• Kennis/Vakmanschap

Heel goed, snel en zorgvuldig geleverd!

Goede communicatie en snelle levering!

• Kennis/Vakmanschap

Altijd een snelle en correcte levering en fijn contact.

Uitstekende Service!

Ik had problemen met een niet werkende Brother tonercasette (nieuw uit de doos) die ik 3 maanden eerder al had besteld en geleverd gekregen en deze ervaring teruggekoppeld aan Romijn Office Supply. Na een directe reactie van Romijn per email dat men dit heel vervelend vond werd er de volgende dag al een nieuwe Brother tonercasette kosteloos bezorgd!

• Kennis/Vakmanschap

Dennis denkt altijd mee en kijkt wat de beste opties zijn.

---

Gewoon goede service

meer dan tevreden

Romijn belooft wat afgesproken is. Daar kunnen veel Leveranciers nog wat van leren.

• Kennis/Vakmanschap

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

• Kennis/Vakmanschap

Goed meedenken bij iedere bestelling

Erg tevreden met de hulp van Dennis met de bestellingen bij Romijn Office Supply.

Zeer klantgerichte service

Goede service en persoonlijk contact, heel prettig zakendoen op deze manier.

Uitstekend!

Snel geholpen met een fijne persoonlijke benadering. Helemaal top!

• Kennis/Vakmanschap

Klantgericht, klantvriendelijk en goede bereikbaarheid

Dennis heb ik leren kennen via een netwerk in Zoetermeer. Ik heb twee elektrisch verstelbare zit-sta werkplekken met opzetwand, een ladeblok en een zit-sta kruk bij Romijn Office Supply gekocht. Het is allemaal goede kwaliteit en het draagt bij aan een gezonde werkomgeving, en hierdoor betere prestaties. De levering was zeer snel en een hele goede service.

• Kennis/Vakmanschap

Top service, 5 sterren waardig!

Wij bestellen regelmatig bij Romijn en zijn nog nooit teleurgesteld. Dennis is altijd zéér behulpzaam en zal je ten aller tijden helpen! Als je iets niet kunt vinden zal Dennis zijn uiterste best doen om het toch te kunnen leveren! Dit is voor mij een super service en een echt klantgericht!

Goede service snelle levering

Dennis heeft bijna alles op gebied van kantoor en kantine. Snelle levering en een goede klachtafhandeling. De prijs kwaliteitsverhouding is goed.

topbedrijf !

snel antwoord op al je vragen snel geleverd en wij dus snel tevreden :-)

Fijne nazorg

Ik kwam bij Romijn uit door de goede prijzen. Er was een fout met de bestelling wat bijzonder onhandig uitkwam. Hierover gemaild en bleek het dat mijn mail niet verzonden was! Gelukkig was er een proactieve nazorg door Romijn. Ik werd gebeld, kon mijn "klacht" kwijt en dit werd direct - en voor mij nog op tijd - opgelost. Al met al een goeie partner.

Snelle levering

Website is overzichtelijk. Snel leverbaar. Goede communicatie.

Supersnelle levering!

Op vrijdagmiddag liet ik weten dat ik een bepaald product meteen na het weekend nodig had, en meteen schoten Dennis en zijn team in actie om het klaar te maken voor verzending. Op maandag werd het nog voor de middag geleverd, zoals beloofd.

Alles super

Denkt altijd mee

Dennis denkt altijd mee of zoekt het voor je uit. Er is weinig wat hij niet heeft. En levering altijd heel snel, erg fijn.

• Kennis/Vakmanschap

Een goed product assortiment. Dennis is zeer vriendelijk en zoekt goed met je mee naar het juiste product. Ik ben zeer tevreden over Romijn Office Supply.

perfect

Goede communicatie, breed assortiment, zeer vakkundig en een professionele feedback

• Kennis/Vakmanschap

Duidelijk, goede kwaliteit en prijzen

Een webshop met persoonlijk contact en feedback.

• Kennis/Vakmanschap

Een goed startcontact bleek een goed fundament voor tevreden ervaringen.

Toen ik, voorjaar 2020, werken en wonen naar Den Haag verhuisde zocht ik een leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden. De overgang van Frieslnd naar het Haagse viel samen met de Corona-pandemie en lockdown. Ik ben slechts een kleine afnemer, maar had wel materiaal nodig. Ben dus gaan telefoneren. De wijze waarop ik bij de firma Romijn te woord gestaan werd, sprong er voor mij direct uit. Mijn inschatting, nu bijna 3 jaar geleden, is gebleken te kloppen en wordt steeds weer bevestigd.

Snelle levering

Snelle levering en bij vragen wordt er goed meegedacht!

Woudlaan 27

2719 JJ Zoetermeer

Over Romijn Office Supply

Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.