Snelle service en alles op voorraad

Ik vind het een prettige website en ze hebben alles wat wij nodig hebben voor ons kantoor. De service is top, zodra er even niet direct snel leverbaar is wordt er direct contact gezocht. ook had ik een keer een spoed bestelling en die kwamen ze dezelfde dag direct persoonlijk brengen. Ik zeg top service

Persoonlijke en snelle service

Bij het uitzoeken van geschikte printbare stickervellen, ben ik direct geholpen door een van de medewerkers en had ik het materiaal de volgende dag in huis. Persoonlijk en prettig contact!

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering en uitstekende communicatie

Alles prima en snel geregeld

• Kennis/Vakmanschap

Men is altijd vriendelijk en denk mee!

Men is altijd vriendelijk en denk mee!

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering en is het er niet wordt er in oplossingen gedacht.

• Kennis/Vakmanschap

Goede ervaring met Romijn Office Supply!

Prima begeleid bij de keuze voor een bureau en alle mogelijkheden specifiek voor een zit/sta bureau. Héél fijn! En ook nog een mooi bureau. Tip: een elektrische schroevendraaier is bij het in elkaar zetten van het bureau wel handig.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer mooie werkplekken en keurig op tijd alles volgens afspraak geleverd!

Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe werkplekken/bureaus. Het is een bench met 2 werkplekken die beide hoog en laag kunnen, heel makkelijk verstelbaar elektrisch. Met Dennis is het erg prettig zakendoen, hij denkt mee en reageert snel. De bezorging was keurig en zoals afgesproken. Qua montage was het best een klus maar wel te doen. Beetje afhankelijk of je er zin in hebt, anders zou ik het denk ik laten doen.

Een hele fijne ervaring.

Klantgericht, en bij geen voorraad wordt er actief meegezocht naar een alternatief. Het contact met Dennis loopt subliem hierbij.

Topservice!

Topservice!!

snelle service

snelle service

zeer tevreden

GroenRijk Den Bosch werkt graag samen met Romijn Office supply. Snelle communicatie en levering. Altijd alles op voorraad.

Super service!

We zaten omhoog met een grote levering waarbij we met spoed labels moesten uitdraaien. Door de service van Romijn office supply hebben we het gered! Echt een super service!

• Kennis/Vakmanschap

Makkelijk om te bestellen en de volgende dag netjes bezorgd!

Al enige tijd bestellen wij alle kantoorartikelen bij Romijn Office Supply. Deze worden altijd snel bezorgd en als je een vraag hebt, wordt deze direct opgepakt en het contact is altijd prettig.

Boven verwachting

Dennis denkt altijd met ons mee en denkt ook 'outside-the-box'. Zo kijkt hij verder dan zijn standaard assortiment en zorgt ook nog eens voor snelle levering.

Prima geadviseerd.

Ik zocht een printer voor mijn praktijk. Het advies van Romijn Office Supply paste 'als een jas'. Dank (..... en snel geleverd)

• Kennis/Vakmanschap

Prima service. Romijn Office Supply onderzoekt samen met de klant een manier!/wijze hoe het te leveren product zo optimaal mogelijk kan worden ontworpen. Daar wordt goed de tijd voor genomen. Vervolgens vlotte en nette levering van het eindproduct. Kortom: wij zijn zeer tevreden

klantgericht, hulpvaardig en vriendelijk

Dennis Romijn zal je altijd direct helpen om producten te vinden die bij jouw bedrijf passen. Hij komt met alternatieven als een product niet in je budget past en denkt aan je als hij bepaalde aanbiedingen heeft.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Sylvia, hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Superbedrijf

Altijd klantvriendelijk, meedenken met de klant. Door de jaren heen meerdere leveranciers gehad maar geen 1 zo goed als Romijn Office supplies

snelle levering

er is hulp indien je een product niet kunt vinden

Fijne en snelle service

Fijne ervaring met het uitzoeken van diverse producten. Altijd snelle reactie.

• Kennis/Vakmanschap

Super snelle goeie service!!!

Mijn ervaring is dat je super goed wordt geholpen, weet je iets niet, kan je het niet vinden, dan doen ze hun uiterste best om het voor jou te vinden. En hele snelle levering.

• Kennis/Vakmanschap

Duidelijke website en goede service

Ik ben erg tevreden met hun klantgerichtheid en service

Prima leverancier

Het is vaak lastig om te bepalen welke hoeveelheid je besteld. Heel vaak gaat het om een set, doos, pakje terwijl niet duidelijk is wat er nu uiteindelijk inzit. Leveringen zijn over het algemeen netjes verzorgt.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Peter & Ramona, Hartelijk dank voor jullie beoordeling en tijd! We begrijpen dat verpakkingseenheden niet altijd duidelijk zijn. Mochten jullie hierover twijfels hebben, neem dan contact op zodat we jullie hierbij kunnen helpen. Daarnaast controleren we elke bestelling voordat deze verwerkt wordt. Indien we denken dat een besteld artikel of aantal stuks niet correct is, zullen we altijd contact met jullie opnemen zodat het gewenste artikel in de gewenste hoeveelheid bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn

Fijn bedrijf, levert goed en snel. Als je iets zoekt en iets niet kunt vinden helpen ze je altijd.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Iris, Hartelijk dank voor je beoordeling en tijd! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn

Supersnelle service op maat

Ik ben erg tevreden over de service. Mijn ergonomische stoel was in een mum van tijd geleverd. Fijne en snelle communicatie en prettig samengewerkt.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Ineke, Hartelijk dank voor je beoordeling en tijd! Fijn om te lezen dat de ergonomische stoel goed bevalt. Mocht je interesse hebben in andere ergonomische oplossingen voor kantoor, neem dan graag contact op met ons. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn

Over Romijn Office Supply

Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.