levering volgens afspraak
goede informatie en we zijn aardig en vriendelijk te woord gestaan
De spreektafel die we in 1e instantie besteld hadden was volgens afspraak geleverd en erg goed van kwaliteit vandaar we er daarna nog 2 besteld hebben.
De verborgen bezorgkosten en daarbij komende BTW kosten gaven een groot verschil in verwachtte kosten. Bestelling was daarnaast een week langer onder weg dan de website aangaf en het betrof bovendien een dropshipment. De vertekende kosten en het feit dat het om een dropshipment ging gaven mij een bittere nasmaak die zeker voorkomen hadden kunnen worden. Overigens wel goed geholpen door de chat en ben tevreden met het product.
Beste Jaap, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Normaliter heeft het door u bestelde bureau 1 dag levertijd, echter het bleek dat de fabrikant door de voorraad heen was waar wij helaas niet van op de hoogte waren gesteld. Toen dit bekend werd hebben we alles op alles gezet om het bureau toch zo snel mogelijk bij u te bezorgen, vandaar de dropshipment. Dit neemt niet weg dat het bureau sneller bij u bezorgd had moeten worden, onze excuses hiervoor. Bedankt voor uw reactie, we nemen uw beoordeling mee voor het optimaliseren van ons bestelproces. Met vriendelijke groet, One-Stop-Office-Shop.nl
Snelle levering na bestelling, en goed en prettig afgeleverd in de gang. Enig minpunt (vandaar geen 5 sterren) is een 'deukje' in het bureaublad. Niet gereclameerd, want ik had haast met installeren. Heb het blad zodanig gemonteerd dat het niet te zien is:-).
Snel en correct
prima service.
Prima ervaring, mooie producten, goed op de hoogte gehouden, vriendelijk personeel.
Bij levering bleek de doos van het elektrisch gestuurd frame geopend te zijn. Heb er foto’s van genomen. Ik mis een handleiding. Er zitten en hoop boutejes en moertjes in, en weet niet welke waar te plaatsen. Dit wordt puzzelen. Het houten blad is een wwek later correct, onbeschadigd en op de afgesproken dag in de voormiddag, geleverd.
Beste Stefan, Vervelend om te horen dat het pakket niet compleet is geleverd. Goed dat u foto's van het pakket heeft gemaakt. Zou u deze foto's naar ons willen mailen? Ik zal de handleiding en een handleidingsfilmpje naar u doorsturen zodat u alsnog uitleg heeft bij de montage. Wanneer u nog vragen heeft over de montage kunt u ons altijd bellen voor uitleg. Met vriendelijke groet, One-Stop-Office-Shop.nl
5 september besteld en omdat er een weekend tussen zat kwam het 8 september aan. Zeer snel, zeer goed verpakt. Een aanrader voor een nieuwe bestelling.
Woensdag een bestelling geplaatst met de vraag of ik mijn artikel vrijdag al kon ophalen. Werd netjes gebeld donderdag dat het niet ging lukken ivm de levertijd. Gelijk kwamen ze met een alternatief product die ze wel op voorraad hadden, en die eerlijk gezegd beter bij mij past dan het origineel. in één woord; geweldig!
Goede service, fijn contact, mooie producten
Goed product
Buitengewoon gewaardeerd dat one stop office shop alles in het werk heeft gesteld om een gewenste leverdatum te realiseren.
Erg goede producten en prima service.
Zeer snelle levering en goede kwaliteit yupo, uitstekend voor bewerking met alcohol inkt
Eindresultaat is heel mooi. Had wat moeite met in elkaar zetten, vanwege de breedte van het frame en niet voorboren in het blad. Kreeg snel advies en hulp toen ik belde met one stop office shop.
Wegens een verkeerde bestelling had ik contact opgenomen met de service afdeling, eenmaal uitgelegd werd ik later teruggebeld over een oplossing; het verkeerd bestelde product kon retour worden opgehaald en daarbij heb ik alsnog het goede product ontvangen. Dat alles binnen een paar dagen! Ook werd ik op een respectvolle manier behandeld door zowel service desk als vanuit de importeur (one-stop-office-shop & Euroseats) Ik raad dit bedrijf zeker aan!
Mijn product was een aantal dagen niet op voorraad en in deze shop wordt er alles aan gedaan om toch je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. in mijn geval wilde dat zeggen dat ze alles op alles hebben gezet om mijn bestelling voor mijn workshop in huis te krijgen en dat is gelukt !!! dikke 10 plus absolute aanrader deze winkel en ook nog goedkoper dan andere winkels waar ik dit papieren gekocht had
Het bureau in de specificaties was niet direct op voorraad, de levertijd was wat langer. De gehele ervaring met de aankoop en installatie was uitstekend; duidelijke communicatie over de levering en planning. De installateur/bezorger van het bureau was aardig en professioneel. Naar aanleiding van de installatie had ik enkele vragen, deze had ik per email verstuurd. Na enkele uren werd ik netjes gebeld met een voorgestelde oplossing. Raad het bedrijf zeker aan.
Ik heb een factuur en een evaluatieformulier ontvangen. Maar nog geen product. En ook geen bericht dat mijn bestelling onderweg is. Slordig. Ik heb een mail hierover gestuurd, maar daar heb ik geen reactie op ontvangen. Het lijkt een beetje of de prioriteiten niet helemaal goed liggen. Er bleek een foutje in de administratie. De order was net iets te snel afgesloten. Keurig afgehandeld.
Originele beoordeling
Ik heb een factuur en een evaluatieformulier ontvangen. Maar nog geen product. En ook geen bericht dat mijn bestelling onderweg is. Slordig. Ik heb een mail hierover gestuurd, maar daar heb ik geen reactie op ontvangen. Het lijkt een beetje of de prioriteiten niet helemaal goed liggen.
degelijk materiaal , snelle levering, goede prijs
Alles was binnen een week geleverd, goede kwaliteit voor alles. Communicatie in het begin was niet 100% duidelijk (ik was niet zeker of mijn bestelling was doorgegaan en ik kreeg geen info over levertijden). Maar ik heb gebeld en ik kreeg alle informatie. Overal heel goed!
Zeer positief
Wij hebben afgenomen 2 bureaubladen, apothekerskast en een ladenblok. Gevraagd om al het fineerwerk hetzelfde uit te voeren. Functioneel telefonisch overleg gehad. Adequate mailwisseling. Opgegeven levertijd ca. 5 weken, al na 3 weken compleet afgeleverd zoals besteld. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Klant is tevreden.
De Amert 132
5462 GH Veghel
One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.