Top!!

Echt tevreden met de jongens ! Ze hadden veel geduld met mijn verhuizing op een regende dag . Hadden ze veel geholpen met alle spullen goed te zitten. Helemaal top bedrijf !

Goed voorbereiden is wel nodig . Wat gelukkig ook door ons gedaan is.

Inladen ging snel en uitladen ook snel Alleen ophangen lampen e.d ging langzaam en er sneuvelde ook een dubbele spot in de gang totaal kapot. Briefje over geschreven. Tip : stroom uitzetten bij montage zodat de handy man niet onder stroom komt te staan !! Ben wel blij dat wij zelf de kwetsbare spullen en de meeste kleren al verhuisd hadden. Aanvulling bij onderstaande vraag Aanbevelen: ja maar wel zelf de kwetsbare spullen verhuizen en liefst ook je kleren. Laten inpakken door verhuizer??? geen ervaring mee maar zou het niet adviseren!

Vlot, zorgvuldig en professioneel

Telefonische afspraken vlot en zorgvuldig, snel precies bevestigd over de mail. Uitvoering door een professionele en ervaren verhuisploeg, die in een ommezwaai de boel geklaard heeft. Door tijdsdruk ben ik niet voor de laagste prijs gegaan,maar heb ik mij alleen maar gericht op reputatie,,,en terecht!

De verhuizing ging top!

De verhuizing verliep soepel dankzij Holwerda!

Betrouwbaar, klantvriendelijk en efficiënt

Bij een eerdere nare ervaring met een andere (supergoedkope) verhuizer moesten wij veel bijbetalen en kwamen er allerlei verrassingen achteraf. Holwerda was in alle opzichten voor ons een verademing. Een verhuizer waarbij je weet waar je aan toe bent. Prima prijs, prima afspraken, prima dienstverlening. Fijne mensen. Absoluut een aanrader als je zonder ellende wilt verhuizen.

Snel en vakkundig

Vakmensen bij Holwerda. Het vullen van de container lijkt op het leggen van een puzzel maar gaat razendsnel. Goede begeleiding van Lars op kantoor. Scherpe prijs. Dik tevreden

Zeer deskundig en snel

Prima!

Door corona in de voorbereiding alleen telefonisch contact gehad. Dit ging uitstekend, via videobellen indruk van de te verhuizen inboedel. Daarna afspraken gemaakt en deze zij allemaal nagekomen. Tijdig voldoende verhuisdozen gekregen. Op dag van verhuizing op tijd aanwezig en ondanks de 36 graden op geplande tijd in ons nieuwe huis. En met de verhuislift waren alle spullen snel en veilig boven. Geen schade opgelopen en alles op de goede plaats. Uitstekend!

Alles netjes en vakkundig verhuisd

Prettig contact met de binnendienst en de verhuizers hebben het keurig uitgevoerd.

Zeer vriendelijke verhuizers, stellen je ook snel op je gemak. Goede planning ondanks de hitte op de inpak dag, 33 graden! Ook de uitpak dag in Oost Souburg verliep ook helemaal goed, zelfs sneller dan verwacht. Zeker aan te bevelen aan familie en kennissen.

Keurig verzorgd, prettige samenwerking

Keurig verzorgd, prettige samenwerking

Heel goed

Vriendelijke en nette verhuizers. Werken zeer correct. Duidelijke afspraken en op tijd!!!

Vriendelijke HH

Verhuisstress? De mensen van Holwerda maken het tot een feestje

Wij zijn heel tevreden over de wijze waarop de mannen van Holwerda de verhuizing uitvoerden. Ze werkten heel zorgvuldig en de spullen waren vrij snel over. Ook kwam alles fris uit de opslag die ruim twee jaar nodig was. Daar waren we erg blij om. Het elektrische bed werd in elkaar gezet; dat was een behoorlijke klus. Fijn mannen van Holwerda, dank Voor de soepele verhuizing. En warm aanbevolen voor iemand die een goed verhuisbedrijf zoekt!

Stoere sterke mannen die weten wat ze moeten doen

Voor een redelijke prijs 3 zware zaken naar de zolder gesjouwd. Aan het eind van de dag nog ff snel een klussie. Complimenten mannen.

Alles prima geregeld

De mensen werkten har en we hebben zelf niets hoeven doen. Goed werk geleverd!

100% Aangeraden

De hele ervaring was goed en erg professioneel. Iemand kwam een offerte maken, die offerte was redelijk en zij hielden er aan. Lege dozen waren twee weken van tevoren aangeleverd. Op de afgesproken ochtend verschenen drie professionele mannen bij mijn voordeur die de hele verhuizing regelden met een glimlach. Ik ben niet van plan de komende jaren weer te verhuizen maar als je dat wel bent kan je het niet beter laten doen dan met Holwerda Top Movers.

beste geld wat ik ooit heb besteed aan een verhuizing :-)

De mannen waren super op tijd alles werd super netjes ingepakt alles ging super snel en vakkundig ze dachten met me mee ze waren erg vriendelijk en beleefd De volgende verhuizing wordt absoluut weer op deze manier gedaan!

Snel, goede service en goed!

Holwerda was snel, goed en de service was prima.

• Nakomen gemaakte afspraken
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing|Opslag|De- en montage meubelstukken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijke mensen.

• Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing|De- en montage meubelstukken|Handymanservice|In- uitpakservice
  • Verbeterpunten: Het team was zeercorrect maar er zijn na het contrleren nogal wat dingen niet goed gegaan meerdere dingen vergeten mee te nemen.o.a besteklade-- broodbakmachine en nog stukken en ook bij afleveren er zich zeer makkelijk van afgemaakt.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

op tijd kundig en snel meubels naar buiten gedragen

• Vriendelijkheid taxateur N.v.t.
  • Vriendelijkheid verhuisteam N.v.t.
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam N.v.t.
  • Nakomen gemaakte afspraken
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Handymanservice
  • Verbeterpunten: tarief was €65 per uur voor twee monteurs. Reiskosten werden niet genoemd dus verrast toen ik €81 moest afrekenen. dat had vooraf benoemd moeten worden. Toen Lars ziek was, moeilijk om antwoord te krijgen op mails. meerder malen achteraan bellen en emailen.