Vriendelijke mensen, flexibel en optijd.

Op korte termijn een verhuizer nodig. Snel kunnen schakelen, ontzettend fijn.

• Datum uitgevoerde diensten November
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Allereerst bedankt voor het invullen van een review. Deze verhuizing moest op zeer korte termijn uitgevoerd worden, een korte schakel was hierbij essentieel. We vinden het belangrijk om flexibel en snel te kunnen schakelen wanneer een verhuizing daarom vraagt en zijn blij dat dit is opgemerkt. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering en horen graag hoe wij bij een volgende verhuizing een 10 kunnen halen. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Zeer professioneel

Kundige en hardwerkende medewerkers die hun vak verstaan en daarbij ook nog eens prettig in de om26-11gang zijn.

• Datum uitgevoerde diensten 26-11-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor het invullen van deze review. Wat een mooie woorden en complimenten. Fijn dat verhuizing zo goed is ervaren, als team proberen wij de klant zoveel mogelijk te ontzorgen in alle aspecten. Wij worden beloond als dit door de klant ook zo wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Ervaren, zorgvuldige verhuizer met veel aandacht voor de klant.

Ik ben in mijn leven vaak verhuisd, ook internationaal, maar deze keer was het verreweg het prettigst. De opname ter oorbereiding van de offerte wekte meteen vertrouwen, en de uitvoering van de verhuizing (in twee fasen) was uitstekend. Prettige, beleefde en zorgvuldige mensen met aandacht voor onze zorgen in deze toch stressvolle tijd. Prima communicatie, en de paar problemen die zich voordeden zijn heel goed opgelost. Petje af voor deze professionele aanpak!

• Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 27 okt en 3 nov 2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Bedankt voor het invullen van deze mooie review en de prachtige complimenten. Fijn dat verhuizing zo goed is ervaren, als team proberen wij de klant zoveel mogelijk te ontzorgen in alle aspecten. Wij worden beloond als dit door de klant ook zo wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Ontzettend behulpzaam en meedenkend

De ervaring met Apollo is alleen maar positief. Het initiële contact was duidelijk, snel en vriendelijk. De verhuizing zelf ging erg snel. Toen er een probleem werd ontdekt is er in oplossingen gedacht en werd er erg behulpzaam mee omgegaan. De verhuizers zelf waren ook allemaal erg vriendelijk.

• Datum uitgevoerde diensten 20-10-2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Allereerst bedankt voor het invullen van uw review. Wij zijn blij dat wij voor de verhuizing, daar waar nodig, konden meedenken en helpen. Fijn dat dit ook door u zo is ervaren. Wij hopen in de toekomst weer iets voor u te mogen betekenen. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Zeer vriendelijke, deskundige verhuizers!

• Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 11 oktober 2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Allereerst bedankt voor het invullen van uw review en de complimenten. Fijn dat verhuizing zo goed is ervaren, als team proberen wij de klant zoveel mogelijk te ontzorgen in alle aspecten. Wij worden beloond als dit door de klant ook zo wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Ongelofelijk blij dat we onze verhuizing hebben uitbesteed bij Apollo. Fijne mensen, denken in oplossingen.

• Datum uitgevoerde diensten 26-08-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Allereerst bedankt voor het invullen van een review. Een prachtige beoordeling met een 10! Ons streven is dat alle klanten hun verhuizing naar volle tevredenheid ervaren. Fijn dat dat bij jullie gelukt is. Jullie weten ons te vinden, wanneer wij weer iets voor jullie kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

het had niet beter gekund

alles verliep op rolletjes

• Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Bedankt voor het invullen van een review. Een prachtige beoordeling met een 10! Ons streven is dat alle klanten hun verhuizing naar volle tevredenheid ervaren. Fijn dat dat bij u gelukt is. We kijken uit naar een volgende verhuizing. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Snel en professioneel

Zeer fijne ervaring gehad met Apollo verhuizingen. Ze zijn snel, weten wat ze doen en pakken alles met zorg professioneel aan. Ook de prijs vind ik schappelijk en de mogelijkheid om een elektrische wagen te gebruiken.

• Datum uitgevoerde diensten 30
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor het invullen van deze review. Duurzaam verhuizen is belangrijk voor de toekomst, wij hechten veel waarde hieraan en zijn volop in ontwikkeling. Het is fijn dat ook onze klantenkring duurzaam verhuizen waardeert. We kijken uit naar een volgende groene verhuizing. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

snel, handig, goed

Geen gemakkelijke verhuizing, wel goed gedaan.

• Datum uitgevoerde diensten 22-7-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

Bedankt voor het invullen van deze review. Iedere verhuizing is uit te voeren, een goede voorbereiding is wel essentieel. Daarom komen wij altijd van te voren langs om verrassingen te voorkomen. We hopen u bij een nieuwe verhuizing weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Super overlegondanks dat wij pas definitief groen licht konden geven of de verhuizing op de eerder aangegeven datum door kon gaan werd alles exact zo geregeld als eerder aangegeven ook het afleveren in zuidduitsland verliep precies zoals afgesproken kan apollo zeker aanbevelen vooral als het om ingewikkelde verhuizingen gaat met name naar buitenland.

