Filters

10

Super!

Klantvriendelijke site en snelle levering. Achteraf een mailtje of alles naar wens was. Keurig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

goede sneller service

Goed contact met Dennis, snelle communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
8

Snelle service en alles op voorraad

Ik vind het een prettige website en ze hebben alles wat wij nodig hebben voor ons kantoor. De service is top, zodra er even niet direct snel leverbaar is wordt er direct contact gezocht. ook had ik een keer een spoed bestelling en die kwamen ze dezelfde dag direct persoonlijk brengen. Ik zeg top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Persoonlijke en snelle service

Bij het uitzoeken van geschikte printbare stickervellen, ben ik direct geholpen door een van de medewerkers en had ik het materiaal de volgende dag in huis. Persoonlijk en prettig contact!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Snelle levering en uitstekende communicatie

Alles prima en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Men is altijd vriendelijk en denk mee!

Men is altijd vriendelijk en denk mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Uitstekend

Snelle levering en is het er niet wordt er in oplossingen gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
8

Goede ervaring met Romijn Office Supply!

Prima begeleid bij de keuze voor een bureau en alle mogelijkheden specifiek voor een zit/sta bureau. Héél fijn! En ook nog een mooi bureau. Tip: een elektrische schroevendraaier is bij het in elkaar zetten van het bureau wel handig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Zeer mooie werkplekken en keurig op tijd alles volgens afspraak geleverd!

Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe werkplekken/bureaus. Het is een bench met 2 werkplekken die beide hoog en laag kunnen, heel makkelijk verstelbaar elektrisch. Met Dennis is het erg prettig zakendoen, hij denkt mee en reageert snel. De bezorging was keurig en zoals afgesproken. Qua montage was het best een klus maar wel te doen. Beetje afhankelijk of je er zin in hebt, anders zou ik het denk ik laten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Een hele fijne ervaring.

Klantgericht, en bij geen voorraad wordt er actief meegezocht naar een alternatief. Het contact met Dennis loopt subliem hierbij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Topservice!

Topservice!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

snelle service

snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

zeer tevreden

GroenRijk Den Bosch werkt graag samen met Romijn Office supply. Snelle communicatie en levering. Altijd alles op voorraad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Super service!

We zaten omhoog met een grote levering waarbij we met spoed labels moesten uitdraaien. Door de service van Romijn office supply hebben we het gered! Echt een super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Makkelijk om te bestellen en de volgende dag netjes bezorgd!

Al enige tijd bestellen wij alle kantoorartikelen bij Romijn Office Supply. Deze worden altijd snel bezorgd en als je een vraag hebt, wordt deze direct opgepakt en het contact is altijd prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Boven verwachting

Dennis denkt altijd met ons mee en denkt ook 'outside-the-box'. Zo kijkt hij verder dan zijn standaard assortiment en zorgt ook nog eens voor snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Prima geadviseerd.

Ik zocht een printer voor mijn praktijk. Het advies van Romijn Office Supply paste 'als een jas'. Dank (..... en snel geleverd)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Uitstekend

Prima service. Romijn Office Supply onderzoekt samen met de klant een manier!/wijze hoe het te leveren product zo optimaal mogelijk kan worden ontworpen. Daar wordt goed de tijd voor genomen. Vervolgens vlotte en nette levering van het eindproduct. Kortom: wij zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

klantgericht, hulpvaardig en vriendelijk

Dennis Romijn zal je altijd direct helpen om producten te vinden die bij jouw bedrijf passen. Hij komt met alternatieven als een product niet in je budget past en denkt aan je als hij bepaalde aanbiedingen heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Superbedrijf

Altijd klantvriendelijk, meedenken met de klant. Door de jaren heen meerdere leveranciers gehad maar geen 1 zo goed als Romijn Office supplies

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
7

snelle levering

er is hulp indien je een product niet kunt vinden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
8

Fijne en snelle service

Fijne ervaring met het uitzoeken van diverse producten. Altijd snelle reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Super snelle goeie service!!!

Mijn ervaring is dat je super goed wordt geholpen, weet je iets niet, kan je het niet vinden, dan doen ze hun uiterste best om het voor jou te vinden. En hele snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Duidelijke website en goede service

Ik ben erg tevreden met hun klantgerichtheid en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Bedrijfsgegevens

Woudlaan 27

2719 JJ Zoetermeer

079-8883375

[email protected]

Over Romijn Office Supply

Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.