Super levering, snel en gemakkelijk!

Snelle respons en levering

• Website N.v.t.

Snelle levering van een goed product

Na mijn aanvraag, werd er snel gereageerd en werd het zit-/stabureau snel geleverd. Alles naar volle tevredenheid.

• Website

Snelle afhandeling van een bestelling en goede service

Ik krijg snel een reactie op een bestelling en deze wordt snel en goed afgehandeld. De service is uitstekend!

• Website N.v.t.

De boeken worden netjes geleverd

Alle boeken voor de opleiding van mijn dochter kon ik hier vinden en bestellen. Het duurt echter wel lang ( een week) voordat ze geleverd (kunnen) worden. Reactie leverancier Beste, Bedankt voor uw feedback. Helaas kunnen wij sommige titels momenteel niet sneller leveren, omdat deze door de uitgevers niet sneller worden uitgeleverd aan ons, wegens drukte. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Prima!

Goede ervaringen met Meerkantoor.

• Website

Goed geholpen na valse start

Update van review. Na een "valse" start ben ik goed geholpen. Reageren via email blijft lastig omdat de toon van de muziek niet te horen is. Na telefonisch contact is het e.e.a. opgehelderd en blijkt dat Meerkantoor bereidt is met het zoeken naar een oplossing, ondanks dat ik zelf iets niet juist gedaan had, na een samenloop van onhandige gebeurtenissen. De geleverde service is boven verwachting. Bedankt voor de tijd en moeite.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Website N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw feedback. Uw zoon gaf aan de licentie geactiveerd te hebben via het account/emailadres van een vriend, omdat zijn eigen emailadres niet werkte. Omdat een activatiecode slechts eenmaal geactiveerd kan worden, konden wij in dat geval helaas niets doen (wij volgen hierin de uitgevers). Maar uit uw bericht maak ik op dat er wellicht iets anders aan de hand was? Wilt u in dat geval contact met mij opnemen, dan kan ik kijken of wij hierin alsnog iets kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Slecht

17 augustus bestelling gedaan, nog steeds niet binnen

• Website

Beste, Het boekenpakket dat u besteld heeft was niet op voorraad bij ons. De levertijd ervan is momenteel helaas langer dan verwacht, door drukte bij de uitgever. Wij verwachten dat u de fysieke boeken morgen in huis heeft en de digitale licentie die erbij hoort vandaag. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Fijne site en goede bereikbaarheid in communicatie

Met een boekenlijst ernaast was het prettig bestellen. We moesten wel iets lang wachten op de boeken maar jullie zijn dat ook makkelijk te bereiken middels chat, vriendelijk ook en het werd gelijk uitgezocht. Ik kon alleen niet duidelijk zien of het fysieke of online boeken Waren ( maar dat zal wel aan mij liggen)

• Website

Beste, De bestelling die u geplaatst heeft bestaat enkel uit digitale licenties, welke wij u op donderdag 31 augustus hebben toegezonden per email. Hiermee is uw bestelling compleet uitgeleverd. U heeft geen fysieke boeken besteld bij ons. Als u hier nog vragen over heeft, neem dan even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Wat je zegt is niet hetzelfde als wat je doet.

U zegt op uw website dat u de bestellingen binnen 1-2 dagen zult leveren, maar u heeft mijn bestelling zelfs 5 dagen na het plaatsen van de bestelling nog niet verzonden. Toen ik u naar mijn bestelling vroeg, zei u dat je het erg druk had en dat je deze binnen die week zou versturen. Dus ongeveer 10 dagen. Dit was zo belachelijk. Ik heb ook mijn bestelling moeten annuleren.

• Website

Beste, Bedankt voor je feedback. Op de website staat inderdaad een verwachte levertijd van 1-2 werkdagen, echter wel met de opmerking dat dit momenteel langer kan duren door drukte. Met jouw school hebben wij overigens de afspraak dat alles wat voor 21 juli was, voor de start van het nieuwe schooljaar geleverd is. Jij hebt echter pas 8 augustus besteld en daarom heeft het helaas langer geduurd. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Gewoon goed

De licenties zijn snel geleverd

• Website

Heb gekregen wat ik wilde

• Website

Snelle levering ! Super !

Top !!!!!

Erg tevreden

Makkelijk en overzichtelijke website. Als je een order geplaatst hebt is het meestal de dag erna al in huis!

• Website

Zeer goede, snelle service en men denkt mee.

• Website

Nog geen product ontvangen na week

Ik heb licenties besteld voor mijn opleiding, hier gaat het om examencoach Nederlands, Taalblokken 4 studentlicentie Engels, Smartrekenen Mbo 1,2,3 en 4 en verlengingslicentie studiereader Schokland. Ik heb op 8 augustus dit besteld en betaald, maar ik heb nog niks ontvangen. Volgende week begint school weer en wil het graag snel ontvangen.

• Website

Beste Milou, Bedankt voor je feedback. Je bent student aan het Grafisch Lyceum Rotterdam. Met het Grafisch Lyceum Rotterdam hebben wij de afspraak gemaakt dat alle boeken en licenties welke besteld zijn voor 21 juli in week 33 worden uitgeleverd (vorige week). Jij hebt echter besteld op 8 augustus. Je kunt je bestelling daarom deze week verwachten, dit zal hoogstwaarschijnlijk vandaag zijn. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Makkelijk en snel geregeld!

Makkelijk en snel besteld.

• Website

Het was een goede service en ik ben naar behoren geholpen.

Het was een goede ervaring.

• Website

Na wat mail contact, ben ik tot de informatie gekomen die ik nodig had.

• Website

Beste, Bedankt voor uw feedback. U bent student aan het Grafisch Lyceum Rotterdam. Met het Grafisch Lyceum Rotterdam hebben wij de afspraak gemaakt dat alle boeken en licenties welke besteld zijn voor 21 juli in week 33 worden uitgeleverd (vorige week). U heeft echter besteld op 7 augustus. U kunt uw bestelling daarom deze week verwachten. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Makkelijk

De juiste boeken voor mijn opleiding vinden en bestellen was zo gedaan, na contact met meerkantoor ook duidelijk antwoord over levertijd.

• Website

Beste, Bedankt voor uw feedback. U bent student aan het Grafisch Lyceum Rotterdam. Met het Grafisch Lyceum Rotterdam hebben wij de afspraak gemaakt dat alle boeken en licenties welke besteld zijn voor 21 juli in week 33 worden uitgeleverd (vorige week). U heeft echter besteld op 31 juli. U kunt uw bestelling daarom deze week verwachten. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Snelle levering en goede service bij licentie.

Snel gevonden wat ik zocht.

Ruim assortiment

Ruim assortiment, goede service en bestelgemak

Heel eenvoudig bestellen

Alle spullen beschikbaar en heel makkelijk om de bestelling te plaatsen

Aardige medewerkers

De aardige medewerkers van Meerkantoor denken altijd mee en zijn super snel met reageren.

Prettig

• Website

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Over Meerkantoor BV

Bij Meerkantoor kunt u al meer dan 10 jaar terecht voor al uw kantoorbenodigdheden, van balpen tot een complete kantoorinrichting! Wij staan voor kennis, focus en persoonlijke aandacht. Ons zeer ruime assortiment omvat meer dan 40.000 artikelen, waaronder alle A-merken en een interessant huismerk dat zich onderscheidt door een hoge kwaliteit en aantrekkelijke prijs. Onze klanten weten wat ze willen. Transparantie, service en een eerlijk advies, online én offline! Daarom weten steeds meer bedrijven en organisaties hun weg te vinden naar Meerkantoor.