• Datum uitgevoerde diensten 26-7-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Allereerst bedankt voor het invullen van een review. Het was ons een genoegen om uw verhuizing naar Duitsland te regelen. Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Echt prima service!

Van begin tot einde hele prettige communicatie, en ook de verhuizing zelf ging vlekkeloos.

• Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor het invullen van deze review. Het betrof speciaal transport van een zwaar fitnessapparaat, het verhuisteam heeft dit vakkundig gedaan en dit heeft u terug kunnen zien in de tijd dat ze er daadwerkelijk mee bezig waren. Dat is een fijne meevaller. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Heel kundig en vriendelijk

Fijn om met behulp van Apollo te verhuizen. Contact in de aanloop was goed. Verhuizers waren goed. Ze straalden rust uit en waren in controle. Helaas zijn wel 3 lampen vergeten en liepen we behoorlijk wat vertraging op op de dag zelf, alleen konden zij daar niets aan doen. We weten jullie te vinden als we weer hulp nodig hebben (wat waarschijnlijk komend jaar is ivm een verbouwing).

• Datum uitgevoerde diensten 13-07-2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor het invullen van deze review. De loslocatie bevond zich op een moeilijk te bereiken plek waarbij we gehinderd werden door fout geparkeerde auto’s. Wat een fijn vooruitzicht dat wij volgend jaar wellicht weer iets voor u mogen betekenen. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Vriendelijk en snel

Vriendelijke mensen die efficient en snel werken

• Datum uitgevoerde diensten 20-7-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Website
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Dank voor het invullen van deze review. We zijn blij met uw positieve reactie en hebben de werkzaamheden met veel plezier uitgevoerd. Wij zien u graag in de toekomst weer terug. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Eind goed al goed

Het was een verhuizing, die langer duurde dan ik gewend ben van Apollo. Dit lag niet aan het verhuisteam. In de ochtend viel een van de medewerkers weg vanwege een Covid verdenking. Dit werd pas in de tweede helft van de middag goedgemaakt met de inzet van een nieuwe medewerker. Het verhuizen van het AGA fornuis duurde op beide locaties ruim een uur. Het verhuisteam deed dit zeer zorgvuldig, maar ik vraag me af of hier bij de opname rekening mee was gehouden. Op het nieuwe adres was geen lift beschikbaar. (bij de opname heb ik de noodzaak hiervan uitdrukkelijk aangegeven). Door de vrachtwagen de tuin in te rijden en de flexibiliteit van het verhuisteam is het toch gelukt, maar het manoeuvreren van de auto en alles handmatig het huis in tillen kostte veel tijd en was in mijn optiek soms ook wel gevaarlijk voor de medewerkers.

• Datum uitgevoerde diensten 12 juli
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Handymanservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Het verhuisteam heeft superhard gewerkt op een warme vrijdagmiddag avond. En het werk was goed af. Het team was ook bereid om nog met wat andere dingen te helpen. Alles ging netjes op de goede plek. We zijn heel tevreden.

• Datum uitgevoerde diensten 9 Juli 2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, In- uitpakservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, In- uitpakservice

Beste Fleur, Dank voor de mooie beoordeling en de uitgebreide toelichting per telefoon. Wij hebben de besproken suggesties toegevoegd in het volgende interne overleg met de projectleiders. Wij waarderen uw positieve feedback. En natuurlijk zijn wij ook heel blij om te lezen dat de verhuizing naar wens is verlopen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Ontzettend prettige ervaring

Verhuizen is normaal iets waar je tegenop kijkt, maar met Apollo waren alle zorgen volledig weggenomen. Van op tijd dozen en inpakpapier krijgen tot aan een gladde en snelle verhuizing en ook nog eens de dozen op de juiste plek. Wat een fijne ervaring en goede service.

• Datum uitgevoerde diensten 1 juli 2021
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Beste Tara, Dank je wel voor de ontzettend mooie review. Een verhuizing is een nieuw begin op een nieuwe plek. Soms lopen we tegen dingen aan, maar voor alles een oplossing te vinden. Wij proberen daarmee voor elke klant een goede start te creëren. Wij wensen je veel woonplezier in je nieuwe huis! Indien we weer iets kunnen betekenen voor je, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Helemaal geweldig - maakte het een feest om te verhuizen

Het team van Apollo was van start tot finish professioneel, meedenkend, zeer zorgzaam en altijd met een glimlach -- echt vakwerk was het. Onze meubels werden zeer deskundig en rustig ingepakt en verplaatst. En er werd de tijd genomen om dingen ook op de goede plek te zetten. Ook de logistiek en planning was zeer strak. Altijd op tijd, en altijd met een duidelijk plan voor de dag. Daarnaast was de optie tot opslag perfect. Een feest om te verhuizen!

