Zeer deskundig en hoge service

Wij als bedrijf hebben al jarenlang een zeer goede verhouding met de mensen van Luto. Altijd meedenken en zij verlenen zeer hoge service. Daarbij is de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Niets is teveel en bij spoed altijd bereid om even langs te brengen! Op naar nog een mooie en lange samenwerking.

• Kennis/Vakmanschap

Daar gaan we voor Joke! Bedankt voor je mooie woorden.

Luto is een begrip!

Wij zijn al jaren klant bij Luto en in alle tevredenheid! Fijn contact, snelle levering en goede producten. Luto is een begrip voor ons!

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel voor je mooie review Britta! Wij hopen er nog vele jaren aan toe te mogen voegen.

Vriendelijk en deskundige medewerkers

een zit-/sta bureau aangeschaft en spoedig geleverd gekregen met de juiste installatie en uitleg

• Kennis/Vakmanschap

dank je wel Rens veel werk plezier aan je nieuwe bureau !!

Heel blij met ons nieuwe kantoormeubilair!

Wij zijn zeer tevreden over de service en goede adviezen van Luto. En tegen een goede prijs!

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel Marjolein voor deze mooie review !!

Goede service en snelle levering

De site van Luto is heel gebruiksvriendelijk. Als ik het zelf niet op de site kan vinden zijn ze altijd telefonisch bereikbaar en erg behulpzaam. Bestellingen hebben we altijd snel in huis.

• Kennis/Vakmanschap

Kijk daar doen we het voor Elise, dank je wel!

Al jaren vaste klant!

Als bedrijf zijn we al 15 jaar vaste klant bij Luto. Bij Luto krijg je alles in in! Goeie communicatie, snelle terugkoppeling en altijd beschikbaar voor vragen!

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor het mooie compliment, fijn om te horen.

Vanaf 2003 naar volle tevredenheid onze vaste leverancier

Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam en de bestellingen ontvangen wij snel binnen. Wij ervaren de samenwerking met Luto als zeer prettig.

• Kennis/Vakmanschap

Wauw, zijn wij alweer 20 jaar jullie leverancier, wat vliegt de tijd! Bedankt voor jullie mooie review

Altijd snelle en correcte levering

Altijd een snelle en correcte levering. Ons bedrijf is een tevreden klant.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Dank je wel Yolanda, dat horen wij graag!

top bedrijf

wij doen al jaren zaken met Luto. Wij zijn zeer tevreden. * leveringen altijd binnen 1 dag geleverd. * vriendelijk personeel * goed bereikbaar telefonisch of per e mail. * meedenken met de klant kortom een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen

• Kennis/Vakmanschap

Fijn dat we zo gewaardeerd worden door jullie als jarenlange klant! Dat voelt goed.

top service verlening

de persoonlijke vriendelijkheid en herkenning het meedenken wordt altijd zeer op prijs gesteld.

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel voor deze mooi waardering Ellen, dit review en jij als jarenlange trouwe klant wordt ook heel erg op prijs gesteld!

Super goede kwaliteit

Altijd netjes, vriendelijk, snel en behulpzaam!

• Kennis/Vakmanschap

Wauw, bedankt voor je mooie review!

Super service, altijd behulpzaam

Het meeste kun je zelf gemakkelijk vinden in de webshop, als dat niet lukt zijn er super lieve mensen die je graag helpen en het eventueel voor je regelen, of zelfs met een alternatief te komen. Top service, alles goed geregeld, goede communicatie.

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel, Kim! Wat een mooie recensie en wij zijn ook heel blij met jullie als klant.

Fijn bedrijf en goede service

Onze ervaring met Luto is zeer positief. Altijd vrijblijvend en meedenkend! Snelle service!

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor de mooie beoordeling! We hopen dit nog jarenlang voor jullie te mogen doen.

Prima geadviseerd en geholpen

Goed advies, prettig contact en heldere communicatie

• Kennis/Vakmanschap

Wij hebben u graag geholpen en heel veel plezier met uw aankoop.

Vertrouwd, snel en je er nog alles krijgen

Luto is één van de weinige bedrijven waar alle kantoorartikelen inclusief de topmerken nog verkrijgbaar zijn. Daarenboven levert Luto kantoormeubelen en aanverwante zaken. De service en persoonlijke aandacht, daar onderscheiden zij zich in. Zij kennen hun klanten en weten naadloos aan te sluiten bij de wensen.

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel voor je mooie reactie Robert. Wij hopen dit nog jarenlang voor jullie te mogen doen.

Goede service, snelle levering

Mijn ervaring met Luto is erg positief. Luto is goed bereikbaar, vakkundig advies en heeft snelle leveringen. Voor alle kantoor spullen kun je altijd bij Luto terecht.

• Kennis/Vakmanschap

Wat kunnen we hier nog aan toevoegen? Al jarenlang een zeer gewaardeerde relatie!

Super service en snelle levering.

Prachtig familiebedrijf, betrouwbaar en duidelijke communicatie.

• Kennis/Vakmanschap

Deze reactie doet ons blozen, dank je wel!

Service die je nog zelden tegenkomt

Luto heeft echt alles voor kantoor en doet niet moeilijk als je een keer iets wil retourneren.

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel voor de positieve review!

Een zeer vriendelijke, servicegerichte en bekwame organisatie!

Hobré doet al jaren zaken met Luto. Zij zijn als onderneming zeer vriendelijk en servicegericht. Zij doen net dat stapje meer als dat nodig is. Na zoveel jaar contact hebben we ook een goed persoonlijk contact. Luto sluit goed aan bij onze wensen!

• Kennis/Vakmanschap

Wat een fijne reactie,. Hier doen we het voor!

Top bedrijf, perfecte service

We bestellen regelmatig bureaus en bureaustoelen, top kwaliteit en super levering. Nazorg perfect, niets is een bezwaar. Denken mee en zijn zeer vriendelijk.

• Kennis/Vakmanschap

Dank voor de mooie review en wederzijds heel fijn contact!

Top bedrijf

Ik bestel kantoorattributen, wanneer ik niet weet hoe het heet. Luto heeft de oplossing. Zijn heel vriendelijk, gezellig en goed voor hun klanten

• Kennis/Vakmanschap

Dank je wel voor de top review!

Kan altijd terecht

Onze bestelling (telefonisch) wordt altijd meteen verwerkt en zsm afgeleverd. Is er iets niet juist kan dit altijd omgeruild worden zonder problemen. Super aardige mensen.

• Kennis/Vakmanschap

Heel fijn, dat je zo tevreden bent . Wij zijn ook blij met zo'n aardige klant!

duidelijke website, groot assortiment aan spullen

op de website kan je duidelijk vinden wat waar staat. Los daar van hebben zij een groot assortiment: van bureaustoelen tot stiften. wij bestellen hier al een lange tijd trouw. het personeel is altijd erg klantvriendelijk en staat klaar voor elke vraag.

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling.

Super snelle en klantvriendelijke service

Luto is een bedrijf waar mensen met nog echt vakmanschap werken. Altijd klantvriendelijk, eerlijk advies en snelle leveringen.

• Kennis/Vakmanschap

We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.

Gewoon goede service en fijne mensen

Wordt fijn geholpen en ze hebben kennis van zaken