Super bedrijf.

Ik had per abuis een verkeerde kleur kabelgoot besteld bij mijn sta zit bureau. En werd de volgende dag gebeld of de kleur van de kabelgoot wel klopte, niet dus. Dit werd netjes aangepast super.

• Kennis/Vakmanschap

Top geregeld, snel geleverd!

Snelle communicatie met de klantenservice waarna ik mijn keuze heb kunnen maken. Werd ook nog sneller geleverd dan gepland en het bureau is van top kwaliteit! Ik ben tevreden!

• Kennis/Vakmanschap

Goed maar traag met uitleveren

Klantvriendelijk vlot aan telefoon meedenkend maar te traag met het uitleveren.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Johan, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Ik heb het even nagekeken, jullie order heeft inderdaad langer geduurd dan gebruikelijk. Normaliter zijn jullie inderdaad snelheid gewend en zijn de bestelde artikelen binnen enkele dagen bij jullie. Onze excuses voor de gang van zaken, het is momenteel nogal druk en het loopt niet zoals gewenst. Dit neemt niet weg dat de kantoorartikelen sneller bij u bezorgd had moeten worden, onze excuses hiervoor. Bedankt voor uw reactie, we nemen uw beoordeling mee voor het optimaliseren van ons bestelproces en gaan zorgen dat de artikelen sneller bezorgd worden. Met vriendelijke groet, One-Stop-Office-Shop.nl

Yupo papier niet geschikt voor alcoholinkt

Helaas is dit yupo papier niet geschikt voor het gebruik met alcoholinkt. Helaas. Een flink bedrag voor een teleurstelling.

• Kennis/Vakmanschap

Goedemorgen Dieuwertje, Wat jammer dat je niet tevreden bent met wat je ontvangen hebt. Wij hebben inmiddels contact gehad met de fabrikant en het lijkt erop dat het de combinatie is van bepaalde inkt samen met het Yupo papier. Ook hebben we een afspraak gemaakt met onze leverancier m.b.t. het opvragen van een monster. Hopelijk heb je hier in het vervolg wat aan. Met vriendelijke groet, Team One-Stop-Office-Shop.nl

Zeer tevreden met de akoestische schermen

Heb een 6 tal akoestische schermen besteld. Netjes op de hoogte gehouden wanneer er geleverd ging worden. Bezorging door onestopoffice zelf en de service is geweldig. Kwaliteit van de schermen is onverwacht hoog. Dempen geluid naar verwachting en ze zien er echt superstrak uit. Montage van de voetjes ook makkelijk te doen door de aanwezige draadgaten. Prijzen zijn ook prima vergeleken met andere shops.

Tevreden

De levering is een keer uitgesteld en de bezorger kwam later dan vooraf aangegeven, maar de producten zijn in orde. Ook de flexibiliteit met aanbetaling was prettig.

• Kennis/Vakmanschap

Uitstekend telefonische hulp gekregen!

Alles perfect verlopen alleen een levertijd van 7 werkdagen vond ik wel lang maar werd duidelijk aangegeven.

• Kennis/Vakmanschap

Top bureaus en keurige levering

2 bureaus besteld, leverdag werd netjes aangegeven in mail en ook die dag geleverd. Uitermate vriendelijke dame van transportbedijf was er al om 08:30 en heeft alles keurig verpakt op een pallet voor de deur afgezet. Bureaus zelf zijn uitermate stevig en kwalitatief helemaal in orde. Opbouwen was, ondanks dat er geen handleiding bij zat, een fluitje van een cent.

Positief

Werd keurig gebeld over het moment van leveren. Had natuurlijk veel eerder een hoog/laag bureau moeten kopen, de afwisseling is echt heel prettig. Tip: check of je werkgever hier een vergoeding voor betaalt.

• Kennis/Vakmanschap

Goed bereikbaar iets meer contact.

Goede ervaring gehad. Het is een fijn bedrijf en ze staan klaar om je te helpen. Als je een vraag hebt zijn ze goed bereikbaar via de telefoon en ze reageren snel via de email. Een paar verbeterpuntjes. Bij een lange leverduur houd contact. Laat iets weten als de product er bijna is.

• Kennis/Vakmanschap

online bestelling vlot binnen.

Online bestelling vlot binnen. En na contact over een toner welke ik niet kon vinden goed en snel te woord gestaan. Kortom goede service.

Snelle en persoonlijke klantenservice

Ik vroeg bij het plaatsen van mijn bestelling om een specifiek bezorgmoment, waarna ik meteen gebeld werd door de klantenservice om alles goed af te stemmen. Product is vervolgens keurig om het afgestemde moment bezorgd. Dank voor de goede service!

Behulpzaam

De vragen die ik had werden snel bean

Prima aflevertijd mag korter

• Kennis/Vakmanschap

Goede service en snelle bezorging

Altijd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de bezorging gaat ook volgens plan. Geen negatieve feedback alleen goede beoordeling.

Prima!

Prima!

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap

Altijd goeie service en zeer ruime keuze!

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering en duidelijke informatie

Ik heb een zit-sta bureau besteld dat binnen 2 werkdagen werd geleverd. Meer dan goed verpakt, en met duidelijke montage instructies. Prima service!

• Kennis/Vakmanschap

Super snelle levering, geweldig zit/sta bureau

ik ben heel blij met de service van osos. Ik had een zit/sta bureau besteld en het werd de volgende dag al geleverd! Ik had tussen de 2 en 4 werkdagen verwacht. Ik ben ontzettend blij met het product. Het werkt goed en de usb ports die er zitten zijn ook nog eens handig. Ook zat het bureau zo in elkaar.

Tevreden

We hebben een heel mooi, groot bureau geleverd gekregen met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke en goede communicatie vanuit one-stop-office-shop over de levertijd en levering. Levering was zelfs nog iets sneller als initieel aangegeven. Al met al erg tevreden met onze bestelling.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer goede service en snelle levering

Ik bestelde een in hoogte verstelbaar bureau via de website. Het product beantwoordde volledig aan mijn verwachtingen, zoals omschreven op de website. De communicatie ivm de levering was ook helemaal in orde: ik kreeg een gepersonaliseerde mail met dag en uur van levering, welke afspraak stipt nageleefd werd. Kortom: een zeer goede ervaring met dit bedrijf!

Flexibel en goed product

Na een verhuizing was het geen probleem om het afleveradres aan te laten passen. De klantenservice reageert snel. Het bestelde bureau was goed en netjes verpakt. Ben er erg blij mee en kan het zeker aanbevelen.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Perfect!

Fijn contact met de klantenservice, persoonlijk en meedenkend. Relatief snelle levering en mooi tafelblad!

Prima levering bureau

- Bij bestelling en overmaken van het bedrag, werd het mij pas later duidelijk dat er ook de mogelijkheid is om met credit card te betalen. - Wat langere levertijd dan voor ander webshop artikelen maar de opgegeven levertijd werd netjes gehaald. - Handleidingen/tekeningen niet heel duidelijk, maar een handige zoon met ervaring hielp mij gelukkig.

• Kennis/Vakmanschap

Het bureau werkt fantastisch !

De handleiding was voor mij wat onduidelijk, maar uiteindelijk stond het bureau en voldoet het aan alle verwachtingen.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.