Hele fijne schilders, Leuk en goed team! Denken mee met de kleuren en geven goed advies. Prijs / kwaliteitverhouding is prima! Tuurlijk zijn de prijzen gestegen maar bij hun is het prima in verhouding. Niet zoals bij sommige anderen een prijsstijging van meer dan 50%. Ook erg behulpzaam en oplossingsgericht bij een beschadiging aan de geverfde muur die per ongeluk door ons zelf was gemaakt. Prima overleg mogelijk qua planning en denkt daarin ook mee qua timing binnen de gehele verbouwing. Het resultaat is super geworden!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium

Komen afspraken niet na

Deze schilder is een bedrijf die zijn afspraken niet nakomt, als hem iets niet zint zijn eigen zin doordrijven ontdanks dat er door de klant is aangegeven het niet te willen. Tot op heden zitten we nog steeds te wachten of afhandeling van besproken punten en we zijn nu al weken verder. Teven zijn ze achteraf veel te duur voor het werk wat geleverd is. Ze zeggen dat het 2 weken duurt met 2 man en zijn dan al binnen 7 dagen klaar met 1 persoon. NIET MEE IN ZEE GAAN!

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Is achteraf te duur voor geleverd werk

Mooi strak in de lak.

Brain en zijn mannen hebben mooi werk afgeleverd in mijn nieuwbouwwoning. De muren zijn voorzien van renovliesbehang en daarna geschilderd. De v-groeven in de plafonds zijn mooi dicht gemaakt en opnieuw laten spackspuiten. Eindresultaat is prachtig. Brain en zijn mannen zijn vakkundig, vriendelijk, werken nauwkeurig en netjes. Ben zeer tevreden en kan "Van Straal Schilderwerken" zeker aanraden. Bedankt,

• Indien anders: Kwaliteit

Uitstekend werk afgeleverd

Brian en zijn mannen hebben prachtig werk afgeleverd in ons nieuwbouwhuis. De plafonds zijn indrukwekkend strak gestuukt en de muren zien er met Renovlies-behang en schilderwerk ook bijna gestuukt uit, zó strak. De vloerenleggers die na Van Straalen bij ons aan de slag gingen waren onder de indruk van de afwerking van de plafonds en wanden, hadden het zelden zo mooi gezien. Dat vond ik wel veelzeggend, want zij komen toch in aardig wat net gestuukte en geschilderde huizen. De communicatie is prettig, er wordt goed met je meegedacht. Al met al zeer tevreden!

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Prijs
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Wat ik verwarrend vond was dat jullie de oppervlakte van de muren anders meten dan andere bedrijven (doordat jullie de ruimte rond kozijnen en deuren meetellen als strekkende meter). Dat maakte het lastig vergelijken en ik vond het daardoor niet echt transparant en begrijpelijk.

tevreden

prima resultaat

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakkundige schilder, flexibel met planning.

Kwaliteit schilderwerk is uitstekend, het plannen van de werkzaamheden ging soepel ondanks dat het veel meer werk was dan verwacht.

Zeer secuur

De schilders gaan heel secuur te werk. Het schilderwerk in zeer netjes, afwerking goed. Voorafgaand wordt alles goed afgestemd en er wordt meegedacht over de juiste kleuren. Erg prettige samenwerking.

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Prijs
  • Indien anders: En timing qua planning.
  • Uw tips voor deze offerte Soms duurde een reactie wat langer maar dit kwam puur door de drukte. Eigenlijk een goed teken. Een gewilde schilder!

Vakmanschap

Onze V.V.E. heeft Van Straalen Schilderwerken naar wens geschilderd. Ook het gegeven advies sloot goed aan in het werk, dat was prettig. Erg vriendelijk en toch ook zakelijk en duidelijk. Tot de volgende keer. Groeten Gerard

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen

Nauwkeurig

Ik heb eindelijk een bedrijf gevonden( Van Straalen Schilderwerken) waarbij de nauwkeurigheid en prijstechnisch goed op elkaar aansluiten. Veel slechte ervaringen gehad met bedrijven maar Van Straalen Schilderwerken is zeker een aanrader. Wij hebben door Van Straalen onze hele huis binnen laten aanpakken, stukadoorwerk plafonds, Renovliesbehang wanden, schilderwerken daarvan, badkamer / WC tegelwerk en sanitair installatie. Ook onze vloeren hebben zei gelegd met hun team. Jongens we zijn zeer tevreden, dank jullie wel. Groet, Hans