• Datum uitgevoerde diensten 29 juni
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) N.v.t.
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Beste Daniel, Dank je wel voor het fijne contact en het invullen van deze mooie review. We zijn blij dat de verhuizing volledig naar wens is verlopen en nog meer met het enthousiasme die je deelt met bekenden. Het is voor ons een feest om het verloop en het effect na de verhuizing te volgen, mede hierdoor wordt ons werk beloond. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, bel of mail ons gerust. Met vriendelijke groet, Het team van Apollo

Beetje traag

Wij verhuizen regelmatig en gebruiken al sinds jaar en dag de diensten van Apollo naar tevredenheid. Deze keer was ook weer prima alleen ging het een stuk langzamer dan de heen-verhuizing. Had wellicht ook te maken met het warme weer. Verder alles zeer plezierig, professioneel en schadevrij verhuisd.

• Datum uitgevoerde diensten 31-05-2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Beste Ken, Allereerst bedankt voor het invullen van een review over uw verhuizing. Wij hebben naar aanleiding van uw opmerking ‘beetje traag’ uitgezocht wat het verschil is geweest met de voorgaande verhuizing. Het klopt dat wij een uur langer bezig geweest zijn dan in de voorgaande verhuizing. Door de verbouwing stond bij de eerste verhuizing alles klaar op de begane grond, bij de retourverhuizing ging het grootste gedeelte via de trap naar de 1e etage. Dit verklaart de extra tijd die wij ermee bezig zijn geweest. Wij hebben met de grootste zorg de verhuizing voor u uitgevoerd en hopen dat bij een toekomstige verhuizing wederom voor u te mogen doen. Met vriendelijke groet, Het Apollo Team

Helemaal top!

Dit bedrijf ontzorgt echt. Ik heb totaal geen stress gehad bij de verhuizing en alles is uitstekend verlopen. De verhuizers waren vriendelijk en geen moeite was ze teveel. De dames van de administratie waren ook zeer bekwaam. Alles is heel overgekomen en ze waren heel voorzichtig met mijn nieuwe vloer. Ik ben echt supertevreden over dit bedrijf, het kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

• Datum uitgevoerde diensten 21-05-2021
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

Zorgvuldige, kundige, en flexibele verhuizers

Zeer goed bevallen, alle afspraken zijn naar verwachting nagekomen. Zeer professioneel, deskundig en vriendelijk team.

• Datum uitgevoerde diensten 23-4-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Anders
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Bedankt voor uw mooie review en positieve beoordeling. Bij Apollo staat het ontzorgen van onze klant centraal. Het is altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Prettige ervaring met Apollo Verhuizingen

Alles verliep zoals afgesproken, vriendelijke verhuizers en verhuisteam nam veel stress weg van verhuizing. Ook afgesproken offerteprijs werd aanghehouden. Aanrader dus.

• Datum uitgevoerde diensten 16 april 2021
  • Ik wil beoordelen als N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Bedankt voor uw mooie review en positieve beoordeling. Bij Apollo proberen wij onze klant zoveel mogelijk te ontzorgen en een offerte aan te bieden zonder verrassingen achteraf. Het is altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Betrouwbaar en efficiënt!

Ik heb al eerder Apollo ingeschakeld voor een verhuizing en daar was ik indertijd zo tevreden over dat ik dat nu weer van hun diensten gebruik heb gemaakt. En daar ben ik super blij om, ditmaal heb ik ook gebruik gemaakt van hun inpak service en we hebben als een kievit binnen no time mijn oude woning volledig ingepakt en ook de transfer naar de nieuwe woning was vlekkeloos. Alles heel aangekomen en op z’n plek. Ik kan ze een ieder van harte aanraden!

• Datum uitgevoerde diensten 19-04-2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Bedankt voor uw mooie review en positieve beoordeling. Bij Apollo staat het ontzorgen van onze klant centraal. Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Al jaren uitstekend

Uitstekende service en persoonlijke benadering. Vriendelijk en duidelijke communicatie. Nette en professionele verhuizers voor een eerlijke prijs. Onze volgende verhuizing doen we weer met Apollo.

• Datum uitgevoerde diensten 26 februari 2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Een en al service georiënteerd

Ze zijn en doen precies wat ze beloven. Ze denken met je mee en zoeken voor elke vraag/probleem een oplossing. Daarnaast zijn ze zeer kundig bij gecompliceerde verhuizingen. Er is teamspirit en alle Apollomensen die ik bij de diverse klussen heb meegemaakt, zijn super sympathiek.

• Informatievoorziening N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten Diverse data, dit jaar en vorige jaren
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Een verhuizing zonder zorgen!

Alles is echt waanzinnig goed verlopen!

• Datum uitgevoerde diensten 27-01-2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Over Apollo Verhuizingen B.V.

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.

Over Erkende Verhuizers