Prima snelle levering

Omdat er een verkeerde melding bij product stond, even na gebeld; probleem snel opgeloste en daarna besteld en snelle levering

• Kennis/Vakmanschap

Perfect geholpen en geadviseerd!

Ik had verpakkingsmateriaal nodig voor het vervoeren van een breekbaar object. Weststrate heeft mij perfect geholpen en geadviseerd!

Perfect geholpen en goed geadviseerd!

Ik had verpakkingsmateriaal nodig voor het vervoeren van een breekbaar object. Weststrate heeft mij hierin perfect geholpen!

Prima !

Prima product, goede en snelle levering

Zeer onbevredigend

Geven aan dat het artikel op voorraad is, maar na bestelling komt de dag later een mail dat het niet op voorraad is. Het had een hoop werk gescheeld als de administratie op orde was geweest. Afhandeling was verder ok

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Naar tevredenheid verlopen.

1 artikel was niet op voorraad. Omdat het een uitlopend artikel is en ik reeds betaald had is het op een goede manier opgelost.

• Kennis/Vakmanschap

Dankjewel voor deze mooie beoordeling en fijn te lezen dat de order netjes is uitgeleverd. Tot de volgende keer!

Mooi compleet assortiment en snelle levering

Goed bedrijf echt een aanrader voor vele facilitaire oplossingen.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Dankjewel Gijs voor deze mooie beoordeling!

Zéér correcte bediening.

Bijzonder klantgericht en attent.

• Kennis/Vakmanschap

Wat een mooi cijfer een 10! Dankjewel voor deze mooie beoordeling en tot ziens in onze showroom.