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakwerk geleverd in het hele nieuwbouwhuis

Van Straalen en zijn team hebben bij ons in het nieuwbouwhuis de v-naden van de betonplaten (plafond) gedicht, plafonds gestuct, wanden van glasvliesbehang voorzien (inclusief zolderplaten) en 2 keer gewit. Dit alles is in 3 weken gebeurd en ziet er strak uit. Natuurlijk kom je in zo'n project altijd voor onverwachte verrassingen te staan, maar in goed overleg is daar ook een oplossing voor te vinden. TIPS: houd de dialoog gaande en luister goed naar het advies welke tijd nodig is voor het project. Probeer flexibel te zijn want uiteindelijk blijven het mensen die aan het werk zijn.

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: combinatie mogelijke werkzaamheden
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Slordig werk en slechte service

Ik begrijp werkelijk niet waar de positieve beoordelingen vandaan komen. Wellicht zijn er vrienden en kennissen ingeschakeld voor het schrijven van een beoordeling. Bij het schilderen van de buitenkant van mijn huis, zijn bepaalde onderdelen gewoon 'vergeten'. Op sommige plekken was de stopverf nog te zien. Na 1 jaar zitten er 'scheuren' in de verf die op een van de afwateringsdorpels is gesmeerd. Als ik vraag om dat te herstellen krijg ik als reactie dat de oorzaak ligt in het slechte schilderwerk aan de binnenkant van de ruimte (aangebracht door een andere schilder) en dat van Straalen daar dus niet voor verantwoordelijk is.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: via degene die dubbel glas bij mij heeft aangebracht en die prima werk heeft geleverd.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Brian en zijn team hebben uitstekende service en fantastisch werk afgeleverd. Houtwerk van de kozijnen hebben zij bovenverwachting kunnen herstellen. Ook het stukadoorswerk in de woning hebben zij heel netjes gedaan. Professioneel, meedenkend met onze wensen, kennis van wat zij doen, goed advies gegeven en onder tijdsdruk en een flinke verbouwing was niets teveel. Dank je wel Brian en Team!

2 sterren: slechter dan verwacht

chaos in de afspraken en welk werk wel en niet gedaan is. Sommige schilders in dienst erg goed, andere maken zich er erg makkelijk vanaf. Helaas hele slechte ervaring hoe vriendelijk Brian ook is.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Totaal oordeel factuur N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.

Organiseren van timmerwerken in combinatie met arbeidsintensieve voorbereiding en schilder activiteiten is naar volle tevredenheid verlopen. Personeel was netjes, vriendelijk en ging professioneel om met vragen en adviezen. Kortom, zeer betrouwbaar. Eindresultaat was, als verwacht, gedegen en goed.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Duidelijke afspraken en goede prijs/kwaliteit verhouding. Afspraken worden nagekomen. Vakkundig schilderwerk. Zeer aan te bevelen!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Bij van Straalen Schilderwerken ben aan het goede adres. Goede kwaliteit en goede service. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Erg klantvriendelijk bedrijf, levert net werk af en werkt vlot door inhuur van anderen

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Uitstekend schilderwerk opgeleverd met vriendelijke en vakkundige schilders en timmerman.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Van Straalen Schilderwerken laten komen voor het schilderen van de muren bovenaan het trapgat van de zolder en daarnaast beide trappen inclusief hekwerk. Denkt met je mee. Alles keurig afgewerkt en ziet er tip top uit!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Brian je heb het schilderwerk weer voor de 3 e keer Bij ons weer heel netjes gedaan ben trots op je Bedankt. Toppertje tot de volgende keer maar weer.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Komt zijn afspraken na en geeft zeer kundig advies qua kleur - materiaal (verf) en werkt binnen de afgesproken tijd

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Mijn ervaring is dat het advies dat gegeven wordt op basis v kennis is en niet luk raak maar wat gezegd wordt. Er wordt netjes gewerkt en komt zijn afspraken na. Het schilderwerk ziet er top uit

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Fijn bedrijf transparante offerte en goed overleg. Verder worden de afspraken goed nageleefd Zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van jullie vakmanschap. Top

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

zeer professioneel bedrijf. Goed advies gekregen werd geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Nette vriendelijke vakmensen over de vloer gehad

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder