Top service, 5 sterren waardig!

Wij bestellen regelmatig bij Romijn en zijn nog nooit teleurgesteld. Dennis is altijd zéér behulpzaam en zal je ten aller tijden helpen! Als je iets niet kunt vinden zal Dennis zijn uiterste best doen om het toch te kunnen leveren! Dit is voor mij een super service en een echt klantgericht!

Goede service snelle levering

Dennis heeft bijna alles op gebied van kantoor en kantine. Snelle levering en een goede klachtafhandeling. De prijs kwaliteitsverhouding is goed.

topbedrijf !

snel antwoord op al je vragen snel geleverd en wij dus snel tevreden :-)

Fijne nazorg

Ik kwam bij Romijn uit door de goede prijzen. Er was een fout met de bestelling wat bijzonder onhandig uitkwam. Hierover gemaild en bleek het dat mijn mail niet verzonden was! Gelukkig was er een proactieve nazorg door Romijn. Ik werd gebeld, kon mijn "klacht" kwijt en dit werd direct - en voor mij nog op tijd - opgelost. Al met al een goeie partner.

Snelle levering

Website is overzichtelijk. Snel leverbaar. Goede communicatie.

Supersnelle levering!

Op vrijdagmiddag liet ik weten dat ik een bepaald product meteen na het weekend nodig had, en meteen schoten Dennis en zijn team in actie om het klaar te maken voor verzending. Op maandag werd het nog voor de middag geleverd, zoals beloofd.

Alles super

Denkt altijd mee

Dennis denkt altijd mee of zoekt het voor je uit. Er is weinig wat hij niet heeft. En levering altijd heel snel, erg fijn.

• Kennis/Vakmanschap

Een goed product assortiment. Dennis is zeer vriendelijk en zoekt goed met je mee naar het juiste product. Ik ben zeer tevreden over Romijn Office Supply.

perfect

Goede communicatie, breed assortiment, zeer vakkundig en een professionele feedback

• Kennis/Vakmanschap

Duidelijk, goede kwaliteit en prijzen

Een webshop met persoonlijk contact en feedback.

• Kennis/Vakmanschap

Een goed startcontact bleek een goed fundament voor tevreden ervaringen.

Toen ik, voorjaar 2020, werken en wonen naar Den Haag verhuisde zocht ik een leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden. De overgang van Frieslnd naar het Haagse viel samen met de Corona-pandemie en lockdown. Ik ben slechts een kleine afnemer, maar had wel materiaal nodig. Ben dus gaan telefoneren. De wijze waarop ik bij de firma Romijn te woord gestaan werd, sprong er voor mij direct uit. Mijn inschatting, nu bijna 3 jaar geleden, is gebleken te kloppen en wordt steeds weer bevestigd.

Snelle levering

Snelle levering en bij vragen wordt er goed meegedacht!

• Kennis/Vakmanschap

Snelle en goede levering!

Communicatie rondom de levering was erg goed. Ook werden de producten snel geleverd. Erg blij mee.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Super service gericht.

Standaard benodigdheden altijd binnen behoorlijk tijdsbestek in huis. Absoluut onderscheidend in speciale wensen wat mijns inziens het verschil maakt. Vooral betreffende het laatst genoemde ben ik zeer tevreden omdat ik dit een aantal keer heb mogen ervaren. Klantgerichtheid in optima forma!

Goede service.

Goede service. Telefonisch goed bereikbaar. Snelle levering.

Zeer deskundig en behulpzaam

bestelling wordt snel en perfect uitgevoerd

Heel fijn

Fijne site, fijn contact, snelle levering, goede producten.

Geweldige service

Duidelijke communicatie, helpt altijd, denkt altijd mee! Snelle levering!

Topbedrijf

Bijna altijd alles op voorraad en ALTIJD snel geleverd!

• Kennis/Vakmanschap

Goede service, alles snel geregeld!

Snelle levering, goede kwaliteit van de spullen. Blij mee!

Fijne service!

Fijne en snlle service bij aanvragen en andere vragen.

Over Romijn Office Supply

Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.