Knap schilderwerk

In Hoofddorp hebben 2 Nederlandse vak schilders in weken 17 en 18 van 2019 mijn 2 onder een kap woning en van mijn buren het buiten schilderwerk inclusief reparaties uitstekend uitgevoerd. Het is echt vakwerk wat deze 2 schilders geleverd hebben

• Nakomen afspraken
  • Gegevenadvies
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

nette offerte en prijs we hebben wel even moeten wachten voor ze tijd hadden maar waren toch nog eerder aan de beurt dan gedacht en prettige omgang met de schilders en keurig strak en schoon gewerkt top

• Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In 2015 is het buitenschilderwerk gedaan door Schreuder Schilderwerken uit Noordwijk. Binnen een jaar was op sommige plekken de verf eraf of er zitten barsten in de verf. Ik probeer al ongeveer 1,5 jaar een afspraak te maken om het opnieuw te laten schilderen volgens de garantie. Tot op heden nog geen afspraak!

• Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies N.v.t.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder