Een topschilder!

Wilburt is een zeer kundige schilder die een groot deel van ons huis van binnen heeft geschilderd. Zowel houtwerk als muren/plafond. Geeft goed advies, denkt mee en is zeer behulpzaam; hebben een aantal muren zelf gedaan. Hier hielp hij bij en verzorgde de materialen. Zeer punctueel en houdt zich aan afspraken. Gaan zeker hem ook het buitenwerk laten doen. Wij raden hem zeker aan!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Nakomen afspraken
  • Gegevenadvies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: Al veel schilderwerk in onze buurt gedaan.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Indien anders: Goede eerste indruk
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Een zeer goede schilder, die prachtig werk aflevert. Eerder ons huis geheel laten schilderen en nu ook het binnenschilderwerk van het bedrijf, wederom weer heel blij met het resultaat.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder