Het is vaak lastig om te bepalen welke hoeveelheid je besteld. Heel vaak gaat het om een set, doos, pakje terwijl niet duidelijk is wat er nu uiteindelijk inzit. Leveringen zijn over het algemeen netjes verzorgt.
Beste Peter & Ramona, Hartelijk dank voor jullie beoordeling en tijd! We begrijpen dat verpakkingseenheden niet altijd duidelijk zijn. Mochten jullie hierover twijfels hebben, neem dan contact op zodat we jullie hierbij kunnen helpen. Daarnaast controleren we elke bestelling voordat deze verwerkt wordt. Indien we denken dat een besteld artikel of aantal stuks niet correct is, zullen we altijd contact met jullie opnemen zodat het gewenste artikel in de gewenste hoeveelheid bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn
Fijn bedrijf, levert goed en snel. Als je iets zoekt en iets niet kunt vinden helpen ze je altijd.
Beste Iris, Hartelijk dank voor je beoordeling en tijd! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn
Ik ben erg tevreden over de service. Mijn ergonomische stoel was in een mum van tijd geleverd. Fijne en snelle communicatie en prettig samengewerkt.
Beste Ineke, Hartelijk dank voor je beoordeling en tijd! Fijn om te lezen dat de ergonomische stoel goed bevalt. Mocht je interesse hebben in andere ergonomische oplossingen voor kantoor, neem dan graag contact op met ons. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn
Toen we voor ons nieuwe bedrijf kantoorartikelen zochten kwamen we op de website van Dennis terecht. Wat me direct opviel is dat het geen reguliere webshop was. Omdat ik benieuwd was naar de structuur van de webshop, en de redenen voor het maken van deze ongebruikelijk opzet heb ik een account aangemaakt. Kort na mijn aanmelding werd ik direct telefonisch benaderd en had ik een prettig gesprek. Mijn eerste bestelling volgde al snel. Het hele bestelproces, de persoonlijke aanpak en de aftersales heeft ervoor gezorgd dat we ons nieuwe kantoor ook hebben ingericht met meubels, kantoorartikelen en een printer van Dennis Romijn. Romijn Office Supply is wat ons betreft een verademing in de online wereld waar we nu in leven. Dennis weet de perfecte combinatie te maken tussen het gemak van het online bestellen, en de persoonlijke aanpak die je hebt bij een aankoop in een reguliere winkel. Wij zijn ontzettend blij met de samenwerking en deze mag van ons zo blijven bestaan. - Vincent Timisela | De Leerweg
Netjes en snel
Goede en snelle levering van goederen en advies op maat!
Persoonlijk contact, snelle levering, goed advies. Een aanrader dus!
Wij hebben super goede ervaringen met Romijn Office Supply. Ze staan altijd voor ons klaar, leveren snel en volgens afspraak en bieden maatwerkoplossingen voor ons bedrijf. De communicatie is altijd soepel en correct.
Top!
Prettig geholpen, zeer geduldig, zeer professioneel.
Goede en snelle service. Denkt graag mee met de klanten.
Alles kan wat je ook vraagt. Top service !!
Prima services en goed advies (meedenken) bij vragen.
Zoetermeerse ondernemer die sterk is in persoonlijk contact en goed adviseert over zijn producten. Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis!
Prima bedrijf, goede en snelle service. Prijs is heel goed, aan te bevelen!
Fijn bedrijf met een snelle levering. Als er wat is kan je ze bellen en helpen ze je altijd erg goed!
Als ik bij Romijn Office Supply een bestelling doe gaat dat perfect. De kantoorartikelen zijn eenvoudig te vinden in de overzichtelijke webshop en de volgende dag netjes bezorgd. Zeer vriendelijk contact ook, kortom een aanrader!
Over het algemeen goede ervaring. Wel is de doos waarin de bestelling wordt geleverd regelmatig beschadigd. Zou ook fijn zijn als producten gemakkelijker geretourneerd kunnen worden als ze niet aan de verwachting voldoen.
Fijne korte lijnen met Dennis, denkt met ons mee en altijd snelle levering.
Woudlaan 27
2719 JJ Zoetermeer
Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.