snelle service vriendelijk contact en afspraak is afspraak.

prima bedrijf zekerbeen aanrader.

• Kennis/Vakmanschap*

fijn bedrijf met leuke mensen, alles word snel geregeld

geen comentaar

• Kennis/Vakmanschap*

zeer klantvriendelijk bedrijf met perfecte service

Een zeer prettig bedrijf waar je alles voor kantoorartikelen kunt bestellen. Een zeer snelle service en een uitermate vriendelijk dame die je aan de telefoon hiermee helpt. Zeer aan te bevelen

• Kennis/Vakmanschap*

korte lijnen, prima service.

Fijn bedrijf. Vriendelijke medewerkers die je met raad en daad willen bijstaan om het juiste product te krijgen. De site is overzichtelijk en makkelijk te hanteren. Iets niet te vinden, een belletje of mailtje en er worden prima alternatieven aangeboden.

• Kennis/Vakmanschap*

een topbedrijf waar een klant met alle egards wordt behandeld.

Mijn ervaring met MV kantoren is ontzetten goed. Als ik een vraag heb wat betreft een artikel dan krijg ik heel snel en vakkundig antwoordt. Er wordt heel veel moeite voor je gedaan. Een klant winnen kan iedereen, maar een klant behouden daar scoort MV super in.

Altijd snel en meedenkend

snelle levering en erg flexibel hoe je besteld, mail, website, telefonisch. Denken mee.

Over Quantore

Bij elke Quantore winkel kun je terecht voor deskundig advies over alle artikelen die in kantooromgevingen gebruikt worden. We helpen je graag bij het vinden van de oplossing die bij jóu past, of het nu gaat om kopieerpapier of een nieuwe bureaustoel. Lastig om een keuze te maken? In een Quantore winkel ben je altijd welkom voor een persoonlijk gesprek en advies op maat. In de toekomst kun je bij jouw Quantore winkel ook terecht voor bijzondere services, zoals een graveerservice, stempelservice en print- en bindservice.