Afspraken worden nagekomen. Er wordt netjes gewerkt, zodat na vertrek schilder niet je hele huis moet worden opgeknapt. Schilder geeft een uitstekend kleuradvies.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Harry heeft hele goede adviezen gegeven.... hoe het allemaal aan te pakken en zeker met kleurgebruik. Zeer vakkundig en professioneel...zeker qua orde en netheid. Bedankt Harry ...we zijn meer dan tevreden!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Betrouwbaar, vakkundig met oog voor detail, kleurenadviseur, perfectionist en een aardige man.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Zeer betrouwbaar persoon, met deskundig advies.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Een enthousiaste meedenkende schilder met erg veel vakkennis. Precies wat we zochten voor ons monumentaal huis. Voor ons geen andere schilder meer !!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Harrie de Vaan is een zéér vakkundige schilder. Wij zullen hem bij onze familie en vriendenkring zeker aanbevelen! In de toekomst willen we alleen nog maar Harrie de Vaan.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Een kennis/buur heeft haar ervaring met Harrie gedeeld met ons. Op basis daarvan hebben we een afspraak gemaakt met Harrie. Hij heeft het werk bekeken en geadviseerd voor de winter de nodige voorzieningen te treffen. Harrie heeft die werkzaamheden tot volle tevredenheid op basis van uurloon plus materiaal uitgevoerd. Daarna heeft hij een offerte gemaakt voor het volledige buiten-schilderwerk, met een voor ons allenzins acceptabele prijs, op basis waarvan de opdracht is gegeven. De uitvoering van het werk is perfect verlopen en we kunnen daarover allen maar positief oordelen. Harrie is niet alleen een goed vakman, maar ik zou willen zeggen bovenal, in onze beoordeling althans, iemand die je volledig kunt vertrouwen en doet wat hij beloofd. Ook wat betreft de gegeven garantie en de toegezegde periodieke beoordelingen van het schilderwerk heb ik alle vertrouwen. Hij is dus onze schilder !! Kortom een schilder die ik zonder enige reserve bij iedereen, voor opdrachten binnen zijn mogelijkheden, kan aanbevelen. Harrie bedankt
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Elk jaar inspecteert Harrie de Vaan ons huis en zorgt dat het goed in de verf blijft. Harrie is een zeer precieze schilder bij wie het schilderwerk in uitstekende handen is. Je kunt er zo op vertrouwen dat je huis in prima staat blijft en niet voor onverwachte kosten komt te staan. Alle problemen betreffende het schilderwerk lost hij op.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

dhr. de Vaan (Harrie) verzorgt het schilderwerk aan onze woning al tientalen jaren en dat doet hij goed! Half werk levert hij niet - daar heeft hij een hekel aan. Hij besteedt veel aandacht aan de voorbereiding; reparatie waar nodig, schuren en plamuren en dan - als dit er goed op zit - wordt de verf zorgvuldig aangebracht zodat het huis er weer voor jaren goed uitziet. Daarnaast is hij open en eerlijk in de benadering naar klanten, je kan van hem op aan. Ik heb bij oplossen klachten "niet van toepassing" aangevinkt, want over Harrie's werk zal u geen klachten hebben; als er al eens iets op te merken zou zijn (wat niet snel het geval zal zijn) dan regelt hij dat gewoon naar wens. Harrie is een vakman, ik beveel hem van harte aan.
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder