Direct geholpen en goede uitleg gekregen.

Mijn vragen werden perfect beantwoord. Heel veel dank daarvoor. Dat vergemakkelijkt mijn aankoop aanzienlijk.

• Kennis/Vakmanschap*

Service altijd prima op orde!

Het is altijd prettig overleggen met Dekas en zij bezorgen snel en op tijd.

• Kennis/Vakmanschap*

Altijd vlot geholpen en prijs/kwaliteit dik in orde.

• Kennis/Vakmanschap*

Denken mee, komt afspraken na, snelle levering, duidelijke communicatie

Denken mee, komt afspraken na, snelle levering, duidelijke communicatie Wat moet ik nog meer zeggen dan bovenstaande zin. Dit is toch alles wat je wil!! Geen gedoe gewoon zo als het is. Je weet wat je aan ze hebt.

Over Dekas Kantoorservice

Al meer dan 25 jaar is DEKAS kantoorservice voor Heerenveen e.o. hét vertrouwde adres voor alle kantoorbenodigdheden. DEKAS staat voor goede en snelle service. Door ons brede assortiment, onze overzichtelijke winkel en ruime showroom is er geen nee te koop. Via onze webshop kunt u op elk moment van de dag uw bestelling plaatsen die de volgende werkdag al wordt bezorgd of zelfs dezelfde dag als u vóór 11.00 uur bestelt. Voor vragen en een degelijk advies kunt u altijd contact opnemen met één van onze ervaren medewerkers.

Over Quantore

Voor een compleet assortiment en deskundig advies ga je naar de Quantore kantoorvakhandel. Bij jouw kantoorvakhandel vind je naast het Quantore huismerk ook de bekende A-merk artikelen. Van kantoorartikelen tot facilitaire producten en van schrijfwaren tot hobbyartikelen. Alles wat je nodig hebt op één plek.