altijd perfect niet alleen qua kennis en service maar ook vriendelijkheid

zie boven

• Kennis/Vakmanschap

Goed advies, goede en snelle service dat is one-stop-office-shop.nl

Wij bestellen al jaren diverse kantoorartikelen en kantoor apparaten bij One Stop Office. Zeer goed advies en daarnaast goede en snelle service. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met dit bedrijf.

• Kennis/Vakmanschap

Vriendelijke personeel snel geholpen.

Fijn personeel altijd tijd om even te helpen. Vervolgens alles volgens afspraak geleverd.

goede service

Snel geleverd alleen waren de batches te klein. Moet je wel op de afmeting kijken voordat je het koopt.

• Communicatie N.v.t.

alleen maar positief

Prima bezorger, keurig netjes op de afgesproken tijd afgeleverd, en op zijn plek gezet!

• Kennis/Vakmanschap

Prima service, goede oplossing voor probleem

Prettig en snel contact gehad met One Stop Office Shop. Ben erg blij met zit sta bureau PRO. Een robuust zit/stabureau, wiebelt niet. In elkaar zetten is te doen, wel lastig met een zwaar bureaublad. Handleiding om bureau in elkaar te zetten zou naar mijn idee nog iets versimpeld (nog meer IKEA-achtig) kunnen worden. Een ander besteld bureau kon niet op korte termijn geleverd worden, dit werd goed opgepakt met een goed vergelijkbaar product. Contact daarover ging helemaal prima. Als de handleiding iets duidelijker was geweest was het een 10 geweest. Zeer tevreden.

Goede service!

Ik heb de service en plaatsing als zeer goed ervaring. Het is altijd makkelijk contact opnemen en je wordt goed geholpen. We wilde een bepaalde combinatie die niet standard beschikbaar was en dit hebben ze toch mogelijk weten te maken. Tijdens het plaatsten ging alles vlot en efficient en konden ze ook nog helpen met een last minute verzoek.

• Kennis/Vakmanschap

bestelling bleef wat langer onderweg

Het online bestellen gaat altijd goed. Alleen deze keer heb ik gebeld waar de bestelling bleef. Als hierover even gecommuniceerd wordt, dan weet je wanneer het produkt binnen gaat komen.

fijn contact

Telefonisch goed bereikbaar. Product niet op voorraad, toch duidelijke afspraken kunnen maken. Jammer dat et met afleveren de eerste keer niet helemaal lekker ging.

Zeer snelle, correcte levering

We bestelden een zit sta bureau en werd binnen de aangegeven termijn geleverd. Zeer correcte levering. Materiaal goed verpakt met extra bescherming rond de hoeken. Heel mooie bureau.

• Communicatie N.v.t.

betrouwbare partner !

Zij hebben ons heel erg professioneel bijgestaan bij de verhuizing naar onze nieuwe locatie. Goede adviezen gekregen. De bestelde materialen waren er niet allemaal op tijd, maar desnoods krijg je tijdelijk de bureaus van hun eigen medewerkers > heel oplossingsgericht dus. Nazorg optimaal, probleemjes worden efficient opgelost.

Goede ervaring

Bureau besteld, alles conform afspraak en volgens planning. Nette en prettige communicatie.

Wij ervaren al jaren een prima service

Wij ervaren al jaren een prima service

Top product

Voor ons kantoorpand waren we op zoek naar een akoestisch wandpaneel, verrijdbaar met een strakke afwerking. En dat hebben we hier kunnen vinden. Wat je op de foto niet kan zien is dat het gemaakt is van dik schuim. Hierdoor voelt het stevig en erg luxe. Wij zijn zeeeer tevreden!!!

• Kennis/Vakmanschap

Jullie denken mee, zoeken dingen uit en antwoorden snel!!

Mijn oog was gevallen op een directiebureau met een hoek icm elektrisch sta/op gedeelte. Mijn individuele wens was om hem aan te passen aan mijn huidige houtlook meubelen op kantoor. Eigenlijk alles was mogelijk en werd keurig uitgezocht door Stan. De uitvoering die het dichts bij mijn wensen en het te willen uitgeven budget kwam uiteindelijk besteld. Levertijd zou een week of 7 zijn en daarom een leen/huur bureau gekregen voor tijdelijk en voor een habbekrats. (toevallig in mijn gewenste kleur:-) en met een elektrische sta/op funtctie) Dank voor het meedenken en het geleverde. Rik Tanghe

snelle levering

Snelle levering en vlotte communicatie bij vragen.

Perfect!

Enkele jaren geleden onze eerste bureuablokken hier gekocht. Nu jaren later nog altijd onze vaste leverancier van kantoorinventaris. Afspraak is hier altijd afspraak. Hele fijne medewerkers.

Goed!

Slechts één opmerking: de factuur, die ik nodig heb voor declaratie, kwam pas veel later. Maar hij kwam wel, dus geen afbreuk aan de waardering.

Prima bureau

2 bureaus gekocht maar je moet ze zelf in elkaar zetten. De poten, frame en het blad worden los geleverd. Het blad moet met 16 schroeven worden vast gemaakt maar die worden niet mee geleverd. Dat is heel apart. Er zitten ook geen voorgevormde gaatjes in het blad dus die moet je eerst zelf er in maken met een priem. Als het eenmaal in elkaar zit dan is het een prima bureau.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Nola, Hartelijk dank voor uw review. Het is niet de bedoeling dat het bureau zonder schroeven geleverd wordt. Dit moet een verpakkingsfout zijn geweest, onze excuses hiervoor. Als u via [email protected] het ordernummer zou willen doorgeven, kunnen we, indien nodig alsnog de schroeven opsturen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, One Stop Office Shop

Goede service en communicatie

Nieuw bureau binnen enkele werkdagen geleverd, ik was niet thuis bij levering maar in telefonisch overleg met de bezorger bij de buren bezorgd. Zeker aan te raden.

Perfecte service

Het elektrisch sta/zit frame heb ik gemonteerd op een bureaublad van 160*80 cm. Zeer degelijke kwaliteit en zeer stabiel. Ook verhogen/verlagen gaat snel. Er werd stipt geleverd, maar er ontbrak helaas een kabel. Dat werd evenwel supersnel opgelost. Perfecte service.

• Kennis/Vakmanschap

Uitstekend!! Mooi op tijd geleverd, tegen een allerzins redelijke prijs.

Eigenlijk zegt de openings zin alles al! Uitstekende service merk/kwaliteit artikel tegen een fatsoenlijke prijs. Snelle en acurate bezorging, ook dat is een verademing! Kortom, alle redenen aanwezig om hier terug te komen. Gr. Rob Barlage

Stevig bureau

Ik heb alleen het onderstel van een zit-sta-bureau gekocht om er een massief houten blad op te monteren. Goede kwaliteit van het bureau en snelle levering.

Lekker vlot zonder poespas

Lekker vlot zonder poespas

• Kennis/Vakmanschap

fijne communicatie en snelle levering

het product werd snel geleverd, er werd goed over gecommuniceerd en de installatie verliep soepel.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.