantvriendelijkheid, service, snelle en correcte levering zijn eigenschappen die zeker kenmerkend zijn voor kantoorprofi. Prima firma met prima klantenservice!

Compleet

Enkel positieve ervaringen in al de jaren die ik reeds met Kantoorprofi werk, en ik was er van bij de start bij

TOP

professioneel, snel, kwalitatief

• Kennis/Vakmanschap

Steeds vlotte service. Vind je het niet bel dan eens. Peter of Birgit vinden het wel

Steeds vlotte levering en service. Vind ik het zelf niet, dan bel ik even en Birgit of Peter lossen mijn probleem wel op

• Kennis/Vakmanschap

Er zijn geen superlatieven genoeg !

• Kennis/Vakmanschap

Hele goede service en duidelijke opvolging van het dossier.

Hele goede service en duidelijke opvolging.

Fantastische er varing

Correcte prijs/kwaliteitverhouding Correcte service